Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Ingenpsykolog skrev 2022-10-31 15:22:05 följande:
    Goda vänner online kan vara lika bra för måendet som vänner IRL. Många vänner som jag lärt känna IRL från början har jag mindre kontakt med än mina nära nätvänner. Så klart önskar jag att få träffa de jag lärt känna via nätet IRL någon gång, men vet också att det är rätt så osannolikt i många fall då många bor i andra delar av världen. 

Det fantastiska med er här i tråden är att det kändes redan efter att ha hängt här I några dagar som att vi känt varandra i många år.
    Det är som jag och Morty. Vi har känt varandra i två år nu drygt och vi kan prata om det mesta. Hon är som en storasyster för mig! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Jag måste få skriva av mig lite annars spricker jag!

Den här berättelsen heter:" Vill du sova över" och den går så här:

Vill du sova över? Vi kan göra Tacos och sitta och snacka hela kvällen. Oj, jag låter som din gay-vän. Ska vi fläta varandras hår sen? Hallå! 

Hon sov över och vi satt och snackade hela kvällen och en bra bit in på natten. Jag ville inte att det skulle ta slut. Jag var rädd för att gå och lägga mig för jag var rädd för att hon skulle vara borta när jag vaknade. Till slut somnade jag. När jag vaknade dagen efter låg hon bredvid mig. Jag låg och tittade på henne en stund. "Nu måste de i himlen gråta, för nu har de mist en ängel", tänkte jag för mig själv. 

Jag tror inte man kan vara lyckligare än vad jag var i detta ögonblick. Skäms

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-31 16:42:40 följande:
    Ja herregud det har du rätt i, tänk att det har gått så lång tid redan Förvånad Jag kom in i tråden efter ungefär 500 inlägg och har ju stannat kvar sedan dess :) Men jag saknar några av våra tidigare bekanta som brukade hänga i tråden också.
    Ja, tiden har gått fort och några har tyvärr fallit bort.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-31 17:03:09 följande:
    *imiterar en flygvärdinna* "Tack för att du valde att flyga med Allmighty Torstens Airlines. Vi anländer snart till en destination. Tyvärr jobbar jag alldeles för mycket och flyger hit och dit över hela jorden, deltar alltför ofta i AW i hotellbaren, och är så utbränd att jag har glömt var vi är. Hoppas att ni har koll på vart ni skulle och har hamnat på rätt plan. Om ni, mot all förmodan, hamnat på fel destination ber jag er vänligen att kontakta informationsdisken i ankomsthallen efter att ni passerat tullen. Här där vi är står regnet som spön i backen, men jag hoppas att ni får en uuuuunderbar vistelse!"
    Haha! .
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-31 22:18:42 följande:
    Vad sägs om min nya sidfot? Känns den igen? I alla fall nästan 😜😂
    Omg! Den måste du ju ha kvar! Jag känner mig hedrad! Hjärta
  • Freddie K

I can't live without you. I can't livin it without you. Can't live. Can't give anymore! *Yla till Mariah Carey*.

• Freddie K

Jag käkade en baguette med curry till lunch. Nu stinker hela jag curry, känns det som.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.