Här är vi alla vänner.
Det fantastiska med er här i tråden är att det kändes redan efter att ha hängt här I några dagar som att vi känt varandra i många år.
Jag måste få skriva av mig lite annars spricker jag!
Den här berättelsen heter:" Vill du sova över" och den går så här:
Vill du sova över? Vi kan göra Tacos och sitta och snacka hela kvällen. Oj, jag låter som din gay-vän. Ska vi fläta varandras hår sen? Hallå!
Hon sov över och vi satt och snackade hela kvällen och en bra bit in på natten. Jag ville inte att det skulle ta slut. Jag var rädd för att gå och lägga mig för jag var rädd för att hon skulle vara borta när jag vaknade. Till slut somnade jag. När jag vaknade dagen efter låg hon bredvid mig. Jag låg och tittade på henne en stund. "Nu måste de i himlen gråta, för nu har de mist en ängel", tänkte jag för mig själv.
Jag tror inte man kan vara lyckligare än vad jag var i detta ögonblick. 
Jag kom in i tråden efter ungefär 500 inlägg och har ju stannat kvar sedan dess :) Men jag saknar några av våra tidigare bekanta som brukade hänga i tråden också.OTB! BBT!
.
OTW! BBL!
.
Slapp me silly and call me Willy!
I can't live without you. I can't livin it without you. Can't live. Can't give anymore! *Yla till Mariah Carey*.
Jag käkade en baguette med curry till lunch. Nu stinker hela jag curry, känns det som.