-
Ingen orsak. Jag är alltid ärlig med vad jag tycker. Du har en trevlig ton och verkar så snäll och omtänksam.EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-20 16:10:18 följande:Tack för det! Det var trevligt att läsa.
.
-
Tack.EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-20 16:15:06 följande:Vad jag har läst så verkar du också omtänksam och inte arg på andra. Det är bra, jag gillar att andra ska ha det bra, även om det kanske ser lite tråkigt ut när jag skriver ibland, jag är dålig på att använda emojisar.
. Nej, varför ska jag vara arg på andra. Är det något så vänder jag det inåt istället. Det gör inget. Budskapet går ändå fram.
.
-
Jo, det får vi återkomma till. Tack för idag och god natt!EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-20 16:20:43 följande:Det finns en del pikar och aggressioner ibland där människor samlas, även på nätet. Det finns både för- och nackdelar med att vända det inåt, vi kanske återkommer till ämnet. Men det är dags att ta itu med köksbestyr för min del, och du ska sova och kanske inte vakna innan halv sex eller så i morgon, eller vad du än känner för, men jag uppfattade som att du vaknade lite för tidigt.
.
-
Nej, det är stört omöjligt så då går jag upp.Polyrytm skrev 2023-03-20 17:41:15 följande:Kan du inte somna om sen? -
Jag har outsourcat det till honom. :-P.Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-20 16:22:10 följande:Maskoten Torsten är rätt passivaggressiv må jag säga, men det kanske är så man ska göra, lägga över sin besvikelse på en dammråtta.
-
Du ser, du är omtyckt i tråden. Det är inte bara jag som tycker om dig.EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-20 21:42:51 följande:Jag åt lite torkad frukt, länge sedan sist och förgyllde kvällen med lite läsning och lyssnade sedan på Ana Vidovics tolkning av ett berömt musikstycke som heter La Catedral av kompositören Agustin Barrios. Nämnda artist är en kroatisk klassisk gitarrist, mycket skicklig. Att rekommendera musik är inget som ligger mig för om jag inte känner till den eller de andras musiksmak, men informationen finns där åtminstone för den som möjligen vill. Vi lyssnade mycket på musik förr om åren. Efter flera år kommer man troligen att förhålla sig annorlunda till samma musik. Men nu önskar jag er en riktigt god natt och en fin kommande dag.
.
BTW: Vi har nog lite olika musiksmak. :-P. -
Ja, det får du absolut göra.Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-21 07:39:28 följande:Jag är lite rädd för att hamna i onåd hos Torsten. Det började med att han inte tyckte om min fisk, som då växte till en haj. Men jag uppskattar samtidigt att det finns någon annan här som är arg ibland. EmilijaPetrosiunaite sa att jag alltid är ny och fräsch så jag får släppa rädslan snart!
. Fast Torsten skäller mer än vad han bits.
-
Dagens visdomsord: För att kunna vara ärlig mot andra måste du först vara ärlig mot dig själv. -
BTW: Jag är hemma nu.

-
Nästa onsdag kommer de från Svt och filmar på jobbet. De på jobbet bad att jag skulle vara med. Annars hade jag inte brytt mig så snart kanske jag och Torsten dyker upp i en tv nära dig.