Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-13 11:36:48 följande:
    Tack så mycket!
    .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Nä f*n, sicket jälla läckert pök, f*n! 

• Freddie K

Tjena pöket. Du ska inte me till korvmojjen så får jag bjuda dig på en raggarballe me svängdörr f*n? .

Alltså, jag fattar vad en raggarballe är, men vad är en svängdörr i det sammanhanget?

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-03-13 16:11:55 följande:
    Brödet :)
    Aha, det borde jag ju ha listat ut, haha!
  • Freddie K

Har ni också såna dagar ibland där allt bara kommer över er? En sån dag hade jag idag. Då tänker jag på allt jag inte har och blir så deppig! Jag försöker att tänka positivt, men det är inte lätt alltid!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-03-14 16:31:43 följande:
    Ja jag har haft några sådana på sistone =/ Och jag håller med, det är inte bara att rycka upp sig med positiva tankar. Men något som kan få en att må bättre är om man pratar med en vän :)
    De få vännerna jag har vill jag inte tynga med mina problem så då håller jag det inom mig istället, tyvärr.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-14 23:37:22 följande:
    Absolut. Då brukar jag försöka tänka att svärtan i livet är ett nödvändigt ont. Att man inte kan vara lycklig jämt. Idag mådde jag lite småskumt efter att ha sovit dåligt. Det slutade med att jag beställde en pizza och då mådde jag lite bättre. Man kan också försöka tänka på det man faktiskt har, istället för det man inte har, även om det är svårt. Hoppas du mår bättre nu! 💖
    Tack E.T. Hjärta. Men det tar nog ett tag innan det blir helt bra.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-15 11:14:08 följande:
    Förstår det! Ofta försvinner ju inte känslor helt, men man kan lära sig leva med dem och hitta nya sätt att hantera dem. Du vet var jag finns om du behöver prata. Jag känner mig inte nedtyngd av andras problem, så det behöver du inte oroa dig för. Annars önskar jag dig en så bra dag som möjligt 🌞😍
    Jo, det kan man väl göra, men jag tycker inte att man ska behöva det. Tack, det betyder mycket för mig! Hjärta
  • Freddie K

Nej, jag ger mig för tillfället. BBL!

• Freddie K

Jag kan en sång som går dig på nerverna. Jag kan en sång som går dig på nerverna. Jag kan en sång som går dig på nerverna. *Ylar*.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.