Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2023-04-02 18:43:56 följande:
    Vilken vacker dikt! Sorglig och fin på samma gång ❤️ Jag blev inspirerad att skriva en dikt jag också. Får se om den blir något att ha 😊
    Tack! . Ja, men gör det. Jag har fler dikter, men kan ju inte ta alla på en gång. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Carolatom07 skrev 2023-04-02 20:51:29 följande:
    Mycket vackert skrivet!
    Tack! Glad. Jo, ibland får jag till det. Glad
  • Freddie K

Sitter och rensar mina usb:n. Det är massa att gå igenom!

• Freddie K

Vad irriterad jag blir! Jag hade tydligen mer komp att ta ut, men i praktiken betyder ju det ingenting, för jag får ju ingen ersättning om jag inte är på jobbet. Kompledig eller inte.

• Freddie K

Nu har jag ledigt en vecka. Skönt! Glad

• Freddie K

Jag har tråkigt så jag tänkte köra lite stand up. Tänk på att en del går förlorat när man skriver i text. Here we go.

• Freddie K

Jag har ett favoritord i det svenska språket och det är "miffo". Det låter så jäkla gött på något sätt. "Öh, ditt miffo. Kom hit!" Visst låter det ändå lite gött? Ett ord som jag dock har svårt för det är ordet "fjortis". Ni vet såna som blir fulla på en halv lättöl och bara springer runt och skriker: " Emma, jag älskar dig! Du är min bästis!" Tårarna flödar och snoret flödar. Hade jag fått välja så hade jag hellre varit ett miffo än en fjortis. Vad säger ni? Tungan ute

• Freddie K

Jag vill bara passa på att säga att jag är schizofren. Jag har inte fått den diagnosen, men min andra personlighet sa det.

Skämt åsido. Man ska inte skämta om schizofrena. De kan bli arga då. Foten i munnen

Svar på tråden Här är vi alla vänner.