Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Nej, jag ska sluta vara så kontaktsökande som någon uttryckte det. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Jag har tänkt på en sak. Komedi följs ofta av tragik. Jag kan ta ett exempel. Jag har ett stående skämt sen många år tillbaka att de som ligger inne på psyk, de står där och bankar på dörren och ropar:" Släpp ut oss, släpp ut oss!" Jag och min kompis står på utsidan och bankar på dörren och ropar:" Släpp in oss, släpp in oss!" Jag får skämta om det, för jag har varit med och det skämtet bottnar ju i något. Det är inte det minsta kul att ligga inne på psyk. Bara en tanke.

• Freddie K

Jag måste berätta en sak som var lite kul. Jag har köpt en ny telefon idag, vilket inte var så kul. Jag har haft sån ångest hela dagen, men nu är det gjort i alla fall. Det som var lite kul var det att hon jag köpte telefonen av sa att jag skulle gå till en kille för att få hjälp med att sätta på glaset. Så säger hon:" Och så går du dit och säger att du vill ha en påsättning". Så jag gick dit och sa:" Hej, jag har betalat för en påsättning". "Av glaset", tillade jag när jag kom på vad jag precis hade sagt. Det tyckte jag var lite kul, om än något pinsamt. 

Jag ville bara dela med mig av det. Skäms

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-04-05 15:40:25 följande:
    😂😂😂

Det var kul! Hur gick det med påsättningen då? Fick du med dig mobilen hem med glas och allt? 😊
    Påsättningen gick bra. Tungan ute. Jodå, jag fick med mig mobilen med glas och allt så nu är den som ny. Fast den är ju faktiskt ny så.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-04-05 15:46:09 följande:
    Härligt att höra! 😉 Vad bra att den både är som ny och är ny. Hade varit jobbigt om den betedde sig som en gammal, bråkig mobil redan när man köpte den 😅
    Haha, ja precis. Jag valde en likadan modell som jag hade förut, tråkig som jag är, men varför ändra på ett vinnande koncept? Glad
  • Freddie K

Nu ska jag göra som Ronja Rövdotter och ta mig ett vårskrik. 

• Freddie K
    Freddie K skrev 2023-04-05 15:49:16 följande:

Nu ska jag göra som Ronja Rövdotter och ta mig ett vårskrik. 

*Rövardotter*. Vad är det med mig idag?
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-04-05 15:49:59 följande:
    Precis! Då är den säkert bra 😀 Nu ska jag fika lite! Det blir varm choklad och en av bullarna jag fick av dig. Jag äter en då och då ☕️@
    Mumsigt. Trodde du hade smällt i dig de redan. Tungan ute. Jag ska reparera lite mat, som jag brukar säga. Glad
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-04-05 15:52:15 följande:
    😂🍑👌

Gör det och skrik lite åt mig också! Nu får våren fasen komma 💐
    Grannarna tror väl att jag håller på att bli ihjälslagen nu. Du skulle se mig, eller rättare sagt, höra mig nu. *Ylar!*
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-04-05 15:53:23 följande:
    Jag sparar på dem! 😋 Lycka till med reparationen!
    Tack! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.