Här är vi alla vänner.
Nej, jag ska sluta vara så kontaktsökande som någon uttryckte det.
Nej, jag ska sluta vara så kontaktsökande som någon uttryckte det.
Jag har tänkt på en sak. Komedi följs ofta av tragik. Jag kan ta ett exempel. Jag har ett stående skämt sen många år tillbaka att de som ligger inne på psyk, de står där och bankar på dörren och ropar:" Släpp ut oss, släpp ut oss!" Jag och min kompis står på utsidan och bankar på dörren och ropar:" Släpp in oss, släpp in oss!" Jag får skämta om det, för jag har varit med och det skämtet bottnar ju i något. Det är inte det minsta kul att ligga inne på psyk. Bara en tanke.
Jag måste berätta en sak som var lite kul. Jag har köpt en ny telefon idag, vilket inte var så kul. Jag har haft sån ångest hela dagen, men nu är det gjort i alla fall. Det som var lite kul var det att hon jag köpte telefonen av sa att jag skulle gå till en kille för att få hjälp med att sätta på glaset. Så säger hon:" Och så går du dit och säger att du vill ha en påsättning". Så jag gick dit och sa:" Hej, jag har betalat för en påsättning". "Av glaset", tillade jag när jag kom på vad jag precis hade sagt. Det tyckte jag var lite kul, om än något pinsamt.
Jag ville bara dela med mig av det. 
. Jodå, jag fick med mig mobilen med glas och allt så nu är den som ny. Fast den är ju faktiskt ny så.
Nu ska jag göra som Ronja Rövdotter och ta mig ett vårskrik.
Nu ska jag göra som Ronja Rövdotter och ta mig ett vårskrik.
. Jag ska reparera lite mat, som jag brukar säga.