Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Lighter, lighter. Big re-mix 2003. Just gimme the light. *Ylar*. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 04:22:24 följande:

Jag ÄLSKAR fästingar ❤️

Jag tror inte att det finns något bättre här i livet än att gå ut i skogen med hunden ena dagen och sedan vakna upp med en fästing typ inne i prutten den andra dagen när man vaknar upp på morgonen (ena sidan av ja...)

Stor var den jäveln också, så det kliade till lite extra, just på rätt ställe för vilken morgonpigg person som helst.

Tur man har en fru och som är van vid att hantera sin gubbe dubbelvikt med rumpan i vädret... (Nej, missförstå mig rätt nu

Jag fattar inte varför det finns fästingar. De gör ju ingen nytta och ger en bara en massa sjukdomar. 
  • Freddie K
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 06:54:36 följande:
    Ja exakt! De kan kyssa mig i... Suck
    Jo, jag håller med. Alla andra djur har ju en funktion, men fästingar har inte det.
  • Freddie K

" I have a dream. To have a dream."

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Mungo Jerry-In the summertime.

• Freddie K
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 12:39:06 följande:
    Vi lär väl märka om jag börjar vrida nacken ur led, tala i tungor och såna saker inom 6 månader eller inte... 

Men håller med att fästingar inte fyller någon egentlig funktion! Men och andra sidan det gör väl inte vi människor heller 🤔
    Jag har hört att vi människor har liknats vid virus. Vi förstör och sen flyttar vi på oss och förstör ännu mer. Jag vet inte vad vi människor har på den här planeten att göra.
  • Freddie K
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 16:24:19 följande:
    Bra fråga faktiskt! Precis som jag ställer mig frågan varför min fan-club helt plötsligt har vuxit ifrån 2 stygg-tummar till 5, helt plötsligt 🤔

Vissa saker är helt enkelt inte menat att förstå sig på...
    Tänk inte på det. De är säkert misslyckade människor som är bittra och aldrig får ligga.
  • Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2025-05-30 06:39:18 följande:
    Du har tur för jag bor bara på våning 3 😁
    Jaha, då klarar jag undan mig med ett brutet ben, hjärnskakning och ett par utslagna tänder? :-P.
  • Freddie K

Nu kan jag äntligen ta helg och om jag hade champagne så skulle jag ha korkat upp den och hade jag haft en kärring så hade jag kastat ut henne. Jag har varit på vår årliga kongress, där jag fick äran om frågan om jag ville leda kongressen, men jag sa att jag skulle sitta och anteckna så jag lät en annan göra det.

• Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2025-05-31 22:44:36 följande:
    Jag lovar att ringa plingplongtaxin så dom får skjutsa  till plåsterhuset så du kan få den vård du behöver 🚑
    Oj, tack, det var snällt. :-P.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.