Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Godmorgon alla och glad andra advent! Skönt att du är bättre Mortiscia! Men synd om sonen blir sjuk igen. Jag sitter och väntar på att dottern ska vakna så vi kan titta på julkalendern ihop. Det är så mysigt
Idag blir det förhoppningsvis bakning av veganska lussekatter och vegansk knäck. Undrar hur resultatet blir...
Idag blir det förhoppningsvis bakning av veganska lussekatter och vegansk knäck. Undrar hur resultatet blir... ![]()
Nu har jag sett tre avsnitt. Orkar inte se fler idag.
Jag har en filosofisk fråga: Om man har en isbit och hackar den i småbitar, är den då fortfarande lika stor, fast den är i småbitar, om ni förstår?
Det där med adoption har jag också reagerat på, men jag tror de kommer undan med det eftersom Miras föräldrar är döda, och hon kanske inte har andra släktingar.
Jo, men upplägget känns som sådant. Jag har bott i familjehem och jag fick den känslan nu när jag har sett två avsnitt. Det känns inte alls som ett Hvb-hem.