Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Tror den med apelsin med cognac heter duck l'orange, är en skarp och väldigt kraftfull sås.
Dock i mitt tycke en mycket bra sås till anka, och det lite komiska är att ankan är lika smakrik och inte försvinner i såsen.
Den med körsbär vet jag inte hur man gör riktigt, sett den någon gång för en massa herrans år sedan.
Men färska körsbär är ett måste.
Här har du en med Ramsey, som jag tror är en korrekt en, men oavsett så brukar hans mat vara mycket bra kombinerat.
www.masterclass.com/articles/chef-gordon-ramsays-five-spice-crispy-duck-recipe-with-black-cherry-glaze
Enda är five spiceys, det låter lite fel för den klassiska anka med körsbär.
Det är bra tips om ankor, och om du får de lägga två kullar bägge, då har du en satans massa ankor.
Men man kan mer eller mindre GARANTERA att de tillsammans gör 3 kullar x15 är min erfarenhet, såg google sade 8-16.
Men det vet jag de har fixat mer några gånger.
Sen finns en annan variant, och det är att morsan slänger ut de nykläckta så fort de kan gå och så tar den andra morsan över direkt denna kull.(Skitskoj och se det "samarbetet")
Önskar själv jag kunde föda upp myskankor, men det är omöjligt :/
God morgon, y'all.
.
Jag fick lite sovmorgon idag, men somnade så sent igår efter att ha pratat med tjejen.
Och jag är trött... Kom i säng sent, sov lite dåligt, har en del moln som hopar sig just nu från tomma intet. Är det inte alltid så de dyker upp? En kaffe på det här så får man se var dagen tar vägen.
Och jag är trött... Kom i säng sent, sov lite dåligt, har en del moln som hopar sig just nu från tomma intet. Är det inte alltid så de dyker upp? En kaffe på det här så får man se var dagen tar vägen.
*Knarkar till:* Reel 2 real-I Like to move it.
Passande låt.
Eek a horse!