Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
En kvinna är på sin mors begravning. Här träffar hon en okänd man som hon bir blixtförälskad i. Han är verkligen allt hon någonsin önskat i en man MEN hon glömmer tyvärr bort att fråga efter mannens telefonnummer och kan inte hans namn. Hon kan därför inte få tag på honom på något vis. Ett par dagar senare hittas kvinnans syster mördad. Vad har hänt?
I licky boom boom down!
*Sitter och skriver lite*.
Jag har suttit och läst i veckor känns det som, i de gamla kyrkböckerna. Bok efter bok med namn efter namn. Måste ha läst hundratals namn nu. Och det är svårtläst, och det är kladdigt, och ibland får man gissa och ibladn till och med ge upp. Sen dyker en sån här bok upp. Där allting är enkelt och lättläst, och man behöver verkligen inte fundera på om det där är ett a, eller ett e, eller kanske ett o. Om det där namend börjapå G, eller J, eller kanske I.
Lita på att det är dopboken från Jämshög också. Därifrån kommer rediga människor. Min mormors mor till exempel.
Mhm. No, he didn't.