• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Johannus

Ja vad ska dem med en Biktbås till. Lika bra att bikta sig med varann för allt dem säger där kommer ut i media senare...

Förresten läste i dag att Julia har/hade starka känslor för Kristove när det spelades in, men att dem inte är i hop efter programmet då han har barn och är i ett stadie och hon vill ha barn så hon är i ett annat stadie. Tänkte faktiskt i går efter programmet att jag tyckte mig se att Julia har känslor för Kristove.

• flygrl

Jaha, alla vill försöka få den andra friplatsen med Mattias. Det va verkligen perfekt att han valde Mikael som är vänlig mot alla och jobbar på duktigt utan beklaga sig.

Och vilket härligt pris. Så mycket god mat och godis därtill. Och Mikael som genast tar tag i att fixa maten och dessutom blir så glad över att få använda kniv och skärbräda. Det blev typ fredagsmys i TV-soffan. Mattias har ju magrat väldigt så han behövde verkligen få äta upp sig och självklart unnade man även Julia och Mikael att få njuta.

Va ju mer mat än dom kunde äta upp så synd dom inte fick ta med sig resterna till lagkamraterna.

Fast vilken jävla negativitet dom möttes av när dom kom tillbaka. Iaf av somliga = Fabian och Ragnar. Visst, jag kan förstå dom är slutkörda av hunger men för fan asså vilken odräglig attityd dom hade. Inte ok. :/

Karta ?> biktbås ?> ok...

Intressant med deras reaktioner på att få se sig själva.

• flygrl
    Nandez skrev 2020-04-28 19:09:25 följande:

Ingen fara

Tack!
    Nandez skrev 2020-04-28 19:37:34 följande:

Vilket härligt pris

Eller hur?!
    Nandez skrev 2020-04-28 19:50:10 följande:

Usch, Ragnar

Nandez skrev 2020-04-28 19:50:36 följande:

Vad dom är avundsjuka

Nandez skrev 2020-04-28 19:51:16 följande:

Ragnar ge dig

Ragnar och Fabian uppförde sig så jävla illa. Trist att se. :/
  • flygrl
    Johannus skrev 2020-04-28 19:44:17 följande:

Vad härligt det låter när du skriver Kristallove om Kristove?..:)

He he ja ett skämtsamt men förstås kärleksfullt smeknamn då jag ju uppskattar honom.
    Johannus skrev 2020-04-28 19:46:34 följande:

Helt rätt val av Mattias, för Micke ställer upp vart enda dag med att laga mat till alla utan att klaga.

Precis. Fint av Mattias att uppmärksamma Mikael som flitigt jobbar på i det tysta och dessutom behandlar alla sjysst.
    Johannus skrev 2020-04-28 20:00:55 följande:

Ja vad ska dem med en Biktbås till. Lika bra att bikta sig med varann för allt dem säger där kommer ut i media senare...

Förresten läste i dag att Julia har/hade starka känslor för Kristove när det spelades in, men att dem inte är i hop efter programmet då han har barn och är i ett stadie och hon vill ha barn så hon är i ett annat stadie. Tänkte faktiskt i går efter programmet att jag tyckte mig se att Julia har känslor för Kristove.

Ok, hoppas bara dom inte har respektive hemma som dom svek...

I övrigt gillar jag båda.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-28 20:00:55 följande:

Dom får prata i lugn och ro.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-04-29 01:55:19 följande:
    Jaha, alla vill försöka få den andra friplatsen med Mattias. Det va verkligen perfekt att han valde Mikael som är vänlig mot alla och jobbar på duktigt utan beklaga sig. smile1.gif

Och vilket härligt pris. Så mycket god mat och godis därtill. Och Mikael som genast tar tag i att fixa maten och dessutom blir så glad över att få använda kniv och skärbräda. Det blev typ fredagsmys i TV-soffan. Mattias har ju magrat väldigt så han behövde verkligen få äta upp sig och självklart unnade man även Julia och Mikael att få njuta. smile1.gif

Va ju mer mat än dom kunde äta upp så synd dom inte fick ta med sig resterna till lagkamraterna.

Fast vilken jävla negativitet dom möttes av när dom kom tillbaka. Iaf av somliga = Fabian och Ragnar. Visst, jag kan förstå dom är slutkörda av hunger men för fan asså vilken odräglig attityd dom hade. Inte ok. :/

Karta > biktbås > ok...
    Intressant med deras reaktioner på att få se sig själva.
Svar på tråden Robinson 2020