Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Den amerikanska säsongen finns också på tv4 play
Det uppstår en oväntad konflikt i kväll.
För den som ser mycket matprogram och läser mattidskrifter mm. är Micke redan ett begrepp men först nu verkade det gå upp för övriga Robinson-deltagare vilken kock-celebritet dom har i lägret som fixar käk åt dom. Vald till årets kock i både Finland och Sverige, en femteplats i Bocuse d?Or dvs kock-VM, deltagit i Kockarnas kamp, vart inblandad i Nobelfesten, TV-kockande osv...imponerande meriter. Och så jäkla sympatisk och ödmjuk. Inget skryt där inte. Hoppas han klarar sig långt i årets Robinson.
Micke fick hjälp av Christoffer få bra resultat på gårdagens tävling och...jag vet inte...är det verkligen mot reglerna? Fabian valde ju hjälpa Micke i den där gristävlingen (även om Micke nog vunnit även utan den hjälpen) och det va inget som störde mig. För mig va det ok och jag hoppas Mattias kan släppa det där nu så han inte tappar focus och river ut sig. :/
Skönt f.ö. att Mattias till slut kunde säkra en plats i topp-5. Kristove lite oväntat ut tillsammans med Julia. Jag kommer sakna Julia som tillhört mina favoriter med sitt glada humör och sjyssta sätt.
Flyt för Priya som hittade kistan och fick stå över tävlingen och därmed kunde spara krafter.
Fan asså, Christoffer kommer bli svårstoppad nu! :/
Ja,verkligen!
Ja,det hoppas verkligen jag med. Vill ha ut Christoffer och Kristove nu!
Jag vet inte vad de har emot Mattias,men tycker det var totalt onödigt av Christofer att läxa upp honom nr han bara ville ha upprättelse.
Jag gillade Jani och blev nästan rörd av hans tal till de andra när han åkte ut.
Maken brukar kalla honom Iprenmannen då han tycker att han låter som honom.
Man ska inte hjälpa andra,det är fusk,säger Christoffer.
Men det var ju just det han gjorde med Micke.
Snacka om dubbelmoral. Det gäller tydligen bara de han gillar.
Jag ska tillägga att jag har inget emot Micke. (Förutom det han sa om att Christoffer är en man med gott hjärta).
Men rätt ska vara rätt.
Tummen upp
![]()
Snart är det slut
Priya hittade lådan
Priya rejält trött på Kristove
Priya får stå över tävlingen, skönt
Micke är go
Micke har varit Årets Kock både i Finland och här hemma
Micke är inte skrytig
Åhh, vad snällt sagt av Julia om Micke
Pust Mattias klarade sig
Hade velat att Julia skulle ha varit kvar
Plankan nästa gång
Någon annan som tittar på Robinson Australien?
Den amerikanska säsongen finns också på tv4 play