• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-04-14 19:38:05 följande:
    Ok. Synd.
    Skriver don mycket negativt där?
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-14 19:40:31 följande:
    Man vinner inte tävlingar bara för att man har god stämmning
    Det tror jag att dem kan göra (alltså vinna tävlingar) har man god kontakt med varann så samarbetar man bättre. Om någon i gruppen känner sig rädd eller obildat på grund av någon som visar sig vara stark och ego då vågar man inte heller visa sitt kunskapande.....Så skulle jag i alla fall känna det.
  • molly50
    Nandez skrev 2020-04-14 19:39:37 följande:
    Skriver don mycket negativt där?
    Nja,det var väl Cruise som startade en tråd där han berättade lite om hur dte var där och om tjafset som var.
    och då dök både Raymond och Nina upp i tråden och började hacka lite på honom igen.
    Lite tonårsfasoner.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-14 19:45:06 följande:
    Det tror jag att dem kan göra (alltså vinna tävlingar) har man god kontakt med varann så samarbetar man bättre. Om någon i gruppen känner sig rädd eller obildat på grund av någon som visar sig vara stark och ego då vågar man inte heller visa sitt kunskapande.....Så skulle jag i alla fall känna det.
    Om man ska bära massor av kilo så fungerar det inte
  • molly50
    Johannus skrev 2020-04-14 19:41:59 följande:
    Tack för länken ska försöka komma in i gruppen :)
    KyssSkål
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-04-14 19:47:31 följande:
    Nja,det var väl Cruise som startade en tråd där han berättade lite om hur dte var där och om tjafset som var.
    och då dök både Raymond och Nina upp i tråden och började hacka lite på honom igen.
    Lite tonårsfasoner.
    Vad trist att det är så, håller med om tonårsfasoner
Svar på tråden Robinson 2020