• Anonym (*L*)

    Hur funkar nätdejting för dig?

    Loggar du in på dejtsajten och möter en Öken, eller en Oas?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur funkar nätdejting för dig?
  • Nicke989
    Anonym (176 cm) skrev 2023-11-17 20:43:05 följande:
    Tackar min lyckliga stjärna att jag är lyckligt gift, trots mina 176 cm. Jag känner på mig att nätdejting inte skulle funka något vidare för mig, skulle bli bortsållad direkt pga min längd.
    Jag är tre cm kortare än du och det har fungerat bra att nätdejta. Det finns gott om kvinnor som inte söker långa män.
  • Familjeflickan

    Ja, som kvinna drunknar man bokstavligen i meddelanden. Enligt mig själv ser jag inte ens bra ut och är 40+ men killar i alla åldrar verkar verkar inte tycka detsamma.. :P

  • Anonym (hustomte)
    Familjeflickan skrev 2023-11-18 12:45:45 följande:

    Ja, som kvinna drunknar man bokstavligen i meddelanden. Enligt mig själv ser jag inte ens bra ut och är 40+ men killar i alla åldrar verkar verkar inte tycka detsamma.. :P


    Vad tycker du om det? Är det roligt med bekräftelsen, eller mest jobbigt?
    Min teori är att kvinnor gillar att klaga på att män visar intresse, men tycker det är tråkigt om män inte gör det. Många kvinnor känner sig kvinnliga och åtråvärda när mannen jagar efter dom.

    Bumble är en dejtsida där bara kvinnor får skriva först.
  • Anonym (hustomte)
    Familjeflickan skrev 2023-11-18 12:45:45 följande:

    Ja, som kvinna drunknar man bokstavligen i meddelanden. Enligt mig själv ser jag inte ens bra ut och är 40+ men killar i alla åldrar verkar verkar inte tycka detsamma.. :P


    Jag brukar säga att många kvinnor får mycket serverat eftersom de får fler mejl från olika män, och mer uppmärksamhet från män när de går ut. Men det stämmer inte, säger många.
    Det finns artiklar som stödjer mitt påstående, men de brukar avfärdas här.
    Tror du att du får fler mejl än de flesta män får, och att det är så för många andra kvinnor?
  • Familjeflickan

    Jag har inte den blekaste aning om hur många mejl män eller andra kvinnor får.

    Men skulle säga att jag får mellan 10-20 dagligen. Lägger jag upp en ny bild som visar att jag är aktiv kan det bli uppemot 100.

  • Anonym (hustomte)
    Familjeflickan skrev 2023-11-18 13:05:03 följande:

    Jag har inte den blekaste aning om hur många mejl män eller andra kvinnor får.

    Men skulle säga att jag får mellan 10-20 dagligen. Lägger jag upp en ny bild som visar att jag är aktiv kan det bli uppemot 100.


    Det är nog fler än de flesta män får. I år så har en kvinna skrivit till mig.
    Om jag skulle lägga upp ny bild kanske jag skulle få 2 besök den dagen.
  • Anonym (176 cm)
    Familjeflickan skrev 2023-11-18 12:45:45 följande:

    Ja, som kvinna drunknar man bokstavligen i meddelanden. Enligt mig själv ser jag inte ens bra ut och är 40+ men killar i alla åldrar verkar verkar inte tycka detsamma.. :P


    Hur många av dem är ute efter något seriöst och hur många vill bara ha sex tror du? Är det så som jag tror att antalet seriösa är ungefär lika stort för både män och kvinnor, men antalet män som enbart söker sex är betydligt större?
  • Anonym (Jag)
    Familjeflickan skrev 2023-11-18 13:05:03 följande:

    Jag har inte den blekaste aning om hur många mejl män eller andra kvinnor får.

    Men skulle säga att jag får mellan 10-20 dagligen. Lägger jag upp en ny bild som visar att jag är aktiv kan det bli uppemot 100.


    Vilken sida använder du? Vore trevligt att testa något nytt :)
  • Familjeflickan
    Anonym (hustomte) skrev 2023-11-18 13:12:55 följande:
    Det är nog fler än de flesta män får. I år så har en kvinna skrivit till mig.
    Om jag skulle lägga upp ny bild kanske jag skulle få 2 besök den dagen.
    Hade gärna bytt till att bara få 2 meddelanden om dagen om de hade varit mer genomtänkt och välformulerade.
    Som svar till någon annan: - Ca: 7 av 10 handlar om sexuellt utbyte.
  • Anonym (Tjej)

    Vadå man får väl inte Mail? Ingen kan skriva till mig förrän det är en match o båda gillar varann. 


    Jag får oändligt med män som gillar mig men jag gillar inte tillbaka. Kanske 1 av 100

  • Anonym (Bred pitt)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-11-18 13:44:13 följande:

    Vadå man får väl inte Mail? Ingen kan skriva till mig förrän det är en match o båda gillar varann. 


    Jag får oändligt med män som gillar mig men jag gillar inte tillbaka. Kanske 1 av 100


    Det är olika på olika sidor 
Svar på tråden Hur funkar nätdejting för dig?