• Anonym (Spillevink)

Hur träffa tjej?

Hej FL! Jag är en kille i mina bästa år. Strax innan 30. Har alltid haft rätt bra drag på tjejer, ifrån dagis upp till för 4-5år sedan. Nu har man tur om det blir ligga en gång per år.
    Jag festade rätt mycket innan och tog beslutet att lugna mej med detta för ca 8mån sedan, då jag vill ha en lite mer hållbart och stabilt liv. Samt att det går ut för mycket över träningen.

Ang nätdejting:
    Har flera bra profilbilder, flera på mig själv i lite olika semester sammanhang med andra polare. Till exempel på happypancake var det en rätt söt tjej nyss som likade ett par bilder av mig, jag skrev till henne men fick inget svar. På tinder har jag matchat med hundratals intressanta som inte ens ger svar heller. Så detta verkar ju vara helt omöjligt. Gjorde ett litet experiment där jag ändrade intresset till enbart killar och fick över 100st likes på ett dygn och flera trevliga karlar som skrev och presenterade sig direkt!? En STOR skillnad mot tjejer.
    Jag är Atletiskt(mörk), rätt så charmig och väldigt snäll. Ibland känns det som man man inte har gott av att vara snäll då tjejer ändå inte verkar bry sig. Ibland inbillar jag mig att det blev svårare att dejta här i Sverige efter flyktingkrisen 2015. Jag är ju född i Sverige, men är ju Melanin.
    Jag provar av och till att ragga lite på stan t.ex i affärer eller om man bara möter någon på gatan, detta verkar ju också vara helt omöjligt då man 2020 bara blir sedd på som ett creep och inte ens kan få ge en snäll kommentar till en främling. 
    Vad gör man? Min prime är ju snart förbi och det verkar som man lever i en paradox nu.
    Jag har träffat en tjej per år ca som jag oftast blivit glad i, men det känns som jag släpper på mina känslor för "fort" och blir oftast dumpad. När jag var yngre så var det jag som dumpade, vad har hänt?
    Och dom gångerna jag råkar träffa någon trevlig tjej nu så är denna alltid i förhållande redan.
  • Svar på tråden Hur träffa tjej?
  • Anonym (Elin)
    Spillevinkeen skrev 2020-03-29 14:04:27 följande:

Möter alltid nytt och trevligt folk när jag är ute och reser, annars är det väldigt begränsat. Så många bra vänner man samlat på sig igenom åren bor ju långt ifrån mig.

Jag är entreprenör och jobbar endel.

Har ändrat min umgängeskrets väldigt mycket de sista åren. Känner mycket folk, men har begränsad daglig kontakt. Umgås mindre med folk helt enkelt då man har fullt upp med annat. 

Sen när man inte vill festa och hålla på längre så verkar det som det blir ännu mer begränsat? 

Jag tänker att det blir väl det med tiden, man skaffar sig annat i livet som tar tid och engagemang. Vilket tyvärrockså kan innebära mindre öppningar för att träffa en partner.
  • Anonym (N)
    Anonym (Spillevink) skrev 2020-03-29 17:18:35 följande:
    Vad intressant att du tycker så.
    Jaså?
  • Anonym (frustrerad snubbe)

Ja, det är svårt i sverige om man inte har pengar eller? Är svenska tjejer svåra? Förstörde internet allt med dating och att träffa tjejer?
    Vad har HÄNT?

Är det svårare idag med massa invandrare som du skrev? Det kanske är felet. Många verkar gilla invandrare över svenskar med!
    Surt läge.

Ska det va så jävla svårt att få lite fitta eller 2020 i sverige? Har ni bättre erfarenheter utomlands än här? Dryga svenska tjejer eller vad?

• Anonym (Tvärtom)
    Anonym (frustrerad snubbe) skrev 2020-07-23 22:28:56 följande:

Ja, det är svårt i sverige om man inte har pengar eller? Är svenska tjejer svåra? Förstörde internet allt med dating och att träffa tjejer?

Vad har HÄNT?

Är det svårare idag med massa invandrare som du skrev? Det kanske är felet. Många verkar gilla invandrare över svenskar med!

Surt läge.

Ska det va så jävla svårt att få lite fitta eller 2020 i sverige? Har ni bättre erfarenheter utomlands än här? Dryga svenska tjejer eller vad?

Nej, tror det är många dryga killar som vi snarare undviker. Vi vill inte ge fitta till rasister och sexister med dryg attityd, utan charmiga och trevliga män
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-23 22:43:41 följande:
    Nej, tror det är många dryga killar som vi snarare undviker. Vi vill inte ge fitta till rasister och sexister med dryg attityd, utan charmiga och trevliga män
    Ok.. Jo kanske det.. Du kanske har en poäng där.. Men dom ska vara snälla, ödmjuka , inte hårda osv?
    Nån tjej dissa mig för att jag fråga om det fanns rave eller om hon gilla bdsm nämligen. Jag förstod ingenting. haha.
    Olika åsikter bara!

Hon skrev typ. Du fråga om rave fest om kring eller att du gilla bdsm? NEJ TACK! Och sen blocka hon mig..

Därför undrar jag om det är mig det är fel på eller vissa svenska tjejer helt enkelt. Jag går sällan på rave, men det är kul utan droger så! Och jag sa att jag var intresserad av bdsm, men ovan.. Enbart det skrev hon sumpa vår date.
    Men jag fann henne oattraktiv oavsett, och tände inte på henne. Kanske var det.. Jag tyckte inte hon såg smakrik ut.. Smaksak. Och hon såg inte alls ut som på visningsbilden! Hade inte raggat på henne ute. Hon hade ölmage och dubbelhaka med. Hon kanske såg att jag vart avtänd.. Men hon var trevlig ändå! Gillade henne så, men inte hur dömmande hon var angånde olika preferenser bara, mest det jag inte förstod. Vi hade ändå haft sex och då hade det kvittat vad jag gilla, och vad hon gilla så.. Men jag tände inte på henne. Hon såg inte ut som hon tog hand om sigsjälv helt. Eller så var jag kräsen. Hon märkte eventuellt hur jag kände.. Eller så reagera hon på saker jag gila och fråga efter, men då förtjänar hon helt enkelt INTE mig. Tack
    Hur menar du trevliga, och charmiga? Definera gärna.. tack!
    Smöriga killar? Funkar det?
    Jag skrev för att hon reagera poå en skitsak som preferenser. Som rave eller bdsm.. Drygt tänkte jag. Skitsamma nu. Jag tände inte ens på henne, så det kvittar. Jag kan bättre om man säger så, än henne!

Jag funderar snart på at köpa sex.. Försökt får nån svensk tjej, men jag tycker det är skitsvårt! Och jag ser förfan BRA UT. Köper snart sex istället!

• Anonym (Tvärtom)
    Anonym (frustrerad snubbe) skrev 2020-07-24 00:13:00 följande:

Jag funderar snart på at köpa sex.. Försökt får nån svensk tjej, men jag tycker det är skitsvårt! Och jag ser förfan BRA UT. Köper snart sex istället!

Du kanske ser bra ut, men det verkar vara din attityd som är ditt problem. Hur du uttrycker dig och framställer dig är nog det som får kvinnor att dra sig undan. Har du problem med det sociala samspelet och att uppfatta signaler? Sen är attraktion högst subjektivt. Alla kommer inte tycka att du ser BRA UT men utseendet är sekundärt när det kommer till seriösare relationer och inte bara ONS.
Svar på tråden Hur träffa tjej?