• Anonym (Spillevink)

Hur träffa tjej?

Hej FL! Jag är en kille i mina bästa år. Strax innan 30. Har alltid haft rätt bra drag på tjejer, ifrån dagis upp till för 4-5år sedan. Nu har man tur om det blir ligga en gång per år.
    Jag festade rätt mycket innan och tog beslutet att lugna mej med detta för ca 8mån sedan, då jag vill ha en lite mer hållbart och stabilt liv. Samt att det går ut för mycket över träningen.

Ang nätdejting:
    Har flera bra profilbilder, flera på mig själv i lite olika semester sammanhang med andra polare. Till exempel på happypancake var det en rätt söt tjej nyss som likade ett par bilder av mig, jag skrev till henne men fick inget svar. På tinder har jag matchat med hundratals intressanta som inte ens ger svar heller. Så detta verkar ju vara helt omöjligt. Gjorde ett litet experiment där jag ändrade intresset till enbart killar och fick över 100st likes på ett dygn och flera trevliga karlar som skrev och presenterade sig direkt!? En STOR skillnad mot tjejer.
    Jag är Atletiskt(mörk), rätt så charmig och väldigt snäll. Ibland känns det som man man inte har gott av att vara snäll då tjejer ändå inte verkar bry sig. Ibland inbillar jag mig att det blev svårare att dejta här i Sverige efter flyktingkrisen 2015. Jag är ju född i Sverige, men är ju Melanin.
    Jag provar av och till att ragga lite på stan t.ex i affärer eller om man bara möter någon på gatan, detta verkar ju också vara helt omöjligt då man 2020 bara blir sedd på som ett creep och inte ens kan få ge en snäll kommentar till en främling. 
    Vad gör man? Min prime är ju snart förbi och det verkar som man lever i en paradox nu.
    Jag har träffat en tjej per år ca som jag oftast blivit glad i, men det känns som jag släpper på mina känslor för "fort" och blir oftast dumpad. När jag var yngre så var det jag som dumpade, vad har hänt?
    Och dom gångerna jag råkar träffa någon trevlig tjej nu så är denna alltid i förhållande redan.
  • Svar på tråden Hur träffa tjej?
  • Anonym (frustrerad snubbe)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-24 02:08:06 följande:
    Så kräsen att du överger dejtandet och blir torsk?? Lol
    Jag kanske testar ett tag till.. Men jo, dom är finare många av dom prostituerade med. Plus att jag inte behöver anstränga mig lika mycket.. Men jag testar ett tag till och hittar en KK kanske, men börjat tröttna har försökte i föera månader nu! Nu dags att sova. Gn
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-24 02:08:06 följande:
    Så kräsen att du överger dejtandet och blir torsk?? Lol
    Jag kanske testar ett tag till.. Men jo, dom är finare många av dom prostituerade med. Plus att jag inte behöver anstränga mig lika mycket.. Men jag testar ett tag till och hittar en KK kanske, men börjat tröttna har försökt i flera månader nu! Var nära med en, men vart inte av tyvärr, hon var så jävla het! Nu dags att sova. Gn
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-24 01:00:48 följande:
    Unik är inte alltid bra, då blir det svårare att hitta din unika match. 
    Bättre att vara som alla andra.
    Hehe.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Hehe) skrev 2020-07-24 07:46:09 följande:

Bättre att vara som alla andra.

Hehe.

Uppenbarligen så är han ingen magnet för kvinnor utan de håller sig på avstånd. Sticker du ut för att du har grandiosa tankar om dig själv och svårigheter med det sociala samhället så är det inte alltid till din fördel. Toppen att han har bra självförtroende och höga tankar om sig själv, men så som han presenterar sig själv nu på kvinnor funkar uppenbarligen inte.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-24 08:02:27 följande:
    Uppenbarligen så är han ingen magnet för kvinnor utan de håller sig på avstånd. Sticker du ut för att du har grandiosa tankar om dig själv och svårigheter med det sociala samhället så är det inte alltid till din fördel. Toppen att han har bra självförtroende och höga tankar om sig själv, men så som han presenterar sig själv nu på kvinnor funkar uppenbarligen inte.
    Alla kvinnor har samma smak.
    Hehe.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Hehe) skrev 2020-07-24 08:11:56 följande:

Alla kvinnor har samma smak.

Hehe.

Vi får ligga och vi får män. Varför ändra ett vinnande koncept? Om det konceptet inte fungerar för män så får ni väl anpassa er, eller tillhöra incel skaran
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-24 08:02:27 följande:

Jag är ingen Brad pitt eller Leonardo dicaprio, och inte rik. Men jag ser rätt bra ut! Och dom håller inte avstånd, men klart att det skulle kunna gå bättre! Jag tror mer på att svenska tjejer är dryga och svåra ärligt talat! Inte alla, men endel iallafall...

Lovar att tjejerna hade varit på mig i andra länder! Asien och annat. Lovar det.
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-24 08:39:22 följande:

Vi får ligga och vi får män. Varför ändra ett vinnande koncept? Om det konceptet inte fungerar för män så får ni väl anpassa er, eller tillhöra incel skaran

Jo, men jag har inte hunnit bli rik än.. Så jag har mest bra gener och snygg. Men det är ändå svårt! Plus att många svenska tjejer gillar utländska killar med säkert. Ts hade själv problem med tjejer! Det är internet som gjort många av er mer kräsna och mer dryga säkert.. Jag vet inte, men det verkar svårare att få tjejer idag allmänt! Och alla är ofrivilligt celibat ibland. Är alla killar incels då eller din dryga biatch.
  • Anonym (Ina)
    Anonym (frustrerad snubbe) skrev 2020-07-25 18:22:17 följande:
    Jo, men jag har inte hunnit bli rik än.. Så jag har mest bra gener och snygg. Men det är ändå svårt! Plus att många svenska tjejer gillar utländska killar med säkert. Ts hade själv problem med tjejer! Det är internet som gjort många av er mer kräsna och mer dryga säkert.. Jag vet inte, men det verkar svårare att få tjejer idag allmänt! Och alla är ofrivilligt celibat ibland. Är alla killar incels då eller din dryga biatch.
    Bra gener och snygg. Men du verkar ha en jävligt kass attityd som följer med på köpet. Så i ditt fall gör nog tjejer rätt i att vara kräsna. 
  • Anonym (Hehe)
    På FL är alla män som kritiserar kvinnor incels.
    Hehe.
    Anonym (Ina) skrev 2020-07-25 18:38:49 följande:

Bra gener och snygg. Men du verkar ha en jävligt kass attityd som följer med på köpet. Så i ditt fall gör nog tjejer rätt i att vara kräsna. 

Jag har en bra attityd! Men jag reagerar på att tjejer kallar killar incels här och tycker det är roligt. Kom och ge mig njutning istället vetja. Tjejer alltså.. Istället för att gnälla online. Men nej, jag har en bra attityd med om man känner mig!
    Anonym (Hehe) skrev 2020-07-25 18:42:10 följande:

På FL är alla män som kritiserar kvinnor incels.

Hehe.

Tydligen! Haha. Vad är det med detta feminist forum igentligen..incels har isånnafall alltid funnits och alla män har varit ofrivilligt celibata någongång i livet! Man kan inte knulla när man önskar eller tänker tanken, men såklart det hade varit optimalt! Vissa kan det, men inte alla.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (frustrerad snubbe) skrev 2020-07-25 18:48:52 följande:
    Tydligen! Haha. Vad är det med detta feminist forum igentligen..incels har isånnafall alltid funnits och alla män har varit ofrivilligt celibata någongång i livet! Man kan inte knulla när man önskar eller tänker tanken, men såklart det hade varit optimalt! Vissa kan det, men inte alla.
    Incel har blivit ett av de nya inne-orden, lite som typ, när det dök upp.
    Säger man nåt negativt om kvinnor, så är man incel. Oavsett om man får ligga eller inte.
    Hehe.
    Anonym (Hehe) skrev 2020-07-25 18:52:47 följande:

Incel har blivit ett av de nya inne-orden, lite som typ, när det dök upp.

Säger man nåt negativt om kvinnor, så är man incel. Oavsett om man får ligga eller inte.

Hehe.

Ok. Trollar du här med hehe? Avslutar varje post med hehe. Varför?

Hur ska man anpassa sig? Nya internet och appar osv? Ska man bli rik? Ge mig några tips på hur jag definitivt får ligga med en snygg tjej inom 6 timmar! Och hon ska komma till mig och ligga med mig inatt. Att köpa sex verkar lockande. Det hade hänt då! Ska man istället kämpa med att försöka få någon tjej att gilla allt hos en och vilka smaker man har, om man gillar gå på rave ibland eller inte? Att sånt gör hon inte är intresserad om nån har olika personligheter när man mest är ute efter hennes vagina och inte bryr sig så mycket om annat just nu. Man vill mest knulla. Berätta. Tack

Exempel som detta då. Larvigt! Kan inte tjejer idag acceptera att människor är olika och gillar olika saker? Ska dom inte få ligga då bara för det? Jag tycker det är skevt iallafall. Och samma sak om nån sympatiserar med SD, då får dom inte swipe:a rätt. Kan du inte förstå att prostitution är lockande då? Slippa att kämpa igenom personlighetssaker för att få ligga. Man kanske är kåt och inte bryr sig om vad hon gillar och inte, utan man är ute efter hennes kropp. Fattar du? Jag är singel och då är det så om jag inte vill ha en fast relation med någon. Ni är svåra med, definitivt.
    Var enklare innan internet kom, då vart ni mer kräsna.
Svar på tråden Hur träffa tjej?