• Maddisgbg

    Vill vara otrogen

    Anonym (h) skrev 2020-03-29 23:56:39 följande:

    ok, men du ska göra det?


    Göra vad?
  • Maddisgbg
    Anonym (Hehe) skrev 2020-03-30 08:50:09 följande:

    Du är kvinna så det klart du ska bejaka din sexualitet.

    Du kan berätta för honom om du vill. Han blir nog sårad, men män är ju så överkänsliga.

    Eller så tänder han på det, det är ju bra.

    Om du berättar det så är det lika bra att vara rak. "Jag har fått kuk av en annan man. Jag gillade det"

    Hehe.


    Barnslig du är
  • Maddisgbg
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-03-31 07:34:58 följande:

    Du har haft sex och du har varit otrogen. Du har runkat av honom och sugit av honom. Det är precis lika mycket sex och otrohet som vaginal penetration.


    Och?
  • Maddisgbg
    Hilmabeata skrev 2020-03-30 20:13:27 följande:

    Jag tycker verkligen att du borde göra slut med din kille. Otrohet är inget han förtjänar att bli utsatt för och inget du vill ha på ditt samvete. 


    Jag älskar min kille så de kommer jag inte göra
  • Maddisgbg
    Anonym (Fyfan) skrev 2020-03-31 10:13:54 följande:

    Men fy!!! Vilken hemsk människa du är? Vem gör så medvetet mot sin kille som du påstår att du älskar så mycket??? Man gör inte något sånt mot någon man verkligen älskar. Fyfan för dig, hoppas din kille får reda på detta och lämnar dig


    Ej, hemsk människa? Nu går du för långt?? Han är borta för lång tid och då behöver jag sex. Jag älskar honom verkligen. Han ska verkligen inte få veta de.
  • Maddisgbg
    Anonym (Lisa) skrev 2020-03-31 13:27:31 följande:

    Enklast är väl att berätta för din pojkvän att du vill ha mer sex än han kan leverera? Ha ett öppet förhållande, så slipper du vara otrogen. Enkelt.,


    Nej, vill inte ha ett äckligt förhållande ?öppet förhållande?
  • Maddisgbg
    Anonym (Fyfan) skrev 2020-03-31 17:15:51 följande:

    Asså wow vilken mogen människa du är!!! Din kille kan hitta tusen gånger bättre, skäms du inte alls för det du håller på med? Du är OTROGEN punkt slut


    Tack, jag vet! Lilla du, du vet inte vad jag är för en människa. Min kille älskar mig och jag honom.

    Jaja, jag är otrogen! Men vad vill du ha sagt med det. Att jag är ett äckel?
  • Maddisgbg
    Anonym (Fyfan) skrev 2020-03-31 17:15:51 följande:

    Asså wow vilken mogen människa du är!!! Din kille kan hitta tusen gånger bättre, skäms du inte alls för det du håller på med? Du är OTROGEN punkt slut


    Tack, jag vet! Lilla du, du vet inte vad jag är för en människa. Min kille älskar mig och jag honom.

    Jaja, jag är otrogen! Men vad vill du ha sagt med det. Att jag är ett äckel?
  • Maddisgbg
    Anonym (-) skrev 2020-03-31 18:46:41 följande:

    Fast din kille vet ju inte att du är otrogen. Visste han det så kanske han skulle sluta älska dig.


    Just därför ska han inte veta något
  • Maddisgbg
    Anonym (Prtjyy) skrev 2020-03-31 19:02:00 följande:

    Äh, passa på så länge du kan, är ju perfekt att han åker bort så behöver du ju inte direkt smussla heller ;)


  • Maddisgbg
    Lione81 skrev 2020-04-01 07:26:58 följande:

    Tänk vilken skön känsla han har. När han åker i lastbilen och är borta länge ifrån n. Han har med all säkerhet hittat en älskarinne på sidan av dig. Som har plockar upp på samma ställe, hon gör honom sällskap. Han får njuta av ohämmat skönt sex i lastbilen. Så kommer han hem till dig och älskar dig och har sex.

    Win win situation. Det är betydligt vanligare än du tror. Du får inget veta och då ska det vara. Du har faktiskt inte en aning vem kvinnan är som han hämtar upp.


    Asså, sluta med det där jäkla snuskiga.

    Förresten. Hatar han otrohet så nej.
  • Maddisgbg
    Anonym (Lisa) skrev 2020-04-01 09:46:35 följande:

    Ja, du är äcklig.Se nedan.Äckligt förhållande? Om nåt så är otrohet äckligt, alltså är DU äcklig.


    Jag har ju inte gjort dig något, så då kan inte du tycka att jag är äcklig
  • Maddisgbg
    Anonym (-) skrev 2020-04-01 10:17:13 följande:

    Hur kan du tycka att det är snuskigt och oförlåtligt om din kille låter sig bli avsugen av en annan tjej, men att det är ok att du suger av andra killar? Du är ju lika snuskig själv, enligt ditt eget resonemang! Och så skriver du i en annan tråd att du INTE är snuskig. Hur är det med självinsikten?


    De svider mer om jag skulle få gör att jag är snuskig. Men jag har bara uträttat mina behov. Min sambo har typ blivit bedragen i alla sina förhållanden så tycker de är snuskigare om han skulle ha varit otrogen. Men nu vet jag att han inte är de....
  • Maddisgbg
    Anonym (Konfunderad) skrev 2020-04-01 21:33:36 följande:

    Ditt sätt att resonera är som ett bortskämt barns.

    Väx upp och ta ansvar för dina handlingar. Tala om för din pojkvän vad du gjort, och låt honom avgöra om han tycker det är äckligt eller ej. Det är ju trots allt han som är den berörda av ditt handlande.


    Nej, han kommer dumpa mig isåfall. Så absolut inte
  • Maddisgbg
    Anonym (Konfunderad) skrev 2020-04-01 22:49:33 följande:

    För varje dag växer din lögn sig större. Hur stor vill du att den ska bli innan han på ett eller annat sätt får veta hur du behandlar honom?


    Då får den bli jävligt stor
  • Maddisgbg
    Anonym (Ka) skrev 2020-04-01 23:48:03 följande:
    Antingen är du jäkligt ung och inte förstår bättre, WT, eller ett luder, som du beter dig.
    Men jag föredrar att tro du är ett troll med det resonemanget du för.
    Så sluta mata trollet !!!
    Jag är 18 år
  • Maddisgbg
    Anonym (-) skrev 2020-04-02 07:27:53 följande:

    Ett fullkomligt bakvänt och galet resonemang. Om det är fel att din pojkvän är otrogen så är det fel att du är otrogen. Punkt.


    Men han ska och kan inte vara något snuskigt svin
  • Maddisgbg
    Anonym (-) skrev 2020-04-02 11:17:47 följande:

    Jag vet inte vad jag ska säga. Du tycker att olika regler gäller för dig och för honom. Du har allvarliga problem. Jag hoppas att din pojkvän dumpar dig och hittar någon som behandlar honom bättre än vad du gör.


    Ja, men jag vill ju att han ska tro att jag är snuskig
  • Maddisgbg
    Thelad skrev 2020-04-02 16:15:36 följande:

    Du har ju redan vart otrogen???? du låter ganska korkad. Varför ens fråga när du redan vart otrogen. Du tycker inte att suga av någon annan är att vara otrogen? Är du en pantad bondlurk som bor i en håla?


    HAHA bor i en håla? Jag bor i Göteborg och är varken pantad eller blond. Jag står för att jag är otrogen
  • Maddisgbg
    Anonym (Naturligt) skrev 2020-04-03 08:52:27 följande:

    Otrohet är naturligt.
    Var öppen med det och berätta för killen.


    aldrig i livet
Svar på tråden Vill vara otrogen