Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Tack för att du tittade! Jag tycker att det syns på fotot i mobilen också men när jag lägger upp det här på FL så blir bildkvaliteten sämre, typiskt. Jag vet att det är tidigt. Men när man väl tycker att man anar ett streck så är tålamodet som bortblåst, haha. Mina test är testa tidigt.
Jag tycker det blev lite lättare att se strecket när jag lade dagens test bredvid gårdagens. Men det kanske inte syns nu heller? :)

Ok. Kanske får bli nästa cykel då om inte krämen hinner komma.
Fortfarande ingen mens (bim +1) men jag tror att den när på g ändå tyvärr. Man märker att det är så mycket färre personer i tråden nu när många har plussat och de andra gått vidare till juni-tråden. Ska prova rosenrot så fort jag får mens fram till ÄL. Ska bli intressant och se om vi då får till en februaribebis istället! Kul att höra om en som lyckats med hjälp av rosenrot TVÅ gånger! Då blir man genast lite pepp på nästa cykel <3
Fortfarande ingen mens (bim +1) men jag tror att den när på g ändå tyvärr. Man märker att det är så mycket färre personer i tråden nu när många har plussat och de andra gått vidare till juni-tråden. Ska prova rosenrot så fort jag får mens fram till ÄL. Ska bli intressant och se om vi då får till en februaribebis istället! Kul att höra om en som lyckats med hjälp av rosenrot TVÅ gånger! Då blir man genast lite pepp på nästa cykel <3
Har själv också provat på rosenrot denna cykel. Hade ägglossning nu i helgen och fått till det fre, lö, sö.
Brukar ha ägglossning på cd 18. Men denna månad fick jag på cd 16 med rosenrot :)
Ja det har varit riktigt ös i den här tråden. Kul att läsa. :) Har inte skrivit så mycket själv på ett tag, har BIM 28/5 och är i första veckan efter ÄL när det inte händer så mycket. Har provat rosenrot för första gången den här cykeln (5:e försöket), så ska bli spännande att se om det har haft någon effekt.
Jag hänger också här :) Kände mig rätt säker på att jag hade ägglossning i onsdags/torsdags. Men igår fick jag molvärk som idag har eskalerat och nu har jag Ordentlig molvärk både fram, i ljumskar och bak i ländryggen.. Aldrig varit med om sådan äl-smärta innan?! Samt att jag nu har fått äggviteflytningar igen, så antar att ägget kanske inte släppt förrän idag? Segt, då är det ännu längre kvar tills man kan börja testa ;)
Jag fick positivt på en sticka i torsdags och på cb early på fredagen. Idag morse tog jag ett cb digitalt som gav ej gravid. BIM var igår eller idag. Nu har jag börjat tvivla starkt på om graviditeten utvecklas pga det negativa testet. Tar progesteron tabletter sen strecket i fredags så jag undrar om det kan förhindra att mensen kommer för jag har inte blött något än. Är så förvirrad. Blir ett nytt digitalt imorgon och RFSU för det var allt jag fick tag på idag. Någon som har bra erfarenhet från RFSU tester, tycker de flesta är negativa?
Ser ni något?
Äl+9