Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Tänkte bara om det var någon bra grupp om man kanske skulle gå med
Är du med i någon grupp för gravida på fb?
Är du med i någon grupp för gravida på fb?
Hoppar in i tråden här!
Jag har 3 barn. Födda år 11,13,15.
Tog ut spiralen för ett hormonfritt liv i februari..
nu har vi slarvat lite ... ???? mensen ska komma på torsdag..
men i torsdags fredags fick jag ljusrosa flytningar och sen dess bruna flytningar... brösten känns större. Tog ett jättesvagt positivt tidigt CB test igår em.. kan det varit spökstreck? För i morse tog jag ett vanligt CB som var negativt.. har ont i huvudet, molvärk i svanken, lite ilningar i brösten.. får vänta några dagar till med test typ bim +2.. om tanten inte kommer på torsdag.. någon mer med dessa bruna flyttningar? Minns att jag haft något sådant med de andra barnen men minns inte i vilken omfattning och hur länge.. ????
Hänger med här oxå. Lite oplanerat sådär(men välkommet). BIM-2.
Hängde här förra sommaren och plussade i juli men slutade i ma i september. Maken blev sjuk och det blev inga fler försök. Det här va inget försök utan mer bara oskyddat sex precis vid äl(insåg jag härom dagen) Så chansen är nog liten men hoppas kan man alltid göra.
Bara jag som ger upp hoppet redan vid typ ÄL+8?... 2:a försöket nu efter ma och allt känns hopplöst. Har en stark känsla att vi inte kommer plussa denna månad heller..
Bara jag som ger upp hoppet redan vid typ ÄL+8?... 2:a försöket nu efter ma och allt känns hopplöst. Har en stark känsla att vi inte kommer plussa denna månad heller..
Hehe då är vi två som råkat ha lite oskaddat under äl... hela 6 gånger .. haha har 3 kids sedan innan och hade tänkt dra igång verkstad efter sommaren men blir det redan nu så är jag bara tacksam att det funkar. Jag är också på bim-2 ????
Ni som plussat, stort grattis!!
Om det är någon kvar här.. kan ni inte skriva upp era symtom?
kram