• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Nykär15
    Bebis2021 skrev 2020-05-19 06:25:38 följande:

Är du med i någon grupp för gravida på fb?

Jag är med i BF Januari 2021 :)
  • Nykär15
    Bebis2021 skrev 2020-05-19 06:25:38 följande:

Är du med i någon grupp för gravida på fb?

Såg nu att du skrev fb! Nej det är jag inte...blev så ledsen de gånger jag var med och sen fick missfall och ma...så sist skippade jag det och tror inte jag går med i nån nu heller...
  • Johannniii

Hoppar in i tråden här!

Jag har 3 barn. Födda år 11,13,15.

Tog ut spiralen för ett hormonfritt liv i februari..

nu har vi slarvat lite ... ???? mensen ska komma på torsdag..

men i torsdags fredags fick jag ljusrosa flytningar och sen dess bruna flytningar... brösten känns större. Tog ett jättesvagt positivt tidigt CB test igår em.. kan det varit spökstreck? För i morse tog jag ett vanligt CB som var negativt.. har ont i huvudet, molvärk i svanken, lite ilningar i brösten.. får vänta några dagar till med test typ bim +2.. om tanten inte kommer på torsdag.. någon mer med dessa bruna flyttningar? Minns att jag haft något sådant med de andra barnen men minns inte i vilken omfattning och hur länge.. ????

• Johannniii
    ankan88 skrev 2020-05-18 08:22:02 följande:

Hänger med här oxå. Lite oplanerat sådär(men välkommet). BIM-2.

Hängde här förra sommaren och plussade i juli men slutade i ma i september. Maken blev sjuk och det blev inga fler försök. Det här va inget försök utan mer bara oskyddat sex precis vid äl(insåg jag härom dagen) Så chansen är nog liten men hoppas kan man alltid göra.

Hehe då är vi två som råkat ha lite oskaddat under äl... hela 6 gånger .. haha har 3 kids sedan innan och hade tänkt dra igång verkstad efter sommaren men blir det redan nu så är jag bara tacksam att det funkar. Jag är också på bim-2 ????
  • Steeph

Bara jag som ger upp hoppet redan vid typ ÄL+8?... 2:a försöket nu efter ma och allt känns hopplöst. Har en stark känsla att vi inte kommer plussa denna månad heller..

• Nykär15
    Steeph skrev 2020-05-19 11:43:33 följande:

Bara jag som ger upp hoppet redan vid typ ÄL+8?... 2:a försöket nu efter ma och allt känns hopplöst. Har en stark känsla att vi inte kommer plussa denna månad heller..

Tycker äl+6-8 är jobbiga...får alltid en dipp med hopplöshetskänslor då :/ kram till dig <3 ge inte upp!
  • ankan88
    Johannniii skrev 2020-05-19 08:30:43 följande:

Hehe då är vi två som råkat ha lite oskaddat under äl... hela 6 gånger .. haha har 3 kids sedan innan och hade tänkt dra igång verkstad efter sommaren men blir det redan nu så är jag bara tacksam att det funkar. Jag är också på bim-2 ????

Haha ja shit happens så att säga. Har 4 sen tidigare förhållande och maken har en sen innan. Känner typ ingenting men har inte haft så mycke känningar innan de tidigare heller så det säger mig inte så mycke. Sov som en gud i natt iofs, det gör jag vanligtvis inte så här på våren när det blir ljust tidigt på morgon. Men känns ju lite långsökt att det skulle vara ett tecken
  • Fnattilur
    Steeph skrev 2020-05-19 11:43:33 följande:

Jag är på ÄL+6/7 och känner mig helt säker på att det inte blir något. 5:e försöket..
  • Steeph

Ni som plussat, stort grattis!!

Om det är någon kvar här.. kan ni inte skriva upp era symtom? kram