Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Lillahjärtat2020: Jag har tagit LH-testerna senare under dagen och får bättre resultat då. Jag har hört lite olika om när man ska testa, vissa säger på morgonen och andra på eftermiddagen.
Listan uppdaterad.
1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90, MandisM, Evi82
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95, Weloty
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana
15/5 Vemvetintejag
17/5 Lillahjärtat2020
20/5 fruitloop, NiMi12
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril
30/5 Ann3h
Vet inte riktigt hur jag lägger till mig i listan, så någon får gärna hjälpa mig. Bim 17/5 :) Jag kör ÄL-test varje morgon 6 dagar innan ÄL (min cykel är väldigt oregelbunden o ibland har jag ÄL 5 dagar efter sista mens, ibland 8 dagar efter sista mens) vet någon om det ger olika svar beroende på om jag tar det på morgonen eller på eftermiddagen? Har hittills bara tagit på morgonen, då jag hört att morgonurinet ska ge bäst svar.
Är på Äl+8 just nu, stickningar i bröstet då o då, lätt molande värk i nedre delen av magen.
7-8 dagar till Bim
Är på Äl+8 just nu, stickningar i bröstet då o då, lätt molande värk i nedre delen av magen.
7-8 dagar till Bim
På alla olika märken jag använt står det att man INTE ska använda morgon urin. Alla andra tider på dagen ska gå bra :)
Vet inte riktigt hur jag lägger till mig i listan, så någon får gärna hjälpa mig. Bim 17/5 :) Jag kör ÄL-test varje morgon 6 dagar innan ÄL (min cykel är väldigt oregelbunden o ibland har jag ÄL 5 dagar efter sista mens, ibland 8 dagar efter sista mens) vet någon om det ger olika svar beroende på om jag tar det på morgonen eller på eftermiddagen? Har hittills bara tagit på morgonen, då jag hört att morgonurinet ska ge bäst svar.
Hej!
Jag lägger till mig själv på BIM 20/5 ???? Har ett barn sen innan, en pojke på snart 2,5 månad och nu tänkte vi börja försöka för barn nummer två då jag fyllt 35 och det känns som en lagom tid för lilleman. Tänkte dessutom försöka (i början iaf) testa några metoder för att få en tjej, även om de är högst ovetenskapliga! Har problem med spottings mellan ÄL och mens och sist tog det sig när jag började använda egenköpt hormonsalva. Numera är den förbjuden för import tydligen, men har kvar en del hemma så kanske testar den igen.
Uppdaterad lista:
1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90, MandisM, Evi82
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95, Weloty
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana
15/5 Vemvetintejag
17/5 Lillahjärtat2020
20/5 fruitloop, NiMi12, emmsenj
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril
30/5 Ann3h
Frågetecken skulle vara smiley och min son är snart 2,5 år och inget annat :)
Med morgon har det varit vid typ 9, men ska nog börja ta ÄL-tester lunch/eftermiddag :) Ca 4 dagar kvar så snart borde det börja synas på stickorna. Kör RFSU, men skulle ni som testat CB, säga att de är mer tillförlitliga?
Hej alla! 5 dagar kvar till BIM nu! Är på 4e försöket. Hade sex 4 gånger runt ÄL (på ÄL, dagen innan ÄL, tre dagar innan och fyra dagar innan) sen inte så mycket mer. Blev lite trött av att försöka så intensivt, har inte gjort det föregående månader utan bara legat som vanligt 2 ggr i veckan kanske och hoppats att pricka typ. Har inte heller gravtestat mig innan utan har bara väntat på mensen, men tänkte om jag inte skulle köpa lite testa tidigt stickor nu i veckan. Dom brukar väl funka från BIM-5? Vill bara veta om det funkade eller inte denna månad, så jag kan gå vidare och ta lite barngörarledigt fram till nästa ÄL... Har inga speciella symptom, tunga ömma bröst men det är ju lika gärna pms. Har inte så mkt hopp denna månad. Någon mer som ska testa tidigt i veckan?