Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Bifogar bild ifrån dagens test. Det översta är ifrån igår, de nedre från idag. Dom har sett likadana ut som typ ÄL 8, en svag skugga men det blir inte mer än så :(

Bifogar bild ifrån dagens test. Det översta är ifrån igår, de nedre från idag. Dom har sett likadana ut som typ ÄL 8, en svag skugga men det blir inte mer än så :(
Igår kände jag mig hoppfull, trodde det va början på ett streck. Men idag testade jag igen, förvisso med en annat märke men båda mäter ifrån 10 Uml och det var blankt :(
Mina bröst är så stora och svullna. Funderar på om jag blivit skengravid av denna längtan.. Nåväl, väntar några dagar till innan jag ger upp då jag bara är på äl 10, men det känns hopplöst.
Kul!
Jag kan nog inte hålla mig ifrån att testa på onsdag :)
Alltså, det gick på första försöker förra gången så det känns to good to be true om det skulle gå nu första gången igen
Alla ägglossningstest har visat negativt men sista 2 dagarna har tempen legat ca 0.3 grader över tidigare värden så hoppas hoppas ändå det är ett tecken på ägglossning!
Har velat börja jobba på en 3a i snart ett år men shit asså vad amningen kan hämma mensen. Slits mellan önskan att långtidsamma och öka på oddsen för ett till barn. 1-åringen är tuttgalen och jag tycker också det är mysigt. Så hoppas hoppas kroppen hoppar igång själv. Hade 3 dagar mensliknande i början av denna månaden så hoppas det är på gång. Får se om NC hittar äl snart och vad då BIM kan tänkas bli.
Kul!
Alltså, det gick på första försöker förra gången så det känns to good to be true om det skulle gå nu första gången igen
Kul!
Oj vad konstigt det blev.
Någon här som tempar? Hur mycket är det normalt att tempen kan gå upp vid ev graviditet? Jag är på äl+6 idag och har 38,3. I normala fall ligger jag på 36,9.. Inga sjukdomskänningar alls så det känns så konstigt. Sist jag hade över 38 var jag superdålig liksom..
Någon här som tempar? Hur mycket är det normalt att tempen kan gå upp vid ev graviditet? Jag är på äl+6 idag och har 38,3. I normala fall ligger jag på 36,9.. Inga sjukdomskänningar alls så det känns så konstigt. Sist jag hade över 38 var jag superdålig liksom..