Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Fick detta idag på RFSU testa tidigt, äl+12. Bim tis/ons. Är det ett plus? Syns nästan mer på bild än irl, det är alltså väldigt svagt. Har ett clearblue testa tidigt också och något digitalt test. Kanske ska ta ett till... hjälp.

Ok, jag tog ju första testet igår morse, sedan igår kväll eftersom jag hade bruna flytningar och blev orolig, och så nu imorse igen, för man vill ju se om det blir tydligare streck x) Även om de fortfarande är svaga så måste jag påstå att samtliga är positiva :D Så det verkar som om det lyckades till slut!
Lycka till ni andra :)
Tydligare bild, det blev ett tydligt streck efter några minuter. Är i chocktillstånd, var verkligen beredd på ett blankt.

Tydligare bild, det blev ett tydligt streck efter några minuter. Är i chocktillstånd, var verkligen beredd på ett blankt.
Hej allihop!
Jag har bim idag och har ännu inte testat en enda gång den här cykeln trots att det den här gången känns helt annorlunda. Ah jag är så nyfiken och behöver bara skriva av mig lite! Jag har ett illamående som kommer och går speciellt när jag är hungrig, lite halsbränna och större bröst. Det har även känts annorlunda i magen och livmodern. Och jag somnade som en sten häromdagen när jag nattade barnen.
Låter väldigt lovande! :D När tänker du testa?
BIM idag om jag utgår från 29 dagars cykeln som jag haft senaste 2 månaderna, innan var den på 32 dagar. Rätt säker på att mensen kommer dock, haft den där berömda "dålig-i-magen-innan-mens" nu i natt.
Har beställt hem bidrottninggele och tänkte testa nästa månad. Vart dock fundersam nu då jag läste att kvinnors menscykel rubbats istället för gjort den bättre. Någon som testat?