Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Uppdaterar listan, då jag försvann när någon uppdaterade :)
Bim
1/5 JARB, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90 . Evi82
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana, amandakollb
15/5 Vemvetintejag, mzl93, Nykär15
17/5 MsPinnipeds, Lillahjärtat2020
19/5 Emi1993
20/5 fruitloop, NiMi12
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril
28/5 marmow
29/5 JARB
30/5 Ann3h, Evi82, Silverpilen
Tack så jättemycket ????????
Kunde inte hålla mig.. tog ett test nu på eftermiddagen ÄL+10 och detta är väl ganska uppenbart?!
Åh stort grattis till dig!! ????
Grattis till alla plus! Känner mig riktigt avis. Själv tror jag mensen kommer komma även denna månad.
Är det fler som är inne på 5-6 försök här? :(
Grattis till alla plus! Känner mig riktigt avis. Själv tror jag mensen kommer komma även denna månad.
Är det fler som är inne på 5-6 försök här? :(
Måste fråga, är det någon som får som små vita bitar i sitt urin närmare ÄL? Väntar på att ÄL ska komma och tar test varje dag, men 2 streck vill inte visa sig ännu :( Dock har de där vita bitarna uppstått på det senaste.
Jag har tappat räkningen, vi har försökt i 2 år nästan alla månader. Så jag vet hur det känns!
Det måste varit kemisk graviditet jag hade tyvärr, börjat blöda nu men nya tag. Har bim 30/5 känns så långt :(
Sist tog det 2 år :/ vet känslan. Nu är vi på första försöket och räknar med att det tar tid, om ens kommer gå...
Verkar som att min (eventuella) ägglossning är lite sen. Kan stegringen bero på att jag köpte ett annat märke av test? Det va de enda som fanns tyvärr. Känns inte som att jag har ägglossning alls denna gång. Kändes inte som att jag hade det förra gången heller men då fick jag ändå positivt på stickan... Suck. Skulle haft ÄL idag men förhoppningsvis kommer den imorgon.

GRATTIS alla som plussar!!! Hoppas vi alla får joina er och börja baka små januariungar :')
Idag är jag på bim -3, har mensvärk i 3 dagar redan, idag började halsbränna och huvudvärk. Kommer testa på bim dagen.någon mer som har några symtom?