Min nya släpper inte sitt ex
Det är bra att dem är överens men dem måste släppa sin spontanitet mot varandra, fika, kan dem slippa, lämna hämta prata när det gäller barnen. Eller så är det hon själva EXET som håller honom i järngrepp det brukar bli så utan att han märker och nu pratar jag generellt. Han kanske inte ser att hon gör så för att hon är snäll, men det finns gränser. sociala koderna, dem borde släppa varandra helt och umgås på ett bättre sätt eller bara hämta lämna och prats då när det är byte för barnen.
Att skylla på barnen för just denna situation är lågt.
Dem kanske inte ens har kommit över varandra? Ställ det ultimata dig eler exet. Ställ krav dem får umgås mindre under normala förhållanden.
Jag vet inte om dom är över varandra, enligt min nya så känner han ingen attraktion åt hennes håll öht. Men han vill inte såra mig, men inte heller hans ex då hon blir så ledsen av allt detta, men i valet mellan mig och henne så har min nya sagt att "De har gått igenom så mycket tillsammans under de åren de var ihop och efter, och han har minsann känt henne längre än vad han har känt mig." Han vill bara att allt ska lugna ner sig och leva tillsammans med mig, men att hon ska känna sig välkommen att hälsa på hos oss när vi har flyttat ihop...Hon tycker förövrigt att jag försöker kontrollera situationen.