• Anonym (Li)

    Vad heter småkillarna på era förskolor?

    Har total torka på vad vår pojke ska heta. Så berätta gärna vad pojkarna på era barns förskolor heter så vi får lite idéer ;)

  • Svar på tråden Vad heter småkillarna på era förskolor?
  • Anonym

    Noah, Edvin, två st Oscar, två stycken Albin, Jonas, Louie, Malkolm, Sigge, Phillip, Algot, Kasper, Calle, Bror. Säkert fler men det är de jag kommer på.

  • Anonym (Elin79)

    Kane, Oliver, Leo, Ben, Viktor, Milan, Jesper, Alfred & Anton (tvillingar), Liam, Carl, Tim och Frank är de jag kommer på.

  • viseversa

    Mina söner heter
    Odin
    Eskil
    Atlas

    Andra pojkar heter
    Ebbe
    Albin
    Abbe
    Alexander
    Didrik
    Albert
    Ossian
    Vilgot
    Addi
    Aleo
    Sixten
    Sigge

  • Anonym (Blandat)

    De svenska namnen som förkommer är bland annat Max, Adrian, Elton, Elliot, Benjamin, Ilian, Rasmus, Jasper, Jax, Alex, Theo och Oliver. Sedan förekommer även utomeuropeiska namn.

  • fluu

    Dotterns killkompisar heter Axel, Erik, Casper, Jakub, Oskar, Edvin, William, Gustav, Henry, Emil, Sigvard, Noah, Viktor etc.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Liiiiivia

    Dotterns kompisar heter bla Otto, Oliver, Jonathan, Frank, Love, Matteo, Bill, Herman, Viggo, Vincent, Adrian :)

  • Anonym (BL)

    Zion, Nils, Leon, Wille, Viggo, Aston, Frank, Luke, Arvid, Adrian, Levi, Vilgot

  • Anonym (Hind)

    Alexander, Benedict, Adam, Giulio (ja, liten svensk pojke, fråga mig inte varför), Dante, Albert, Eli, Lukas.

  • Anonym (Lärare)

    Mina:

    Ebbe

    Harry

    På fsk:

    Svante, Bror, Matteus, Wilhelm, Carl, Seth, James, Melvid, Ralf.

    I min skolklass (är lärare åk 1):

    Ingvar, Egon, Martin, Theo, Axel, Anton, August, Hjalmar, Noah.

Svar på tråden Vad heter småkillarna på era förskolor?