• Anonym (40+)

    Älskarinna

    Har blivit älskarinna till min unga fd kk jag hade länge. Han har nu flickvän. Vill ha mig. Jag vill ha honom. Han vill vara den som tar kontakt. Säkert så han inte riskerar att jag skriver när han är med henne. Någon som varit i samma situation? Jag sitter INTE och väntar på honom och även lagt fram det till honom. Plus att framförhållning är bra om han vill träffa mig så jag oxå har en chans att planera och göra mig tillgänglig vilket accepterats. I dessa Corona tider snurrar tankarna mer än vanligt. Spydiga kommentarer undanbedes!

  • Svar på tråden Älskarinna
  • Anonym (40+)
    Bazz9113 skrev 2020-04-09 19:05:32 följande:

    Eftersom att du är anonym går det inte att skicka privat men vill du bara att jag skriver här?


    Haha ja. Har du något att säga så skriv här. Sett dig kommentera flera insändare. Förstår vad du är för nån...
  • Anonym (@bazz9113)

    Satt i samma situation och med erfarenhet har jag kommit fram till att det inte är värt det. Det kanske funkar nu men hans tjej kommer bli nojig eventuellt och ta reda på vad som pågår. För dig som kvinna är det väldigt enkelt att hitta någon annan så jag inte inte slösat min tid. Får hon reda på vem du är kan det gå riktigt illa.

  • Anonym (Älskaren)
    Anonym (Partners) skrev 2020-04-09 18:14:05 följande:

    Visste verkligen inte era partners om att den andre personen existerade i 16 år? Hsde älskarinnan inga barn tex?


    Nej, de misslyckades med IVF, gjorde karriär och gullade med sina syskonbarn.

    Nej, ingen kom på något. En gång var det nära. Vi hittade på att vi kände varandra sedan en jobbkurs.
  • fornminne
    Anonym (Älskaren) skrev 2020-04-09 21:16:38 följande:
    Nej, de misslyckades med IVF, gjorde karriär och gullade med sina syskonbarn.

    Nej, ingen kom på något. En gång var det nära. Vi hittade på att vi kände varandra sedan en jobbkurs.
    Bara en nyfiken fråga. Hur skulle du reagerat om du hade fått veta att dina flickvänner gjorde samma sak? Träffade nån älskare då och då bakom din rygg. Hade du varit ok med det? Är det inte bättre att vara öppna mot varandra? Slippa smyga? Ingen säger att man måste leva i ett monogamt förhållande...
  • Anonym (Älskarinna)

    Jag är älskarinna till en gift man sedan 8 månader.
    Har aldrig haft så underbar sex som med honom.
    Jag har inte dåligt samvete mot hans fru, eftersom
    det är han som är otrogen! 

  • Anonym (40+)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2020-04-10 11:16:18 följande:

    Jag är älskarinna till en gift man sedan 8 månader.

    Har aldrig haft så underbar sex som med honom.

    Jag har inte dåligt samvete mot hans fru, eftersom

    det är han som är otrogen! 


    Precis! Hur brukar ni göra? Vem tar kontakt? Osv. Berätta?
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (40+) skrev 2020-04-10 15:35:35 följande:
    Precis! Hur brukar ni göra? Vem tar kontakt? Osv. Berätta?
    Eftersom han är gift så är det hans som tar kontakt med mig.
    Vi ses hemma hos mig, vi bor inte i samma stad, så vi behöver inte smussla.
    Ibland äter vi lunch före eller efter vår sköna stund. 

    Vad vill du veta mer och varför?
  • Älskar vintern
    Anonym (Eo) skrev 2020-04-09 11:23:47 följande:

    Den dagen hans flickvän står utanför din dörr och ger dig en rak jävla höger får du vad du förtjänar!

    Skaffa lite vett!


    Jag har aldrig förstått varför man träffar folk som är i förhållanden, när man kan träffa singlar istället. Råder ingen brist på singlar om man säger så. 
  • Anonym (40+)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2020-04-10 16:01:06 följande:

    Eftersom han är gift så är det hans som tar kontakt med mig.

    Vi ses hemma hos mig, vi bor inte i samma stad, så vi behöver inte smussla.

    Ibland äter vi lunch före eller efter vår sköna stund. 

    Vad vill du veta mer och varför?


    Inte varit i en sån här situation förr. Bara nyfiken på hur det kan gå till. Min vill ju oxå vara den som tar kontakt. Nu dejtar han ju dock bara, så lättare. Sen har vi en lång historia bakom oss som kk när jag bodde med min man..
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (40+) skrev 2020-04-10 17:13:42 följande:
    Inte varit i en sån här situation förr. Bara nyfiken på hur det kan gå till. Min vill ju oxå vara den som tar kontakt. Nu dejtar han ju dock bara, så lättare. Seen har vi en lång historia bakom oss som kk när jag bodde med min man..
     Innan Corona smittan sågs vi flera gånger per vecka!
    Men nu blir det  ett par gånger i månaden, då han är permitterad från sitt arbete i den stad som jag bor i. Så den här jävla smittan förstår vårt sexliv....
  • Anonym (Ordning)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2020-04-10 17:59:30 följande:
     Innan Corona smittan sågs vi flera gånger per vecka!
    Men nu blir det  ett par gånger i månaden, då han är permitterad från sitt arbete i den stad som jag bor i. Så den här jävla smittan förstår vårt sexliv....
    Stackars, stackars dig...
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Ordning) skrev 2020-04-10 20:16:18 följande:
    Stackars, stackars dig...
    Tack snälla för din sympati....
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Eo) skrev 2020-04-09 11:23:47 följande:
    Den dagen hans flickvän står utanför din dörr och ger dig en rak jävla höger får du vad du förtjänar!

    Skaffa lite vett!
    Min älskare har ingen flickvän - han har en Hustru....
  • Anonym (Ordning)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2020-04-11 16:36:55 följande:
    Min älskare har ingen flickvän - han har en Hustru....
    Ännu värre av dig. Om nu han inte tar något ansvar deltaga sveket av fru och barn. De har väl aldrig gjort dig illa?
Svar på tråden Älskarinna