• Fredelina

    fråga killkompisen att klä av sig

    Hej

    är det ok som tjej att fråga sin killkompis om han kan klä av sig naken framför en?

  • Svar på tråden fråga killkompisen att klä av sig
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Man) skrev 2020-12-16 12:22:31 följande:

    Ja om han vill göra det så är det ok och så tycker jag att du också ska klä av dig inför honom..


    Jag håller med!
  • Anonym (A)

    Frågade en studiekamrat, jag gjorde grupparbete med, om hon ville visa fittan för mig och det ville hon göra.

  • Anonym (Yes first..Then No,forget It!)

    Ledsen Girl, Jag tappade dig där 'back i April månad, då du skrev att du INTE VILLE visa dig tillbaka till honom, för honom Naken.. Sry. Nope då hade inte jag gjort det mot dig i alla fall.. om jag var i killkompisens snopp (förlåt, kläder) Oskyldig

  • Anonym (Yes first..Then No,forget It!)
    Fredelina skrev 2020-04-10 16:49:13 följande:

    inget särskilt syfte. om man hänger tillsammans och jag vill titta lite närmare på honom bara. han skulle säkert säga ja. har övervägt att fråga innan men tänkte att det var lite framfusigt. har ingen avsikt att ta det vidare utan bara för att jag är nyfiken. jag skulle aldrig själv göra samma sak till honom. kanske visa brösten



    Hur tänkte du nu..

    Du skrev -"jag skulle aldrig själv göra samma sak till honom"
    Då kan du inte räkna med att det skulle vara okej!? Nej.
  • Anonym (Kvinna A)

    Jag skulle se någon av mina manliga vänner klä av sig! Åå, de är vältränade med mycket muskler, SÅ snygga.

    Jag skulle vilja be dem ta av sig kläderna framför mig, så mycket som de känner sig bekväma med. Jag skulle gärna ta av mina kläder också. Mmm...

    Dock så är jag gift, så det är tyvärr inte aktuellt. Och det skulle kunna förstöra fin vänskap. Och såklart inte något man sysslar med som gift kvinna. Men jag skulle gärna vilja se, känna och smaka.

    Oklart också hur stort intresse killarna i fråga har så att säga

  • Anonym (Hej)
    Anonym (Kvinna A) skrev 2020-12-20 17:26:46 följande:

    Jag skulle se någon av mina manliga vänner klä av sig! Åå, de är vältränade med mycket muskler, SÅ snygga.

    Jag skulle vilja be dem ta av sig kläderna framför mig, så mycket som de känner sig bekväma med. Jag skulle gärna ta av mina kläder också. Mmm...

    Dock så är jag gift, så det är tyvärr inte aktuellt. Och det skulle kunna förstöra fin vänskap. Och såklart inte något man sysslar med som gift kvinna. Men jag skulle gärna vilja se, känna och smaka.

    Oklart också hur stort intresse killarna i fråga har så att säga


    Det kan förstås alltid vara en trevlig fantasi. Det är inte alla fantasier man gör verklighet av.
  • Anonym (Kvinna A)
    Anonym (Hej) skrev 2020-12-22 17:47:37 följande:

    Det kan förstås alltid vara en trevlig fantasi. Det är inte alla fantasier man gör verklighet av.


    Suck! Ibland svårt att förstå hur folk kan vara så principfasta
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Kvinna A) skrev 2020-12-22 18:03:09 följande:
    Suck! Ibland svårt att förstå hur folk kan vara så principfasta
    Ehm... ångrar du dig helt plötsligt? För jag ville ju bara ge stöd till dig.
  • Anonym (Kvinna A)
    Anonym (Hej) skrev 2020-12-22 18:12:09 följande:

    Ehm... ångrar du dig helt plötsligt? För jag ville ju bara ge stöd till dig.


    Ha ha ha, ja kanske ångrar jag mig
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Kvinna A) skrev 2020-12-22 18:16:58 följande:
    Ha ha ha, ja kanske ångrar jag mig
    Heh, OK.

    Aaah.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Kvinna A) skrev 2020-12-22 18:16:58 följande:
    Ha ha ha, ja kanske ångrar jag mig
    Du kan ju berätta hur det går i så fall.
Svar på tråden fråga killkompisen att klä av sig