Aniiee skrev 2020-04-11 20:08:51 följande:
Du är ju religiös, så du borde ju inte ha några problem med att folk dör och kommer till himlen.
Du är inte speciellt klok, fel tråd och fel person att giddra med.
Vill du träffa Kristus kan man självklart ordna det..

Sandrasöt88 skrev 2020-04-12 10:05:46 följande:
Herregud, du var mig en lättkränkt jävel. Är alla religiösa lika lättkränkta som dig? Om du är så känslig så skulle jag rekommendera att du loggar ut från all social media för du kommer bli kränkt gång på gång på gång.
Religiösa människor går igenom förtryck och förföljelser varenda dag, du är nog en dålig människa för att ens försvara ett sådant beteende.
Vi religiösa är inte lättkränkta överhuvudtaget vi har stor hänsyn och respekt för er med ingen tro eller kunskap om saken, kan ni också visa hänsyn och respekt för våra religiösa övertygelser eller är det förbjudet enligt er?
Cecese skrev 2020-04-12 10:15:58 följande:
Jag är opererad och har inte behövt äta pulver eller flytande en enda dag, inte ens efter operationen. Min första måltid efter operationen var en halv knäckemacka med pålägg och det var typ ett dygn efter operationen. Jag var på sjukhus en vecka efter operationen och åt vanlig mat hela tiden, dock i små portioner.
Varför skulle man aldrig mer kunna äta fett eller njuta av god mat efter operationen? Jag njuter av god mat alla dagar. Varför skulle jag laga äcklig mat jag inte tycker om? Visst jag kan inte äta enorma portioner men det vill jag inte heller. Jag äter rätt normala portioner idag och kan äta det mesta. Visst jag går inte och äter en 3-rätters men det lider jag inte heller av. Jag är nöjd med en varmrätt och behöver inte förrätt eller efterrätt.
Mitt liv har blivit mycket bättre efter operationen eller rättare sagt, jag fick livet tillbaka efter min operation. Före så levde jag inte och jag kunde knappt göra något pga min vikt.
Ja det var något nytt för mig, gjorde du den nyligen eller i den gamla versionen som nuförtiden har blivit olaglig att göra så att säga?
Kan du äta fett rik mat utan att bli proppfull? Är du säker på att du gjort denna operation då?
Jag blir glad över att läsa att du inte har fått några komplikationer från operationen då statistiken talar för en negativ effekt som resultat.