Inlägg från: Anonym (Frustrerad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frustrerad)

    Vi synkar inte sexuellt

    Anonym (Skild kvinna) skrev 2020-04-14 12:31:28 följande:

    Låter som en mardröm av tristess, hade klättrat på väggarna


    Bättre än inget sex på 7 år!! Frustrerad kvinna i sina bästa år!
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Skild kvinna) skrev 2020-04-14 12:42:44 följande:

    Kondom är otroligt oskönt - hade aldrig valt det ingen relation


    Fick du barn med din ex man?
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (JJ) skrev 2020-04-14 17:48:07 följande:

    Herregud!? Har du inte haft sex på 7 år, fy vad hemskt!

    Är du i ett sexlöst förhållande?


    Ja. Min man nekade mig då han tyckte det var jobbigt. Liten bebis då hade vi. Min sexlust ökade enormt och de få ggr hade vi sex när hon sov tidigt på kvällen.

    Nu i takt med art hon är ett mycket äldre skolbarn, är hon vaken jämt. Min man tag inga initiativ men tycker jag är vacker.

    Jag tränar mycket. Många ger mig komplimanger.

    Känner att lusten till honom är borta helt men vet att sex är inte allt i en familj.

    Vårat barn prioriteras före vårat samliv.

    Om några år är det nog ändå dags att se sig efter ny man för de finns. Det vet jag...
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (JJ) skrev 2020-04-14 18:04:21 följande:

    Gud vad sorgligt det låter. Förstår inte hur du står ut. Är din lust fortfarande hög?

    Stannar du kvar bara för dotterns skull?


    Ja gör allt för vårat barn. Tiden flyger fort och snart vuxen. Mer lätt för mig att skapa det liv jag önskar då.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (JJ) skrev 2020-04-14 18:08:37 följande:

    Det är beundransvärt av dig. Jag är själv i en liknande situation med en fru som har låg lust, men inte tillnärmelsevis så illa som du har det.


    Lider enormt.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (JJ) skrev 2020-04-14 18:15:52 följande:

    Det förstår jag, 7 år är ofattbart lång tid.

    Hur hade ni det innan?


    Ja varannan dag.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (JJ) skrev 2020-04-14 19:28:37 följande:

    Hoppas du snart kan få gå vidare till ett bättre liv. Ingen är värd att ha det så.


    Ja att det fungerar på alla plan. Själsmässigt och sexuellt.
  • Anonym (Frustrerad)

    Men vad tycker in andra kvinnor, är orgasmer med en random älskare sköna?

    Helst vill jag vara riktigt kär i en man för att kunna slappna av.

  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Falsksomvatten) skrev 2020-04-18 15:28:17 följande:

    Tror det där beror på vad man var för grundkåthet. Jag gillar sex och har gjort det sen - ja typ alltid - och vi har 3-6 dagar i veckan även efter 17 år och två barn. Han är också kåt av sig, så vi är kompatibla. Vi tränar och håller oss snygga för varandra. Och visst skulle jag kunna tänka mig att knulla med någon annan för spänningen, säkert han med. Men det är ju inte så smart egentligen eftersom allt ändå funkar och han gör mig störtkåt. Jämställdheten då: jo. Vi delar nästan lika men inte slaviskt, men grejen med min man är att han inte är en slusk. Han gör sitt på en mans sätt och egentligen inte gärna hemarbete eller lagar mat, men han gör annat. Han är ingen toffel, men ändå väldigt snäll. Är sjukt bra med barnen.

    Men ja, det du skriver om att det finns män som ligger bakom den iskalla fruns rygg. Så otroligt bra liknelse. Jag undrar också över hur han orkar med den besvikelsen år efter år. För den iskalla frun verkar inte heller ge någon närhet - eftersom hon är less på honom och vill under inga omständigheter göra något som kan leda till sex. Hade jag varit denne någon, och helt emot skilsmässa, så hade jag haft en affär vid sidan av alla gånger.


    Har exakt lika grund tanke som dig. Men Vad händer om känslor uppstår vilket vi kvinnor lätt kan få i samband med sex och då med en älskare? Då är man rökt.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Falsksomvatten) skrev 2020-04-18 16:51:05 följande:

    Ja, det är ett problem. Om man är en sexuell person, och särkilt som kvinna, så tror jag att det dessutom är lättare att få känslor. Det kommer med paketet. Känslan av ren och skär attraktion är ju densamma som känslan av förälskelse och det vette sjutton om det inte faktiskt är samma sak egentligen. När jag var yngre och ogift såg jag till att ha flera kk - på något sätt blir man immun då. Men, som 40+ med karriär, familj etc kan man inte gå runt och ha en massa olika män. Har man en affär pga av avsaknad av sex hemma blir det för mycket att sopa igen spår efter flera sådana. Jag tänker att man får göra klart för sig själv vad det handlar om. Och backa om det blir för mycket. Skriva ett brev till sig själv med förhållningsregler. Där man är ärlig med känslorna. Men inte är det lätt. Jag tycker ändå att det är fruktansvärt svårt att det är den som inte vill som får sätta standarden i förhållandet. Tänk att dömas till ett liv utan sex och närhet. Tror min själ skulle dö lite varje dag. Tills jag blev ett tomt skal. I ett sådant fall kanske det ändå är värt att råka bli kär. Då får man ju iaf uppleva känslor - att man lever. Har en manlig vän som har det såhär. Han lider verkligen. Usch.


    Ja det är långt ifrån roligt att vara utan aex.

    Kan bara känna att ifall jag väljer en man, (som är singel), jag är gift, att ha sex med.

    Då kommer jag välja väldigt noggrant vilket då kommer bli att det blir en man som jag ser mer kvaliteter i än miin egna man.

    Är då rädd att älskaren sedan sätter stopp och lämnar mig i sticket och att jag då ångrar att jag hade en älskare.

    (Vill ej vara med en gift man då vill vilken förstöra för en mans eventuella fru. Äcklas även av tanken att en gift man först skulle ha mig för att därefter sedan dela säng med sin fru.

    Därför föredrar jag isåfall en älskare som är singel.)
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Falsksomvatten) skrev 2020-04-18 21:35:06 följande:

    Ja, kan man inte komma över den puckeln att man delar med någon - då blir det svårt. Jag har nog inga problem med det. Men jag förstår att man kanske kan ha det.

    Men det är det som är grejen. Avhåller du dig från att bli kär kommer du inte känna dig lämnad i sticket. Att han eller du kommer lämna tillslut är ett som är säkert. Eftersom det är en älskare. Någongång måste affären upphöra. Det är lite sorgligt men sant.

    Finns ett smörgås av fina och bra män därute.


    Ja det finns många fina män. :)

    Kanske bäst att vara vara vän istället med singelmän för om jag börjar kära ner mig i en man och börjar leva dubbelliv då jag är gift då kommer jag nog bli nere och ledsen till slut ändå. En röra till slut.
Svar på tråden Vi synkar inte sexuellt