• Anonym (Frågar om sex)

    Sperma - Vad tycker du?

    Du som är sexuellt aktiv med killar/män som partner, vad tycker du om sperma och hur föredrar du att hantera sperma och hans ejakulation vid sex?

    Alla svar är välkomna, allt ifrån avskyr till älskar och allt däremellan.

    Beskriv gärna med egna ord om erfarenheter, hur du/ni gör och vad du tycker.

    Berätta gärna om du är kvinna eller man och i vilken ålder du är i.

    Du kan vara anonym.

  • Svar på tråden Sperma - Vad tycker du?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Härligt) skrev 2020-04-20 11:02:49 följande:

    Each to his own.

    Som kille är min dröm att träffa en tjej som älskar sperma, ser det som något väldigt erotiskt och kärleksfullt när tjejen blir glad av sperma och sprut, har ingenting med förnedring att göra som många verkar tro bara väldigt erotiskt, ohämmat och njutningsfullt. Skulle aldrig få för mig att spruta ner någon som själv inte tänder på det då det direkt skulle vara avtända för mig själv.

    Skulle hon dessutom vara en tjej som kan squirta får hon gärna spruta ner mig hur mycket hon vill.


    Min man älskar när jag squirtar honom i ansiktet :)
  • JonasSa

    När jag kollade in trådens fråga trodde jag den skulle spåra ut, det har den inte gjort och ni beskriver på ett bra sätt. Ni som gillar det visar det tydligt. TACK!

  • Knodden
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-07-09 08:19:31 följande:

    Min man älskar när jag squirtar honom i ansiktet :)


    Det vill jag prova
  • Anonym (Man)

    Är inte så förtjust i sperman själv, den kladdar och blöter ner mest. Gillar att komma utanför och inte i henne men av praktiska skäl så sprutar jag i ibland. Min tjej har inga problem att hantera sperman, dock tar hon den inte i munnen. Hon har gjort det en gång och tydligen var det inget gott :) det hade varit praktiskt om hon svalde för då skulle vi slippa kladdet som blir. Ibland vill jag nästan inte komma för att slippa detta och många gånger räcker det med att hon kommer faktiskt. Hennes orgasm är viktigast hos oss.

  • Vinnen

    Jag gillar sperma, både över mig och suga han tills han kommer i sen svälja. Tyvärr gillar inte min man avsugning så där av 6 år yngre älskare med grym sexaptit. Är kvinna ca 40.

  • Bigdrip

    Kvinna och hetero. Jag är väldigt förtjust i oralsex och min kille får alltid komma i min mun. Gillar smaken, den tänder mig, likaså smaken av pre-cum. Tycker även om när han kommer i mig. Känslan av hur kuken pulserar och tömmer satsen i mig känns underbart. Jag känner när han sprutar i mig och njuter.

  • Anonym (x)

    Tycker om att spruta överallt på min fru. Tycker också om när andra har sprutat, men de måste pumpa in det i henne.

  • Xzx
    Anonym (x) skrev 2020-07-10 08:02:35 följande:

    Tycker om att spruta överallt på min fru. Tycker också om när andra har sprutat, men de måste pumpa in det i henne.


    Varför behöver andra spruta just i henne? Och inte över exempelvis tuttarna eller magen?
  • Anonym (Älska)

    Jag älskar att få en regel sats sprutad i ansikte o i munnen!

Svar på tråden Sperma - Vad tycker du?