Leva med livslång sorg och besvikelse- uppskatta det man har?
Nu har jag för all del 2 döttrar också men även 2 söner.
Saker som jag och sönerna gör ihop.
-Jag har varit/är tränare i båda killarnas idrotter. Jag gillar för all del fotboll men har fått lära mig gilla även dans som både döttrarna och ena sonen håller på med.
-Killarna är faktiskt de som tycker bäst om att basta så jag får oftast med mig iaf en i bastun. Där kan vi sitta och surra om en massa roliga saker.
-Lurar med mig något barn att handla (olika om det är någon av döttrarna eller sönerna som följer med). Även det trevligt.
-Spelar pingis, vi har tillgång till pingisbord och bägge sönerna börjar bli riktigt vassa. Tur mamman är mer taktisk :)
-Bakar och lagar mat. Försöker få dem mer självgående och sakta men säkert så...
Båda killarna är/har varit riktiga mysungar. Den äldre (14) blir fortfarande gärna kliad på ryggen eller masserad fötterna på o s v men den yngre (12) är fortfarande extremt gosig och vill gärna mysa i soffan under samma filt på kvällen. Två fantastiska killarn, bröder och söner (och ja jag vill sälja dem på blocket ibland men) vi har fantastiskt mycket kul ihop.