Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jag trodde verkligen inte jag skulle bli så obsessed över detta men plötsligt kan jag inte ens tänka på något annat. Och jag som ser mig själv som rationell och med good självkontroll. Kan man skylla på hormonerna? ;)
Jag brukar ?känna i kroppen? runt tiden när jag får ägglossning. Men nu tror jag att jag ska köpa riktiga ägglossningstesr till nästa månad.
Soff92 om inte ens ett barnkalas kan distrahera är det nog svårt att hitta något dom kan göra det!
Oj men skönt att vi är många här nu i samma sits! De värsta dagarna är ju precis innan BIM ... sen en vacker dag får man två självklara streck på testet och börjar oroa sig för annat ????
Jag känner mig exakt som före mens. Irriterad, molvärk och kissnödig. Magkänslan säger verkligen inte gravid denna månad ...
Hej!
Hoppar in här. Andra försöket. Har använt ägglossningstest denna månaden. Lyckades få till några gånger vid blinkande gubbe och samma dag som fast gubbe på testet. Sedan fick vi inte till det mer därefter. Hoppas det räckte... enligt appen har jag bim 18/6.
LH peek igår och ägglossning idag. Vi har kört varannan dag under veckan och idag är sambon borta så hoppas att det räckte med att vi fick till det igår. Nu är det långa väntan till BIM 21/6.

Verkar ha haft min äl peak nu igår! Hade sex tidigt imorse..
Fick positivt på både clearblues digitala och rfsu:s vid 17.30 igår.
Undrar om vi hann träffa äl, vad tror ni??

Verkar ha haft min äl peak nu igår! Hade sex tidigt imorse..
Fick positivt på både clearblues digitala och rfsu:s vid 17.30 igår.
Undrar om vi hann träffa äl, vad tror ni??
Efter en ofostrig graviditet som slutade v 10 i april och ett tidigt missfall v 5 i februari så fick vi nu positivt på bim -3! Hoppas på tredje gången gilt och att bebis vill stanna kvar den här gången :)

Efter en ofostrig graviditet som slutade v 10 i april och ett tidigt missfall v 5 i februari så fick vi nu positivt på bim -3! Hoppas på tredje gången gilt och att bebis vill stanna kvar den här gången :)