Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Nu idag är tempen nere på 36, 22
igår 36.39
i torsdags tex var den uppe på 36.65
Svänger era temp kurvor såhär?
Har försökt bli gravid så länge nu men inte lyckats. Mina teorier till detta är att jag har för kort lutealfas på 10 dagar eller att jag fortfarande ammar (barnet är 21 månader)
Tror ni att dessa faktorer gör så att det blir mycket svårare för mig att bli gravid? Eller sk det inte spela någon roll?
Har försökt bli gravid så länge nu men inte lyckats. Mina teorier till detta är att jag har för kort lutealfas på 10 dagar eller att jag fortfarande ammar (barnet är 21 månader)
Tror ni att dessa faktorer gör så att det blir mycket svårare för mig att bli gravid? Eller sk det inte spela någon roll?
Tycker kanske mig kunna se ett lila streck men svårt att säga. Håller tummarna!
Bim den 23/6.
Har försökt bli gravid sedan september förra året då jag tog ut min p-stav. Första barnet.
Nu idag är tempen nere på 36, 22
igår 36.39
i torsdags tex var den uppe på 36.65
Svänger era temp kurvor såhär?
Har någon här i gruppen testat, Bidrottningsgele, munkpeppar eller rosenrot för att bli gravida? Någon som har erfarenhet och vill dela med sig?
Är sugen på att testa detta när mensen kommer denna månaden, för tyvärr känns det redan som den är på ingång.
Mina streck på testen har varit spökstreck :( Tog ett testa tidigt imorse från RSFU som blev negativt... ÄL+13, BIM-3. Förut fick jag aldrig spökstreck!
Ännu inga spottings, som jag alltid fått 5-10 innan mens sen förra graviditeten. Så det är ju positivt.
Känner dock att jag tappar hoppet mer och mer. Men kommer testa varje morgon till mensen ialf.
Har någon här i gruppen testat, Bidrottningsgele, munkpeppar eller rosenrot för att bli gravida? Någon som har erfarenhet och vill dela med sig?
Är sugen på att testa detta när mensen kommer denna månaden, för tyvärr känns det redan som den är på ingång.
(jag tar det dock inte denna månad då vi lite spontant försökte runt ÄL och jag hann inte köpa hem det. Men kommer absolut göra det om jag inte blivit gravid nu BIM-5.)
tyvärr har jag ingen aning på din fråga då jag aldrig tempat. Hur fungerar tempmningen egentligen? Tempar du varje morgon ?