Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Måste tempen stiga för att man ska kunna anta att en äl skett?
Hej alla kloka!
Jag är på ÄL + 7 (BIM -9) och har sannolikt fått en svampinfektion. Kan jag använda pevaryl? Är rädd att det ska skada en eventuell utveckling av graviditet? Kan inget sådant här, det står dock att man inte skall använda pevaryl vid första trimestern så är skit nojjig om ägget har befruktats och jag förstör det?
Hej alla kloka!
Jag är på ÄL + 7 (BIM -9) och har sannolikt fått en svampinfektion. Kan jag använda pevaryl? Är rädd att det ska skada en eventuell utveckling av graviditet? Kan inget sådant här, det står dock att man inte skall använda pevaryl vid första trimestern så är skit nojjig om ägget har befruktats och jag förstör det?
Någon med bim runt den 17? Någon som plussat än? Hur mår ni?
Alla mina symptom är som bortblåsta och fick negativt idag, så inväntar mensen nu tror jag :)
Har bim 17e men har inte testat ännu
Imorse tog jag ett testa tidigt babyplan. Är på ägglossning + 9 . Såg ett streck och var inte svårt att se. Tog sedan ett digitalt på eftermiddagen. Stod ej gravid. Tror ni det kan vara för att det är tidigt för de testet eller?
Bifogar bilder från testet i morse. Är alltid så svårt att få med på bild så har redigerat så ni kan se tydligare vilket man gör i verkligheten.

Jag skrev nu en ny lista och tog bort de som redan passerat sitt BIM datum. Känns det okej för alla? : )
Och förlåt om någon råkat falla bort fel. Lägg isåfall gärna till i datumordning :)
BIM Juni 2020:
Emm94 14/6, 26år, Första barnet
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet
Trio2021 17/6, 28 år, tredje barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet
(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
Milor, 24/6, 27 år, första barnet
Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet
Sbina86, 25/6, 33år, tredje barnet
apan95, 26/6, 24 år, första barnet
Abrakadabra, 27/6, 28 år, första barnet
Imorse tog jag ett testa tidigt babyplan. Är på ägglossning + 9 . Såg ett streck och var inte svårt att se. Tog sedan ett digitalt på eftermiddagen. Stod ej gravid. Tror ni det kan vara för att det är tidigt för de testet eller?
Bifogar bilder från testet i morse. Är alltid så svårt att få med på bild så har redigerat så ni kan se tydligare vilket man gör i verkligheten.
Här har äl-flytningarna börjat igen. Hoppas på äl inom kort. Beroende på när kan jag kanske hinna med ett bim till denna månad. Har rätt kort lutealfas.
Någon kvar i gruppen som fortfarande väntar på äl?
Har BIM idag, ingen mens än i sikte! ????