• Anonym (...)

    Slicka

    Kan någon förklara varför jag gilla att slicka så mycke

  • Svar på tråden Slicka
  • Anonym (nu)

    Det är väl för att det är det mest intima man kan göra. Att känna att den man ger oralsex njuter full ut ger mer bekräftelse än ett traditionellt samlag (penetration). Mer upphetsande.

    Vi kan ligga och hångla och smeka varandra och jag kan njuta av det. Men med halvbånge. Hon kan börja suga mig och jag är fortfarande halvstyv. Men när jag slickar henne och hon ger sig hän och njuter och låter mig se, känna och höra att hon njuter. Då blir jag stenhård. 

    Så alltid innan penetration slickar jag henne en lång stund. Sen knullar jag henne med en stenhård kuk. 

  • Nilla00

    Jag hade gärna slickat och smekt ett par stora bröst

  • Tukt
    Anonym (...) skrev 2020-05-04 22:10:38 följande:

    Kan någon förklara varför jag gilla att slicka så mycke


    För att du är undergiven och gillar att betjäna?
  • Sugetpar
    Nilla00 skrev 2020-05-27 19:16:56 följande:

    Jag hade gärna slickat och smekt ett par stora bröst


    Kom och ta för dig;)
  • Anonym (Dag)
    Anonym (nu) skrev 2020-05-05 09:51:06 följande:

    Det är väl för att det är det mest intima man kan göra. Att känna att den man ger oralsex njuter full ut ger mer bekräftelse än ett traditionellt samlag (penetration). Mer upphetsande.

    Vi kan ligga och hångla och smeka varandra och jag kan njuta av det. Men med halvbånge. Hon kan börja suga mig och jag är fortfarande halvstyv. Men när jag slickar henne och hon ger sig hän och njuter och låter mig se, känna och höra att hon njuter. Då blir jag stenhård. 

    Så alltid innan penetration slickar jag henne en lång stund. Sen knullar jag henne med en stenhård kuk. 


    Så blir jag med, måste få slicka först sen är man stenhård. Lukt och smak av fitta är underbar.
  • Anonym (Sundancer)

    Oerhört och fullkomligt härligt....jobba på , lyssna av ,känna hur tjejen drar i håret..märka hur partnern når andra höjder...

  • krille62

    Det är ju underbart att slicka, känna doften och smaken av hennes kön, det är också väldigt lätt att känna av vad som är skönt för henne när man slickar.
    Det enda negativa är att jag blir trött i tungan efter en stund och har svårt att hålla rätt tempo och tryck, hustrun gillar inte små lätta slickningar utan vill ha ordentligt tryck mot klittan.

  • KimLinnefeldt
    krille62 skrev 2020-05-28 12:45:49 följande:

    Det är ju underbart att slicka, känna doften och smaken av hennes kön, det är också väldigt lätt att känna av vad som är skönt för henne när man slickar.
    Det enda negativa är att jag blir trött i tungan efter en stund och har svårt att hålla rätt tempo och tryck, hustrun gillar inte små lätta slickningar utan vill ha ordentligt tryck mot klittan.


    Ja, fylla näsan med doften och munnen med smaken. Och det där våta mot tungan och läpparna. Titta uppåt och se hur hon kastar med huvudet av och an. Se brösten röra sig i takt med slicket. Känna hur hon rör höfterna. Känna hennes fingrar i håret i nacken och på kinderna.
  • Anonym (Gillar det)

    Jag gillar det väldigt mycket. De första gångerna jag prövade det så kom jag rätt ut i luften. Jag slickade henne, men det var ändå jag som kom. det blev för upphetsande. Har bättre självkontroll idag.

  • Anonym (Mjukisar)

    Alla killar jag varit med som gärna slickat och smekt har tappat ståndet av det, om man inte ger dom något samtidigt då. Betyder det att dom inte är så kåta utan bara för det för min skull?

  • KimLinnefeldt
    Anonym (Mjukisar) skrev 2020-05-28 16:46:12 följande:

    Alla killar jag varit med som gärna slickat och smekt har tappat ståndet av det, om man inte ger dom något samtidigt då. Betyder det att dom inte är så kåta utan bara för det för min skull?


    Aningen mindre kåta kanske, men strunt i det. Han njuter, jag lovar!

    Och vadå "bara för min skull"? Visst kan man väl göra saker för den andres skull, bara det är ömsesidigt.
Svar på tråden Slicka