Inlägg från: MeandHim |Visa alla inlägg
  • MeandHim

    Ställ din fråga så lägger jag tarot.

    LadyLilja skrev 2020-05-08 08:49:55 följande:

    Hur kommer det bli mellan mig och S?


    Får väldigt bra kort här. Du är spontan, kreativ, generös och full av energi och redo att dela med dig av detta. Du har alla verktyg för att få en bra relation med S.

    Framtiden ser ljus ut.
  • MeandHim
    SoulsWillRise skrev 2020-05-08 10:42:43 följande:

    Väntar jag en pojke eller flicka? :)


    Hmmm fick ingen stark känsla här men gissar på pojke?
  • MeandHim
    Lillalillaja skrev 2020-05-06 14:13:23 följande:

    Åh Hej,

    Vad ska göra i min situation för att gå åt rätt håll igen?

    Jag känner mig så förvirrad. Jag varit några i en läkande process från saker i mitt och har känt att saker var på rätt väg, men så och plötsligt har jag känt mig hundra steg tillbaka.

    Har korten något tips till mig? Vad händer? Jag varit så

    Avkopplad från mig själv så haft svårt att se nånting.

    Kram


    Känns som att du är en människa som gärna vill ha koll på läget, lite av ett kontrollfreak. Det är det som får dig att må bra, när något oväntat händer känner du att du tappar greppet och känslomässigt blir det ett nederlag?

    Känns som att allt du byggt upp rasat, går du på någon medicinering? Det kommer bli bättre, även om du märker att det går åt rätt håll så har du lite svårt att tro att det verkligen är så. Du kommer snart känns dig bättre, kanske du behöver ta ett snabbt beslut gällande något som får dig att må bättre. Jag ser att du snart kommer sitta och njuta av lugnet och åter ha kontroll :)
  • MeandHim
    kiki skrev 2020-05-16 22:35:04 följande:

    Hej,

    Min man har levt ett dubbelliv i tre år bakom min rygg. Otroheten avslöjades för tre månader sen. Hur kommer det att bli mellan oss? Stannar vi kvar med varandra lr skiljer vi oss, när?


    Jag
    kiki skrev 2020-05-16 22:35:04 följande:

    Hej,

    Min man har levt ett dubbelliv i tre år bakom min rygg. Otroheten avslöjades för tre månader sen. Hur kommer det att bli mellan oss? Stannar vi kvar med varandra lr skiljer vi oss, när?


    Här kommer alla dina rädslor som på beställning, du

    Måste inse din egen styrka i detta nu.

    Jag tror att din man gömmer sig just nu och håller sig i bakgrunden medans du får stå där och försöka reda ut all skit som öst över dig.

    Jag får fram kort som står för manipulation och utpressning, jag skulle därför råda dig att inte hamna i beroendeställning för någon annan än dig själv.

    Korten får mig att känna att du inte anade något? Du trodde att allt var bra, ni levde i harmoni och du hade koll på läget, så jag kan förstå om detta kom som en chock för dig. Jag tror att det är mycket ?snack? just nu medans du vill se lite mer ?verkstad?

    Om du vill fortsätta med honom så har ni väldigt mycket att jobba på och det kommer krävas väldigt mycket tålamod! Korten säger att du ska tänka på dig själv just nu, håll dig sysselsatt! Skaffa en ny hobby och gör saker som DU tycker om och brinner för. Du är en väldigt stark person även om du kanske inte tror det själv. Dina rädslor kommer så småningom förlora greppet om dig.

    Och nu en personlig synpunkt, jag lider verkligen med dig. Jag hoppas du tänker på att du är huvudpersonen i ditt liv, lev inte livet som någon annan vill att du ska göra utan var självisk här, man lever bara en gång så se till att ta tillvara på det. Lev, njut och må bra <3 lycka till och berätta gärna om korten hjälpte dig/stämde
  • MeandHim
    Favvoflickan skrev 2020-05-09 00:14:33 följande:

    Hur ser mitt liv ut inom de närmsta månaderna? Kärlek-, yrkes-, och privatlivet?


    Nu la jag inte kort på de specifika frågorna utan mer allmänt. Känns som att du är stressad över något? Väldigt

    Mkt stress, fundera på vad det är som får dig att känna så. Något nytt är på ingång i ditt liv så var beredd, du utvecklar Nya erfarenheter och förmågor, ev nån typ av studier/utbildning. Ta lite risker men välj dom noggrant :)
  • MeandHim
    molly50 skrev 2020-05-18 08:28:25 följande:

    Frågar igen. Kommer jag att få fast jobb eller kommer jag att börja plugga?


    Får inget konkret svar här faktiskt. Det enda jag får fram är att du kommer få en ny start, om det är inom jobb eller studier kan jag inte se. Du kanske kommet ställas inför ett val och måste ta ett snabbt beslut? Då kommer du bli osäker om du valt rätt.

    Uppdatera gärna hur det går :)
  • MeandHim
    Magical skrev 2020-05-17 15:55:22 följande:

    Hej!

    Kommer jag stanna på det jobbet jag har just nu? 


    Nej, det tror jag inte.
  • MeandHim
    Magical skrev 2020-05-17 15:55:22 följande:

    Hej!

    Kommer jag stanna på det jobbet jag har just nu? 


    Nej, det tror jag inte.
  • MeandHim
    Magical skrev 2020-05-18 15:40:06 följande:

    Går det att utveckla svaret? 


    Ser ut som att du väljer en annan väg, kanske studier eller en annan ort.
  • MeandHim
    Magical skrev 2020-05-19 18:12:06 följande:

    Haha, är precis i slutet av en utbildning så vore ju märkligt om jag skulle hoppa på en till ;) Annan ort är uteslutet eftersom jag bor här med familj och ett antal barn som bor hemma flera år till. 

    Annan sysselsättning vore inte helt ovälkommet, det var därför jag ställde frågan från början. Vi får väl se 


    Aha, jag är på hobbynivå än så ta mina svar med en klackspark. Kanske korten visade mig utbildning för att du går det nu, men så ska man ju lära sig att tolka rätt :) inte

    Lätt alla gånger, men hoppas det löser sig för dig :)
  • MeandHim
    Johannus skrev 2020-05-19 19:45:22 följande:

    Jag skrev 5/5-20, men inte fått svar ännu och svaren ges till dem som skrivit 18 maj alltså i går.....Får inte alla svar på ett eller annat sätt????


    En del ställer 7 frågor i en, jag är på hobbynivå och det blir svårt att svara på, då blir det en lång sittning som tar en massa tid. Vissa frågor kanske jag inte får svar På eller kan ställa. Så nej, alla kanske inte får svar på sin fråga tyvärr.
  • MeandHim

    Jag ska försöka svara på lite fler frågor i eftermiddag. Kan dock inte svara på alla, Även om jag skulle vilja. Men som jag sagt till några så är jag bara på hobbynivå så ta mina svar som en vägledning och kanske lite med en klackspark :)

    Otroligt roligt när ni återkopplar så det får ni gärna göra. Ställ sen en fråga i taget, 6 frågor i ett blir nästan som en hel sittning och ger hellre fler chansen att få svar på en fråga :)

    Kram på er <3

  • MeandHim
    Sträcker ut en hand skrev 2020-05-19 19:50:51 följande:

    Ställer samma fråga igen :) Hur kommer det att bli mellan mig och R? Hade verkligen behövt vägledning..


    Det blir lite vad ni gör det till.

    Han verkar som en stark person, kanske kreativ av sig?

    Om det är något du vill veta så ta upp detta med honom, nu är en bra tid att diskutera och lösa saker och få kontroll på läget. Hur det blir kommer visa sig inom 4 veckor eller 4 månader, svårt att säga.

    Ser mkt passion, förhoppningar och begär.
  • MeandHim
    Marit80 skrev 2020-05-19 20:35:39 följande:

    Hej!

    Hur ser det ut för mig på kärleksfronten? Kommer jag träffa ?honom? och hur kommer jag att känna igen honom?


    Om du visste hur många ggr jag ställt den frågan

    Till min mamma som jobbat som medium 20 års tid :) hon berättade exakt hur han såg ut osv och jag fattade det inte då, men när jag träffade honom så insåg jag att det var ju HAN! Riktigt kul.

    Jag är dock inte lika duktig som henne... men, jag tror att du kommer stöta på små hinder på vägen innan du möter honom. Vägen är inte helt spikrak, men jag tror att det är en man med auktoritär, en stark personlighet. Han kanske jobbar som mäklare? Inom bank/finans? Jurist eller något

    Sånt. Något där man skriver nån typ av kontrakt skulle jag gissa :) Lycka till!
  • MeandHim
    Johannus skrev 2020-05-19 21:55:00 följande:

    Hade velat få svar på om jag får min heltid tillbaka som assistent. Har väntat på beslut nu i 2 år.


    Det kan jag inte svara på, men jag ser att detta gör dig mentalt stressad! Men det verkar som att du reser dig på ett eller annat sätt och det kommer lösa sig, jag ser att du kommer dit du vill för att känna tillfredställelse.
  • MeandHim
    Strangeness skrev 2020-05-24 13:54:36 följande:

    Hej igen :)

    Hoppas att om jag skickar om det, att du har möjlighet att ge svar <3

    Tack på förhand!


    Mår du känslomässigt dåligt av det här med barn? Känns som att du är rädd för att misslyckas? Se det som erfarenheter istället för misslyckanden. Ni kanske måste göra ett val av något slag, men jag ser en känslomässig ny start. Vänd alla dina farhågor till något positivt, risken är att du förstör för dig själv annars. Lycka till!
  • MeandHim
    Kanelia skrev 2020-05-18 17:41:01 följande:

    Undrar om du ser i korten om vi gör rätt i att köpa huset på ön... Eller kommer det nåt annat hus inom kort till salu som skulle passa oss bättre. Så stort beslut så jag hoppas på lite stöd från korten om vi ska backa eller köra på ;) Och bebis, flicka eller pojke, syns det?


    Jag ser att ni lämnar det gamla och går mot det nya.

    Ni vet vad ni vill, har ett mål och nu kommer ni få det ni önskar så ja, jag tror ni ska satsa på huset :)

    Tror det är en pojke?
  • MeandHim
    Favvoflickan skrev 2020-05-18 22:41:24 följande:

    Tack för tidigare svar, och nog har du väldigt rätt!

    Min sista fråga är till dig gällande kärlekslivet. Hur ser det ut på den fronten framöver?


    Du, det ser väääldigt bra ut! Så bra att jag nog skulle säga: luta dig tillbaka och njut!! <3 om du inte träffat den rätta än så dröjer det nog inte, får väldigt starka och fina kort, kan knappast bli bättre :)

    Återkoppla gärna framöver.
  • MeandHim
    Lilyje skrev 2020-05-18 23:23:47 följande:

    Frågar också igen,

    Kommer min man åka i fängelse? Och isåfall, långt eller kort straff?


    Svårt att säga, det kan hända men inte just nu, det dröjer lite iaf. Men det ser inte så ljust ut.
  • MeandHim
    Lillmajsan skrev 2020-05-24 17:19:39 följande:

    Jag undrar även om min sambos företag kommer bli framgångsrikt.

    Kram


    Ser ut som att han har investerat mycket i det här företaget, både pengar, tid och energi och han har kämpat hårt och ja, det ser ut som att det snart kommer bli utdelning. Däremot är det viktigt att han tänker på sig själv här, han måste vila och ta hand om sig själv så att han inte kör slut på sig, annars kan det tyvärr gå sämre.
Svar på tråden Ställ din fråga så lägger jag tarot.