• Anonym (Smal)

    Dyngsnack att män föredrar smala!

    Läser flera trådar där det påstås att män alltid väljer smala framför tjocka vilket jag själv kan vittna om är rent BS!

    Har flera kompisar som är överviktiga, jag själv är smal + rätt så stora bröst för min vikt, ser bra ut i ansiktet, så skulle man gå efter det så skulle jag ha flest "friare", eller hur?

    FEL FEL FEL!

    Så överviktiga som påstår att dom inte skulle få ligga p.g.a sin vikt får allt ta och tänka om tycker jag...då är det nånting annat på er som felar kanske?

    Ville bara säga det efter att läst dom senaste trådarna som dykt upp.

  • Svar på tråden Dyngsnack att män föredrar smala!
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Greppvänligt) skrev 2020-05-10 20:27:29 följande:

    Har alltid fått så jag klarat mig.....

    Kvinnor ska ha former - ben är för hundar, en riktig man vill ha kött på dem också!!


    Löjligt påstående. Vadå riktig man?

    Vad har attraktion med manlighet att göra.

    Jag lämnar alla fettklumpar åt dig. Du måste känna dig väldigt manlig när du blir mosad av en fet kvinna...
  • Anonym (Greppvänligt)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-10 20:47:40 följande:
    Löjligt påstående. Vadå riktig man?

    Vad har attraktion med manlighet att göra.

    Jag lämnar alla fettklumpar åt dig. Du måste känna dig väldigt manlig när du blir mosad av en fet kvinna...
    När pojkar växer upp så händer det att några blir män - inte alla dock.
    Fettklumpar får stå för dig - några sådana har jag inte stött på under min "karriär" däremot många kurviga och vackra kvinnor.
    Det är skillnad ... men insikten kommer väl med erfarenheten kanske??
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Greppvänligt) skrev 2020-05-10 20:53:18 följande:

    När pojkar växer upp så händer det att några blir män - inte alla dock.

    Fettklumpar får stå för dig - några sådana har jag inte stött på under min "karriär" däremot många kurviga och vackra kvinnor.

    Det är skillnad ... men insikten kommer väl med erfarenheten kanske??


    De kurvor du pratar är bildat av fett och daller.

    Smala tjejer har mer kurvor än feta.
  • Anonym (Greppvänligt)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-10 21:16:48 följande:
    De kurvor du pratar är bildat av fett och daller.

    Smala tjejer har mer kurvor än feta.
    Rund är också en form.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Greppvänligt) skrev 2020-05-10 22:13:43 följande:

    Rund är också en form.


    Inte en kvinnlig form.

    Men smaken är väl som baken. Du tillhör en minoritet iaf...

    Det är bara kolla runt. Hade runda kvinnor varit populära så hade du inte sett normalviktiga/smala kvinnor i filmer ,osv . Då hade alla varit runda...
  • Anonym (Smaksak)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-10 22:19:46 följande:
    Inte en kvinnlig form.
    Men smaken är väl som baken. Du tillhör en minoritet iaf...
    Det är bara kolla runt. Hade runda kvinnor varit populära så hade du inte sett normalviktiga/smala kvinnor i filmer ,osv . Då hade alla varit runda...
    Finns väl ganska många runda (feta) kvinnor i filmer och serier? Mike och Molly tex. Och den där tragiska serien om de tre syskonen som jag nu inte minns namnet på- hon är drulfet ju. Vicar of Dibley.
  • Anonym (Greppvänligt)

    Men - ser ni alltid livet i svart o vitt?
    Är väl en väldig skillnad på kurvig och fet??
    Skärp er och släpp sargen så får ni säkert åka ni också!

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Smaksak) skrev 2020-05-10 22:28:03 följande:

    Finns väl ganska många runda (feta) kvinnor i filmer och serier? Mike och Molly tex. Och den där tragiska serien om de tre syskonen som jag nu inte minns namnet på- hon är drulfet ju. Vicar of Dibley.


    Aldrig hörtalas om dessa filmer eller serier?

    Jag menade populära filmer och serier. Du kan inte ha en fet kvinna i hög budget film. Du skulle förlora många tittare.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Greppvänligt) skrev 2020-05-10 22:50:15 följande:

    Men - ser ni alltid livet i svart o vitt?

    Är väl en väldig skillnad på kurvig och fet??

    Skärp er och släpp sargen så får ni säkert åka ni också!


    Varje gång jag har hört kurvig om en kvinna så har hon varit fet.
  • Anonym (Colors of shame)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-10 21:16:48 följande:
    De kurvor du pratar är bildat av fett och daller.

    Smala tjejer har mer kurvor än feta.

    Visst, det finns män som gillar män och ofta arbetar dom  inom modebranschen. Lustigt sammanträffande bara att kvinnorna inte ska ha det minsta tillstymmelse av kvinnoformer där, för dom då anses vara feta. 

    Nej, jag är varken fet eller en normalviktig kvinna. Mitt BMI ligger på lätt undervikt, och jag har fått elaka gliringar om för platt rumpa och små bröst.  I modevärlden hade jag säkert räknas som mullig. Tänker iaf aldrig operera mig för den sakens skull.


    Jag ser inga tecken på att män inte gillar kvinnoformer, om dom inte gillar män förstås. Du borde sluta blanda ihop kurvor med fet, kvinnor har kurvor av en utomordentlig anledning.


     

  • Anonym (Fett)
    Anonym (Smal) skrev 2020-05-09 13:16:20 följande:

    Läser flera trådar där det påstås att män alltid väljer smala framför tjocka vilket jag själv kan vittna om är rent BS!

    Har flera kompisar som är överviktiga, jag själv är smal + rätt så stora bröst för min vikt, ser bra ut i ansiktet, så skulle man gå efter det så skulle jag ha flest "friare", eller hur?

    FEL FEL FEL!

    Så överviktiga som påstår att dom inte skulle få ligga p.g.a sin vikt får allt ta och tänka om tycker jag...då är det nånting annat på er som felar kanske?

    Ville bara säga det efter att läst dom senaste trådarna som dykt upp



    Menar du att dina kompisar är kurviga. Det verkar som dina kompisar mår bra 
  • Oerhörd

    Verkar så onödigt att fokusera på vad män föredrar. Jag ser ut som jag ser ut för att jag lever exakt som jag vill leva. (och pga mitt dna) För min skull, inte för någon mans skull. Den som inte attraheras av mitt utseende behöver inte göra det, jag behöver inte allamänsgodkännande. Det finns ingen regel som säger att män måste berätta för var och varenda kvinna de inte finner attraktiv vad anledningen till det är. De enda män som känt ett behov av att berätta för mig om mina skavanker är de som redan fått ett nej tack. Det tydliggör ganska väl i vilket syfte somliga män tycker att det är viktigt att deklarera hur en kvinna ska se ut.

Svar på tråden Dyngsnack att män föredrar smala!