• viseversa

    Kan en son vara "intresserad" av sin mammas bröst?

    Anonym (Annie) skrev 2020-05-11 12:28:20 följande:
    Om det nu är så kanske du ska tänka på vilka kläder du ska ha, t ex ingen urringning. Istället vanlig tröja, kanske t.o.m. för stor tröja, så han inte ser formerna.
    Lägg ner. Ts behöver visa lika lite hänsyn till sin sons nyfikenhet som till främmande män på stan. Som kvinna får man klä sig hur man vill och man behöver INTE ta hänsyn till varken småpojkar eller viuxa män. kors i taket.
  • viseversa
    Anonym (Annie) skrev 2020-05-11 12:52:23 följande:
    Då kan hon gå naken då så han får glo klart och sen är fasen över. Eller så skyler man sig så slipper han glo. Jag uppfattade att hon tyckte det var obehagligt.
    Ts skriver ju att hon inte går naken så vad håller du på med. han sneglar på hennes tuttar under kläderna såklart. Som kvinna har man bröst. Vissa har små andra stora och dom syns ofta även genom kläderna. och nej man ska inte behöva ta "hänsyn" till någon bara för att man är kvinna och råkar ha tuttar. Jag har själv enorma bröst J kupa. Dom skulle synas även om jag klädde mig i ett tält. men vilken tur då att jag itne tänker låta mig påverkas av män där ute. 
  • viseversa
    Anonym (Jaget) skrev 2020-05-11 14:54:05 följande:
    Ja han sneglar på dem, och ibland märker jag han typ stirrar på dem när han tror jag inte ser. Jag har också större bröst och vet inte om det är en fas han går genom att han just förstått att kvinnor har bröst? Han får titta eftersom jag har ju kläder på mig, men är väl inte bra heller att han tror att det är okej att titta på kvinnors bröst. Och sen att jag är hans mamma, är det bra eller dåligt att han visar sneglar på just mina bröst? Borde jag säga ifrån?
    Ja du borde säga ifrån. Det är inte okej att glo på någon kvinnas bröst. Det måste han lära sig tidigt att man respekterar kvinnor och inte ser dom som objekt. 
Svar på tråden Kan en son vara "intresserad" av sin mammas bröst?