Jag och min partner och vårat sexuella förflutna
Hej!
Jag har tidigare varit i relationer där tjejen jag har varit med inte har varit med särskilt många andra innan mig. Det har lett till att jag visat dem helt nya världar i form av sex och har alltid tyckt att tanken av en tjej med många sexpartners har varit jobbig. Sexpartners som har behandlat den viktigaste personen i mitt liv som ett sexobjekt, jag blir verkligen arg.
Men men, försöker att inte tänka på det eftersom att det inte leder någonstans och har försökt att leta efter tjejer som har valt sexpartners med omsorg. Men hon som jag träffar nu har haft 15-20 stycken vid 22 års ålder. När jag fick reda på detta så ville jag backa ur men fortsatte att träffa henne eftersom att vi hade det trevligt tillsammans. Men av någon anledning är jag sämre i sängen med hon här än tidigare partners och om jag råkar komma tidigt eller inte får henne att komma så får jag en bild av att hon kanske tänker på det exet som gav henne just det. Vi har även pratat om det och vi är väldigt ärliga mot varandra. Hon har sagt att jag inte är den största hon har varit med men att det inte spelar någon roll. Men eftersom att jag inte presterar så som jag gjort innan så känner jag mig ännu mindre i sängen och det är nästan som att sex blir lite jobbigt än mest njutning där jag vill bevisa något...
Jag har tidigare njutit mer av sex men nu är det lite mer stressigt och jag tycker inte om tanken att det har varit där så många innan mig och jag har alltid tänkt att tjejer som henne, om man skulle göra slut, bara svingar vidare till nästa partner. Jag börjar verkligen bry mig om henne och jag är mer rädd för att bli sårad än att verkligen gå all in med henne eftersom att hon tidigare har bytt partners på samma sätt som hon byter strumpor och jag är inte sån som person. Jag har haft en del tillfälliga sexuella kontakter men överlag så har jag varit i förhållanden...
Jag vet inte riktigt hur jag gör för att komma över detta så jag skriver denna tråd för att se om det är/har funnits andra i samma situation och hur ni gjorde för att lösa det för detta äter upp mig inifrån lite mer för varje dag som går och ju mer jag börjar bry mig om henne.