• Anonym (Vivi)

    Mus- och bröstpump

    Nyfiken på att prova pump för fittan och brösten.

    Någon med erfarenheter och tips?

  • Svar på tråden Mus- och bröstpump
  • Soleroi08
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-11 12:56:06 följande:

    Nix - det är en sexuell grej för lek & njutning där och då i stunden. Ofta del av ett stimulanspsket där t ex min Magic Wand kommer till eller maken om han är på humör.

    Maken har två vattenpumpar som ger oss njutning.

    En Hercules utan boll och en Hydromax med pumpboll.

    Bollpumoen är lätt den bättre av de två, starkare och enklare att finjustera.

    Jag/vi leker ibland på mig med Hydromaxen med vatten i badrummet eller utan vatten i sängen.

    Maken blir känsligare och grövre (snarare än längre) när han pumpar kuken och det gör det goda godare helt klart!

    Däremot pumpar han så sällan/oregelbundet att han inte uppnår någon verklig förändring över tid.

    Det ser ut som om Hydromax byter generation för den finns rea lite varstans på nätet. Rekommenderas!


    Jag förstår att ni har mysigt

    Just märket Hydromax har jag kollat up på nätet.

    Blir till att beställa en

    Tack för svar och tips
  • Anonym (Vivi)
    Soleroi08 skrev 2021-04-11 13:10:26 följande:

    Jag förstår att ni har mysigt

    Just märket Hydromax har jag kollat up på nätet.

    Blir till att beställa en

    Tack för svar och tips


    Du kommer inte att ångra dig & har du en lekkamrat så funkar den på henne/honom också. You're in for a treat!

    Skriv i tråden och berätta hur det går!
  • Anonym (Vivi)
    Soleroi08 skrev 2021-04-11 13:10:26 följande:

    Jag förstår att ni har mysigt

    Just märket Hydromax har jag kollat up på nätet.

    Blir till att beställa en

    Tack för svar och tips


    Ett viktigt tips till när vi ändå är igång:

    Maken fick efterbeställa Cushion Rings till Hydromaxen.

    Utan ring sögs en del av klockspelet in i pumpen och det säger han gjorde j-t ont.

    Tips bara, så får du allt på en frakt.
  • Anonym (Vivi)
    Soleroi08 skrev 2021-04-11 13:10:26 följande:

    Jag förstår att ni har mysigt

    Just märket Hydromax har jag kollat up på nätet.

    Blir till att beställa en

    Tack för svar och tips


    Vilken pump beställde du!
  • Soleroi08
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-14 08:32:42 följande:

    Vilken pump beställde du!


    Jag har beställt en Hydroxtreme7

    Den bör komma innan helgen

    Ska bli trevligt att använda en vattenpump

    Hustrun är tyvärr inte alls på när det gäller sex o leksaker

    Men det hoppas jag hon blir
  • Anonym (Vivi)
    Soleroi08 skrev 2021-04-14 11:53:30 följande:

    Jag har beställt en Hydroxtreme7

    Den bör komma innan helgen

    Ska bli trevligt att använda en vattenpump

    Hustrun är tyvärr inte alls på när det gäller sex o leksaker

    Men det hoppas jag hon blir


    Bra val - den tror jag att du kommer bli väldigt nöjd med!

    Smart att du tog en med bollpump och skönt byte från luft till varmvatten som medium.

    Hoppas att hustrun kan få upp ögonen för sex och lek, kanske kan det lossna om hon ser att du njuter, det kan finnas mycket gott att vinna på att säga ja, upptäcka nytt och vara med!!

    Skriv gärna i tråden och berätta!
  • Soleroi08
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-14 12:17:54 följande:

    Bra val - den tror jag att du kommer bli väldigt nöjd med!

    Smart att du tog en med bollpump och skönt byte från luft till varmvatten som medium.

    Hoppas att hustrun kan få upp ögonen för sex och lek, kanske kan det lossna om hon ser att du njuter, det kan finnas mycket gott att vinna på att säga ja, upptäcka nytt och vara med!!

    Skriv gärna i tråden och berätta!


    Så där...

    Nu är pumpen invigd

    Det tog ett tag innan jag förstod hur jag använder den i badkaret, men tillslut fick jag till det.

    Det var nice att se kuken växa i tuben.

    Visade min hustru resultatet i förhoppning om att hon skulle bli tänd, men hon kände bara på min penis och tyckte att den var fin i något svullet tillstånd. Alltid något.

    Hur ofta tror du jag kan använda den.Hur gör din man och du?
  • Anonym (Vivi)
    Soleroi08 skrev 2021-04-17 15:04:48 följande:

    Så där...

    Nu är pumpen invigd

    Det tog ett tag innan jag förstod hur jag använder den i badkaret, men tillslut fick jag till det.

    Det var nice att se kuken växa i tuben.

    Visade min hustru resultatet i förhoppning om att hon skulle bli tänd, men hon kände bara på min penis och tyckte att den var fin i något svullet tillstånd. Alltid något.

    Hur ofta tror du jag kan använda den.Hur gör din man och du?


    Bra! Riktigt bra!!

    Riktigt bra på flera plan faktiskt!

    * ... för att du har fått din nya pump och har provat och att det var en positiv upplevelse

    *... att din fru åtminstone inte dissade utan var försiktigt positiv.

    Det är en bra start, både kring hennes inställning kring din framtida användning, och kanske kanske en öppning till att hon en vacker dag håller i bollpumpen och ser sin bäste vän resa sig! Bara snudda vid tanken!!

    * ... din sprillans nya kukpump funkar också förträffligt för att pumpa hennes fitta till något nytt skönt outforskat.

    Om du visar henne hur gott det är på dig, borde det kunna öppna för att hon blir nyfiken och vill prova hon också!

    Så grattis min vän, bra jobbat så här långt!

    Din nya pump är gjord för användning i varmt vatten.

    Hur mycket du vill använda står (bokstavligt!) i proportion till hur ofta du badar och duschar hemma.

    Hos oss är bad kopplat till skön ledig tid på helgen.

    Dusch före eller efter jobbet på vardagarna.

    Tips till dig att använda shower strap och ta längre dusch kanske upp till 20 min på vardagarna, relax 5 min först och tre sköna pump om 5 min som maken gör några gånger per vecka.

    Bada och njut lördag och söndag, relax i varmvatten 5 min + tre sköna pump om 5 min i badet lördag + söndag.

    Blir snabbt en skön vana!

    Min tro är att hustrun blir nyfiken och med i matchen när du har det gott. Så var det för oss.

    Pumpa för att det är riktigt skönt, fokusera inte på att du ska bli större, så är du rätt på banan!!

    Berätta hur.
  • Soleroi08

    Det är skönt att använda pumpen när jag vilar i ett varmt bad efter arbetet. Tycker dock att den del som är intryckbar är lite väl hård. Blir öm runt penisroten (heter det så) Kanske är det en vanesak? Har testat att pumpa med bollen för att få vacuum, men inte riktigt fått till det. Måste Googla och se om jag gör fel.

    Har du använt er pump till att pumpa upp dina bröstvårtor?

  • Anonym (Vivi)
    Soleroi08 skrev 2021-04-21 11:25:41 följande:

    Det är skönt att använda pumpen när jag vilar i ett varmt bad efter arbetet. Tycker dock att den del som är intryckbar är lite väl hård. Blir öm runt penisroten (heter det så) Kanske är det en vanesak? Har testat att pumpa med bollen för att få vacuum, men inte riktigt fått till det. Måste Googla och se om jag gör fel.

    Har du använt er pump till att pumpa upp dina bröstvårtor?


    Gott att det är positivt så här långt.

    Du kan pumpa antingen med bollen eller utan bollen, genom att pumpa hela cylindern mot kroppen för att få ut vattnet och skapa härligt sug.

    Bollen är favoriten hos oss.

    Ett par tips: prova att raka dig hårfri där pumpen ligger an mot kroppen - underlättar för att skapa vakuum. Överväg att beställa till en uppsättning Cushion Rings, som jag tipsade dig.

    Dels är anliggningen mjukare mot kroppen, dels undviker du att kulorna följer med in och den smärtan...

    Efter pumpning, när din kuk är alldeles svullen och god, kan du prova JELKING som är en penismassage du kan göra med fingrarna mot tummen, ungefär som ett OK-tecken, från roten upp till ollonet.

    Det är skönt säger maken - kolla tips på nätet.

    Nyfiken på att pumpa både vårtorna och hela brösten. Inte gjort ännu.

    Vårtorna har vävnad som blodfylls, så det borde funka ungefär som kuk, clitta och läppar. Brösten i sig är ju mest fettvävnad, så det kanske också är skönt men på ett annat sätt.

    Lek vidare, utforska och släpp in hustrun i ringen när tiden är mogen. Vi hörs här igen.
Svar på tråden Mus- och bröstpump