• Anonym (regimforum)

Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S

Vad tycker ni om det? Om man kritiserar socialdemokraternas förflutna så tas dessa inlägg direkt bort av moderatorerna på FL men att kalla SD och deras förflutna för naztiskt är helt ok 

Anser ni andra att det är bra med ett socialdemokratiskt forum som tystar all kritik mot S . Eller anser ni som mig att alla ska vara lika och följa samma regler? 

• Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S
  • Anonym (Wtf)

Haha vilket skämt!

Hela tråden är ju ett klockrent exempel på kunskapen och bildningsnivån hos den genomsnittliga SDaren. Fullständigt okunnig (skolkat från skolan?) i såväl historia som i samhällskunskap.

• Anonym (regimforum)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-14 15:50:34 följande:
    Börja med beviset så kan vi diskutera sedan.
    Men du kommer ju endå inte accpetra nåt som kritiserar S som bevis =P Du är ju den typiska sossen som inte tror S kan göra fel 
  • Anonym (H)

Intressant fråga. Hör och häpna så tycker jag om både S och SD, många partier har vettiga sakfrågor.
    Skulle vilja ha källa och artiklar innan jag kan säga bu eller bä.

• Anonym (regimforum)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-05-14 15:54:27 följande:

Haha vilket skämt!

Hela tråden är ju ett klockrent exempel på kunskapen och bildningsnivån hos den genomsnittliga SDaren. Fullständigt okunnig (skolkat från skolan?) i såväl historia som i samhällskunskap.

Visst är det ett skämt när nån kritsera S eller hur det används dubbla måttstockar =P

Man kan ju verkligen se hur rätt jag har genom inläggen i tråden =P Nazism är rätt så länge de kommer från S 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-14 15:56:04 följande:
    Men du kommer ju endå inte accpetra nåt som kritiserar S som bevis =P Du är ju den typiska sossen som inte tror S kan göra fel 
    Du har ingen aning om mig öht. Kom med bevis eller knip näbb.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-14 15:58:29 följande:
    Visst är det ett skämt när nån kritsera S eller hur det används dubbla måttstockar =P

Man kan ju verkligen se hur rätt jag har genom inläggen i tråden =P Nazism är rätt så länge de kommer från S 
    Du har ju inte bevisat något än.
  • Anonym (A)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-14 15:58:29 följande:

I Nazi-Tyskland skickades förståndshandikappade till gaskammaren. I sossarnas Sverige har du till och med rösträtt.
  • Panduro

Jag har sett av familjeliv raderar en hel del som inte passar dem. Min personliga åsikt är att det är fegt och fånigt att inte låta folk ha sakliga diskussioner. Trots detta är det ingen rättighet att få skriva sina åsikter på ett forum som familjeliv. De har all rätt i världen att radera inlägg som de inte vill ha kvar. Därför skulle jag inte vilja påstå att det är "fel med ett socialdemokratiskt forum".

• Anonym (Anonym)
    Panduro skrev 2020-05-14 16:04:25 följande:

Jag har sett av familjeliv raderar en hel del som inte passar dem. Min personliga åsikt är att det är fegt och fånigt att inte låta folk ha sakliga diskussioner. Trots detta är det ingen rättighet att få skriva sina åsikter på ett forum som familjeliv. De har all rätt i världen att radera inlägg som de inte vill ha kvar. Därför skulle jag inte vilja påstå att det är "fel med ett socialdemokratiskt forum".

Sedan är det skillnad på att uttrycka en negativ åsikt och att hålla på med något som kan anses vara rent förtal, vilket strider mot forumets regler.
Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S