• Anonym (?-!)

    Vad vill han med mig?

    Har sedan ett halvår tillbaka träffat en kille.

    För ungefär 1,5 sedan så verkade det som att han kanske inte ville att vi skulle träffas mer.

    Jag åkte till honom i torsdags. Inget som vi hade bestämt utan det var mer att jag kände att jag behövde träffa honom och prata.

    Blev inte alls som jag hade tänkt men det hela slutade iaf med att jag stanna till lördag förmiddag.

    Allt var lite annorlunda mot tidigare men han bad mig inte åka hem och på fredag kvällen så åkte vi hem till en av hans vänner, som jag tidigare inte träffat. Hans vän vet mycket väl vem jag är fastän vi inte träffats tidigare.

    Vi hade det iaf väldigt trevligt där.

    Mina vänner säger att jag inte borde oroa mig. Hade han inte velat fortsätta träffas så skulle han inte velat åka till hans vän med mig. Sen att han inte bad mig åka hem tidigare tycker de visar att han

    ville ha mig kvar hos honom...

    Men jag är ändå osäker.

    Behöver jag oroa mig för att han trots detta egentligen vill sluta träffas?

  • Svar på tråden Vad vill han med mig?
  • Anonym (Anonym 666)

    Du är ju i precis samma position som tidigare, att du inte vet, för ni har inte pratat ut. Det måste ni göra, lägga korten på bordet och du måste fråga vad han faktiskt vill. Vet han inte så gör du bäst i att backa. Vill han träffas så vet han det. Vet han inte så vill han inte särskilt mycket. I det läget är det bättre att du fortsätter söka dig vidare.

  • Anonym (ooo)

    Det där besöket gjorde varken från eller till. Lyssna inte på "väninnekören", du måste fråga killen rakt ut! 

  • Anonym (?-!)

    Jag får ta mod till mig och prata med honom ikväll då..

  • Anonym (Erfaren)

    Hur gamla är ni? Vad har han för bagage med sig? Och vad har du för bagage med dig? Många unga killar vet inte vad de vill.

  • Anonym (?-!)
    Anonym (Erfaren) skrev 2020-05-18 12:58:02 följande:

    Hur gamla är ni? Vad har han för bagage med sig? Och vad har du för bagage med dig? Många unga killar vet inte vad de vill.


    Vi är inte så unga. 40 års åldern.

    Jag har nyligen fått veta av en bekant till honom att han inte har haft det så lätt med tjejer.

    Den senaste innan mig var elak och väldigt svartsjuk.

    Själv har jag tyvärr ett ex som håller på att jävlas emellanåt. Som nu har lagt sig att jag träffar honom och dessutom kontaktat exet till han jag träffar.

    Hon verkar ha vart på honom en del nu.
  • Anonym (?-!)

    Någon annan som har någon tanke.

  • KimLinnefeldt

    Det kanske inte är så bråttom att ställa frågan. I början av en relation kan man känna sig osäker på hur långt man vill gå. Det visar sig så småningom 

    Du kanske inte ska fråga så mycket om vad han vill, utan visa honom vad du vill istället. Han kan bli förtjust, förälskad... eller så tar det slut. Det gör ont när något tar slut, men du klarar säkert det. 

    Bättre att försöka och bli avvisad än att trycka på för mycket och riskera att mista det ni har.

  • Anonym (?-!)

    Ringde till honom igår kväll men han svarade inte.

    Det som nu oroar mig är att han inte varit inloggad på messenger sedan 18 tiden igår kväll. Kan ju inte låta bli att undra varför, om det har hänt nåt?

  • Oerhörd

    Jag skulle lätt kunna ta med mig ett ligg hem till någon av mina närmaste vänner. De vet att jag träffar folk utan att ha planer på att gå vidare med det, så säger jag ?Det här är X.? så vet de precis vem det är och vad jag tänker om min relation till hen. Det betyder tyvärr inte att jag är hopplöst förälskad och vill ha en ambitiös tvåsamhet. Om du nu bara vill gissa på vad han vill. Det enklaste är ju att fråga.

Svar på tråden Vad vill han med mig?