Charge skrev 2020-05-30 15:08:03 följande:
Varför!? För att nån kan riskera få hans bara rumpa i ansiktet. Finns det någon lag eller regler som säger att män inte får vara på en trång strand med string!? Gäller detsamma för kvinnor ? Jag skulle själv aldrig gå i string då jag tycker det är obekvämt men tycker samtidigt att ni som skriver att han inte får komma nära era barn och att han får välja en strand som inte är trång är ju galet trångsynta. Jämlikhet till alla men män med string måste gå till en tom strand eller nudiststrand för att ha string. Är jag den enda som tycker folks svar här är helt sjuka?
Jag personligen skulle tycka lika för kvinnor, ja. Är liksom inte så mycket för nakenhet/nästan nakenhet på allmänna platser. Tror faktiskt aldrig jag har sett någon alls med string på en badstrand heller faktiskt, men har dock befunnit mig på nån strand på rätt många år, så kanske är skillnad nuförtiden vad som anses som normalt/accepterat. Så kanske resonerar lite gammalmodigt vad gäller detta, haha...
Sen hursomhelst sa jag för min del aldrig att han skulle gå till en helt folktom strand utan en strand där det inte var speciellt trångt, och ja jag skulle ha sagt ungefär samma om det var en kvinna för är inte speciellt förtjust i nakenhet/nästan nakenhet närainpå. Men jag kanske är lite pryd, jag vet inte.