• silver33

Sola och bada i string?

Jag är 40 plus och man.

Men jag tänkte fråga er andra...man som kvinna. Jag tänker ta en sommar här hemma där jag ska sola och bada i sting. Både i de som är gjorda för bad, men kanske också stringkalsonger.

Kroppen är i god form. Kan tillägga att jag dejtar en tjej som gillar det. 

Ge mig tips på bra sol-ställen på västkusten! Naket eller med string!

• Svar på tråden Sola och bada i string?
  • Anonym (Fattar inte)

Det är ju många tjejer som har string på stranden så borde väl vara ok för en man oxå. Tex min syster och kusin (kusinen var 15 då) har det även på lantstället vi åker till på somrarna med familjen så verkligen i gen sexighetsgrej. Själv fattar jag inte hur man kan känna sig bekväm med att blotta rumpan på stranden och har lösa shorts i stället ????

• Nimzay

Beror väl kanske lite på vad för slags strand det är du tänk besöka, alltså ifall du ska vara på en rätt liten trång strand med en massa människor där man liksom får trängas typ upp på varandra är det kanske inte så lämpligt, men ifall du däremot håller dig till en rymlig strand där det inte är så jättemånga människor och där man kan skapa rätt mycket distans till andra solande/badande ifall man vill det, skulle det kanske möjligen va okej, sen kan du ju i så fall alltid klä på dig shorts eller andra badbyxor ifall det skulle bli jättemånga människor efterhand...men jag vet inte riktigt men det är min tanke i alla fall

• Charge
    Nimzay skrev 2020-05-30 13:23:20 följande:

Beror väl kanske lite på vad för slags strand det är du tänk besöka, alltså ifall du ska vara på en rätt liten trång strand med en massa människor där man liksom får trängas typ upp på varandra är det kanske inte så lämpligt, men ifall du däremot håller dig till en rymlig strand där det inte är så jättemånga människor och där man kan skapa rätt mycket distans till andra solande/badande ifall man vill det, skulle det kanske möjligen va okej, sen kan du ju i så fall alltid klä på dig shorts eller andra badbyxor ifall det skulle bli jättemånga människor efterhand...men jag vet inte riktigt men det är min tanke i alla fall

Varför!? För att nån kan riskera få hans bara rumpa i ansiktet. Finns det någon lag eller regler som säger att män inte får vara på en trång strand med string!? Gäller detsamma för kvinnor ? Jag skulle själv aldrig gå i string då jag tycker det är obekvämt men tycker samtidigt att ni som skriver att han inte får komma nära era barn och att han får välja en strand som inte är trång är ju galet trångsynta. Jämlikhet till alla men män med string måste gå till en tom strand eller nudiststrand för att ha string. Är jag den enda som tycker folks svar här är helt sjuka?
  • Anonym (Nej)
    Charge skrev 2020-05-30 15:08:03 följande:
    Varför!? För att nån kan riskera få hans bara rumpa i ansiktet. Finns det någon lag eller regler som säger att män inte får vara på en trång strand med string!? Gäller detsamma för kvinnor ? Jag skulle själv aldrig gå i string då jag tycker det är obekvämt men tycker samtidigt att ni som skriver att han inte får komma nära era barn och att han får välja en strand som inte är trång är ju galet trångsynta. Jämlikhet till alla men män med string måste gå till en tom strand eller nudiststrand för att ha string. Är jag den enda som tycker folks svar här är helt sjuka?
    Nu tycker jag iofs att varken män eller kvinnor bör ha på sig string på allmän strand, men det är väl ingen större grej. Att TS lägger det i Sex-forumet och pratar om sin snygga kropp ger mig dock dåliga vibbar.
  • Nimzay
    Charge skrev 2020-05-30 15:08:03 följande:
    Jag personligen skulle tycka lika för kvinnor, ja. Är liksom inte så mycket för nakenhet/nästan nakenhet på allmänna platser. Tror faktiskt aldrig jag har sett någon alls med string på en badstrand heller faktiskt, men har dock befunnit mig på nån strand på rätt många år, så kanske är skillnad nuförtiden vad som anses som normalt/accepterat. Så kanske resonerar lite gammalmodigt vad gäller detta, haha...

Sen hursomhelst sa jag för min del aldrig att han skulle gå till en helt folktom strand utan en strand där det inte var speciellt trångt, och ja jag skulle ha sagt ungefär samma om det var en kvinna för är inte speciellt förtjust i nakenhet/nästan nakenhet närainpå. Men jag kanske är lite pryd, jag vet inte.
  • Anonym (Lina)

Exakt samma tanke fick jag.

Snuskgubbevibbar lång väg. Förstår inte för vems skull man skulle välja att ha string på sig. Enormt motbjudande och känns i detta fall som nån gubbe som vill viss upp sej till oss andras stora förtret.

Anonym (Nej) skrev 2020-05-30 15:11:12 följande:

Nu tycker jag iofs att varken män eller kvinnor bör ha på sig string på allmän strand, men det är väl ingen större grej. Att TS lägger det i Sex-forumet och pratar om sin snygga kropp ger mig dock dåliga vibbar.

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-30 16:05:28 följande:

Exakt samma tanke fick jag.

Snuskgubbevibbar lång väg. Förstår inte för vems skull man skulle välja att ha string på sig. Enormt motbjudande och känns i detta fall som nån gubbe som vill viss upp sej till oss andras stora förtret.

Trist, ogin, ogenerös och intollerant inställning om du frågar mig. Men jag respekterar din inställning, om alla tyckte exakt lika blir det inte mycket till debattforum.
  • Anonym (Lina)

Du kanske borde byta namn till LarsÅke. För någon kvinna är du inte iallafall.

Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 16:20:23 följande:

Trist, ogin, ogenerös och intollerant inställning om du frågar mig. Men jag respekterar din inställning, om alla tyckte exakt lika blir det inte mycket till debattforum.

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-30 19:14:09 följande:

Visst är det jobbigt med kvinnor som inte köper bikinin på ICA Maxi?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-30 19:14:09 följande:
    Sånt konstigt sammanträffande också att Silver33 gjorde en tråd om hur han solade på balkongen i string medan han åtnjöt granndotterns blickar, ivrigt påhejad av just..... HannaSophia. Vad är oddsen liksom? Cool
Svar på tråden Sola och bada i string?