• silver33

Sola och bada i string?

Jag är 40 plus och man.

Men jag tänkte fråga er andra...man som kvinna. Jag tänker ta en sommar här hemma där jag ska sola och bada i sting. Både i de som är gjorda för bad, men kanske också stringkalsonger.

Kroppen är i god form. Kan tillägga att jag dejtar en tjej som gillar det. 

Ge mig tips på bra sol-ställen på västkusten! Naket eller med string!

• Svar på tråden Sola och bada i string?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Nej) skrev 2020-05-30 19:47:38 följande:

Sånt konstigt sammanträffande också att Silver33 gjorde en tråd om hur han solade på balkongen i string medan han åtnjöt granndotterns blickar, ivrigt påhejad av just..... HannaSophia. Vad är oddsen liksom?

Kul att se att du är på hugget och är så engagerad. Vad är årets badmode för dig?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 19:55:19 följande:
    Kul att se att du är på hugget och är så engagerad. Vad är årets badmode för dig?
    Verkligen noll lust att skapa runkmaterial åt dig, "HannaSohia".
  • Anonym (Kräks)
    silver33 skrev 2020-05-26 23:33:00 följande:

Jag är 40 plus och man.

Men jag tänkte fråga er andra...man som kvinna. Jag tänker ta en sommar här hemma där jag ska sola och bada i sting. Både i de som är gjorda för bad, men kanske också stringkalsonger.

Kroppen är i god form. Kan tillägga att jag dejtar en tjej som gillar det. 

Ge mig tips på bra sol-ställen på västkusten! Naket eller med string!

Hade min man - eller någon man överhuvudtaget - tagit på sig string hade jag blivit avtänd för evigt. Så ofattbart fult
  • Anonym (Kräks)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 19:22:47 följande:

Visst är det jobbigt med kvinnor som inte köper bikinin på ICA Maxi?

De du har lagt ut bilder på är höjden av smaklöshet. De hade inte ens varit snygga på någon som passade i dem och hade kropp för dem
  • Anonym (Kräks)

[quote=80436273][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:48:59 följande:[/quote-nick][/quote]

Eller så jämför man med andra underdelar som sitter som de ska. En 15-åring rumpa kan kanske komma undan med string, sedan ser det bara billigt och trashigt ut

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Kräks) skrev 2020-05-30 21:55:20 följande:

[quote=80436273][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:48:59 följande:[/quote-nick]

Eller så jämför man med andra underdelar som sitter som de ska. En 15-åring rumpa kan kanske komma undan med string, sedan ser det bara billigt och trashigt ut[/quote]

Årets getingbo är igång! Ingen fara på taket, finns inte absolut rätt eller fel här. Vi har bara olika preferenser helt enkelt. Kör på med det du trivs i, så gör jag det också.
  • Anonym (Kräks)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:59:19 följande:

Eller så jämför man med andra underdelar som sitter som de ska. En 15-åring rumpa kan kanske komma undan med string, sedan ser det bara billigt och trashigt ut

Årets getingbo är igång! Ingen fara på taket, finns inte absolut rätt eller fel här. Vi har bara olika preferenser helt enkelt. Kör på med det du trivs i, så gör jag det också.[/quote]

Då får man hoppas att du inte går omkring på vanliga badstränder i de utstyrslarna du har visst bild på. Otroligt gräsligt fult
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Kräks) skrev 2020-05-30 22:05:18 följande:

Årets getingbo är igång! Ingen fara på taket, finns inte absolut rätt eller fel här. Vi har bara olika preferenser helt enkelt. Kör på med det du trivs i, så gör jag det också.

Då får man hoppas att du inte går omkring på vanliga badstränder i de utstyrslarna du har visst bild på. Otroligt gräsligt fult[/quote]

Blir ju nyfiken att höra mer om dina otroligt snygga badkläder. Vad har du?
  • Anonym (Caroline)

Jag tycker det kan vara riktigt snyggt och visar på ett bra självförtroende, det är sexigt!

Sen får du ju inte va en tjock äckelgubbe med ölmage, utan en helt vanlig snubbe som tar han om sig själv o gärna rakar kroppen, men det är du väl?

Brukar som tjej utmana mig själv med att sola i så små badkläder som möjligt, njuta av blickarna o det lite förbjudna...:). Så g-string o topless it is, eller helnäck lite undanskymt på en vanlig textilstrand.... förresten, go hannasophia!

Svar på tråden Sola och bada i string?