• silver33

Sola och bada i string?

Jag är 40 plus och man.

Men jag tänkte fråga er andra...man som kvinna. Jag tänker ta en sommar här hemma där jag ska sola och bada i sting. Både i de som är gjorda för bad, men kanske också stringkalsonger.

Kroppen är i god form. Kan tillägga att jag dejtar en tjej som gillar det. 

Ge mig tips på bra sol-ställen på västkusten! Naket eller med string!

• Svar på tråden Sola och bada i string?
  • Anonym (Njaee)

Efter ungefär så många år det tog för mig att träna mig till en rumpa som ser bra ut i string så många år tog det även att förstå att jag ändå är för blyg för att visa upp den i string oavsett att den passar i det. Jag har en stringbikini hemma jag provar lite då och då och narcissistiskt beundrar min rumpa i spegeln med, men det där var 199 spänn jag kunde spenderat bättre. En dag kanske.

Känns totalt onödig som sexplagg med, då helt naken funkar varje gång på min sambo om jag vill få honom på humör.  

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Caroline) skrev 2020-06-04 22:59:55 följande:

Jag tycker det kan vara riktigt snyggt och visar på ett bra självförtroende, det är sexigt!

Sen får du ju inte va en tjock äckelgubbe med ölmage, utan en helt vanlig snubbe som tar han om sig själv o gärna rakar kroppen, men det är du väl?

Brukar som tjej utmana mig själv med att sola i så små badkläder som möjligt, njuta av blickarna o det lite förbjudna...:). Så g-string o topless it is, eller helnäck lite undanskymt på en vanlig textilstrand.... förresten, go hannasophia!

Kul att vi är på samma våglängd! Som du säger visar det på självförtroende och man kan tryggt säga att det finns viktigare saker att reta sig på än folks badmode.

Jag solar och badar naken så mycket som möjligt så redan mina microstring är redan mer tyg än vad jag brukar föredra.

Har du något favoritmärke? Mina är Divissima och Tangaland
  • Anonym (Theådåra)

Sola i string i går nu solar jag i kort linne blankt tyg svart

• Anonym (Äo)

Jag är kille och solar och badar i stringbadbyxor

• Anonym (Kräks)
    Anonym (Äo) skrev 2020-06-16 10:17:48 följande:

Så otroligt osexigt
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Äo) skrev 2020-06-16 10:17:48 följande:

Mums! Bär det du trivs bäst i och njut av sommaren!
  • Anonym (Äo)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2020-06-16 17:08:26 följande:

Mums! Bär det du trivs bäst i och njut av sommaren!

Det gör jag du är en klok person string är det skönaste att bära
  • silver33

Jag har gjort det nu, solat och badat i string. Det var en ganska privat strand, men det gick flera förbi och båtar passerade. Det var en extremt skön känsla och idag är jag lite röd om skinkorna men har fått en fin bränna! Tjejen som jag solade med hade inget emot det, tvärtom. Hon log upphetsat när jag drog av mig shortsen och visade min string-byxa...

En fantastisk upplevelse, Mer string till männen!

Svar på tråden Sola och bada i string?