• Anonym (Vnkv87)

    Gift men fantiserar om att ligga med andra män

    Lycklig gift kvinna i 33-årsåldern som har barn.

    Har börjat prata med min make om mina fantasier om att ligga med andra män och han är öppen för det så länge jag är ärlig och att det är bara "av ren njutning-sex". Jag har "bara" legat med en man i hela mitt liv och det är min man..och han är bra i sängen men jag kan ändå inte låta bli att tänka på att få ligga med en annan.Jag är dock så nojjig för sjukdomar så jag vill nog göra det med någon som är i samma situation eller att man går med på att båda ska få njutning utan sjukdomar. Är det någon som har gjort detta och hur gick ni tillväga? Vart börjar man?? Ni som inte är öppna för det här behöver inte yttra er för jag tänker inte ta åt mig något.

  • Svar på tråden Gift men fantiserar om att ligga med andra män
  • Anonym (MisterT)
    Anonym (Vnkv87) skrev 2020-05-31 20:51:40 följande:
    Nu blev jag lite nyfiken på vad hon gjorde som din fru inte gjorde innan? Det är hett att man får inspiration när man testar nytt och det ger lite krydda för er som par.

    Jag tror att om man båda går in på att njuta o ha kul med varandra- så blir det nog lyckat. Jag vill hellre ha dig för mig själv haha Men han vill bog veta detaljerna sen o få sitt också av mig.????
    Den yngre kvinnan gjorde två saker som min fru inte brukade göra. Det första var att hon ville ha ett långt förspel. Hon sög av mig länge och ordentligt. Så pass att jag kom i munnen på henne. Därefter ville hon att jag skulle slicka henne - också något som jag var ovan vid. Hon hade vaxat sig inför vår träff så hon var len och otroligt våt när jag höll på. 

    Efter en stund var jag redo att köra igen och vi knullade hårt och länge. Jag tror att hon var ganska utsvulten efter manligt sällskap. Efter sexet låg vi kvar i sängen en kort stund. Men hon ville inte prata för mycket så hon klädde på sig och gick snabbt iväg. Vi har pratat om att träffas igen men nu i coronatider så har det inte blivit av... Blir kåt bara jag tänker på henne, hahaha! ;)

    Och ärligt talat blir jag kåt på att få ta läsa dina tankar om detta tabubelagda ämne. Min fru sitter här bredvid och läser och hon tycker att du påminner om henne när hon var yngre och vi hade livet i full gång med barnen. 

    Jag bor i Uppsala men arbetar mycket i Stockholm. Om du befinner dig i närheten nån dag så kanske jag kan ge dig en omgång eller två. Hahaha!Tungan ute
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Vnkv87) skrev 2020-05-31 21:03:21 följande:

    Vad är det du tänder hos oss yngre kvinnor?

    Kanske e där man ska börja ta steget ut med att sexchatta.????


    Vet inte tycker ni har så sjukt fina kroppar då.. Sen kanske det är lite förbjudet att du är yngre liksom.. Ha ha.. Vet inte men har alltid haft yngre flickvänner.. Den jag har barn med är 11 år äldre än mig.. (ex)

    Jasså.. Hur får man tag i dig då.. Ha ha
  • Smed75
    Anonym (Vnkv87) skrev 2020-05-31 21:03:21 följande:

    Vad är det du tänder hos oss yngre kvinnor?

    Kanske e där man ska börja ta steget ut med att sexchatta.????


    Det är något med er kvinnor i 28-35ish..ni är heta liksom.. Ni bryr er om era kroppar, ni är sexuellt erfarna och ni vet vad ni vill ha..

    Sexchatta är roligt och det kan bli väldigt bra.. Man lär ju även känna varandra, vad man gillar osv!
  • Smed75
    Smed75 skrev 2020-05-31 23:52:25 följande:

    Det är något med er kvinnor i 28-35ish..ni är heta liksom.. Ni bryr er om era kroppar, ni är sexuellt erfarna och ni vet vad ni vill ha..

    Sexchatta är roligt och det kan bli väldigt bra.. Man lär ju även känna varandra, vad man gillar osv!


    Ops... Tur att man inte är blyg! ha ha
  • villhatrekant

    Spännande! Jag försöker få min fru intresserad av att skaffa en älskare men hon är inte så intresserad.. Jag har inga direkta tips, mer än att det är antagligen mindre risk för sjukdomar om du träffar en gift man, det lär inte vara svårt att hitta (men att hitta någon som inte är otrogen kan vara värre...). Vore jag du skulle jag söka på bodycontact, de flesta kanske är oseriösa men garanterat finns det några normala killar där och bor ni i en större stad lär utbudet vara stort av killar. Lycka till och njut, glöm inte kondomen! Berätta gärna hur det går!

  • Anonym (Vnkv87)
    Anonym (MisterT) skrev 2020-05-31 21:54:14 följande:

    Den yngre kvinnan gjorde två saker som min fru inte brukade göra. Det första var att hon ville ha ett långt förspel. Hon sög av mig länge och ordentligt. Så pass att jag kom i munnen på henne. Därefter ville hon att jag skulle slicka henne - också något som jag var ovan vid. Hon hade vaxat sig inför vår träff så hon var len och otroligt våt när jag höll på. 

    Efter en stund var jag redo att köra igen och vi knullade hårt och länge. Jag tror att hon var ganska utsvulten efter manligt sällskap. Efter sexet låg vi kvar i sängen en kort stund. Men hon ville inte prata för mycket så hon klädde på sig och gick snabbt iväg. Vi har pratat om att träffas igen men nu i coronatider så har det inte blivit av... Blir kåt bara jag tänker på henne, hahaha! ;)

    Och ärligt talat blir jag kåt på att få ta läsa dina tankar om detta tabubelagda ämne. Min fru sitter här bredvid och läser och hon tycker att du påminner om henne när hon var yngre och vi hade livet i full gång med barnen. 

    Jag bor i Uppsala men arbetar mycket i Stockholm. Om du befinner dig i närheten nån dag så kanske jag kan ge dig en omgång eller två. Hahaha!


    Jag tycker också om långt förspel och det verka som du gillar det jag gillar. Man blir så lätt kåt efter man har rakat o känner sig fräsch o öppen. Det är när barnen har lagt sig som man får lite egentid och tänka på andra våta tankar. Synd att du inte är i Gbg för då hade du kanske kunnat ge mig en första åktur.*blink*

    Jag håller med om att det är så tabubelagt så därför är det enklare för oss o ha det hemligt. Det är hett att din fru är med dig i det du gör. Jag hade gärna smakat på dig. Haha
  • Anonym (J)
    Anonym (Vnkv87) skrev 2020-05-31 21:01:25 följande:

    Jag vill inte att det här ska komma ut för min omgivning utan hålla det för mig själv eller med min man. Vart bor du? Jag vill bli smekt,slickad och ordentlig knullad( både hårt o mjukt). Du måste vara uthållig för jag är stark i sängen o vill köra fler omgångar. ????


    Det låter som väldigt trevliga aktiviteter som du beskriver! Ovanligt med en tjej som vill (och orkar) köra flera omgångar! Låter som rena drömmen!

    Läste jag nånstans att du fanns i Göteborgstrakten? ;)
  • Anonym (Vnkv87)
    villhatrekant skrev 2020-06-01 13:13:34 följande:

    Spännande! Jag försöker få min fru intresserad av att skaffa en älskare men hon är inte så intresserad.. Jag har inga direkta tips, mer än att det är antagligen mindre risk för sjukdomar om du träffar en gift man, det lär inte vara svårt att hitta (men att hitta någon som inte är otrogen kan vara värre...). Vore jag du skulle jag söka på bodycontact, de flesta kanske är oseriösa men garanterat finns det några normala killar där och bor ni i en större stad lär utbudet vara stort av killar. Lycka till och njut, glöm inte kondomen! Berätta gärna hur det går!


    Jag gillar inte kondomer men samt vill man ju inte riskera o få sjukdomar. Man vill ju känna den sköna hårda kuken i en o njuta till max. Får kolla upp vad bodycontact är för ngt...Men det låter lite farligt nästan hahaha men det bästa vore så klart att någon i samma situation vill ligga.
  • Anonym (MisterT)
    Anonym (Vnkv87) skrev 2020-06-02 20:18:50 följande:
    Jag tycker också om långt förspel och det verka som du gillar det jag gillar. Man blir så lätt kåt efter man har rakat o känner sig fräsch o öppen. Det är när barnen har lagt sig som man får lite egentid och tänka på andra våta tankar. Synd att du inte är i Gbg för då hade du kanske kunnat ge mig en första åktur.*blink*

    Jag håller med om att det är så tabubelagt så därför är det enklare för oss o ha det hemligt. Det är hett att din fru är med dig i det du gör. Jag hade gärna smakat på dig. Haha
    Jag har aldrig brytt mig om huruvida kvinnan är rakad, vaxad eller inte i underlivet. Tycker om fitta ändå. Men jag måste erkänna att det var en ny och het upplevelse att få slicka en fitta som var så len. Känns som att kvinnor blir våtare när de har rakat fittan. 

    Blir du extra kåt och våt när du är rakad? Mig spelar det ingen roll. Jag tar hand om dig ändå, gumman. Lovar att slicka dig våt och kåt. Nästa gång jag är i Göteborg så kanske vi kan höras av. Vi kan ta in på nåt hotell, jag bjuder dig på en fin middag och sen kan vi avsluta i rummet. Jag kanske inte är så uthållig som du men om vi har hela natten på oss så kan jag knulla dig hårt och länge i flera omgångar. Du kommer vara öm (och nöjd) när jag är klar med dig. 

    Nu vill jag veta, vad vill du göra med mig? Vad är det du tycker är så sexigt med oss äldre? Vad kan du erbjuda mig?SkämsSkrattande
Svar på tråden Gift men fantiserar om att ligga med andra män