• Anonym (haha)

    Är det äckligt när man låter bli att ha på sig strumpor medan man har på sig skor?

    Idag åkte  jag och handlade barfota. Träffade en vacker bekant/kompis som också var barfota i affären o som jag, kör dit barfota med. Vi ar dom ända utan skor. Va så nice när jag träffa henne o hon också var det. Tänkte en snabb tanke innan hemma, ska jag ha skorna på i affären eller inte? folk tycker säkert att jag är äcklig.


    Brukade gå barfota jämt i stan för det gjorde mig uppmärksam på glas och rostiga kapsyler, s hunden inte trampade på det. Hörde en granntant som satt o prata med 2 på balkongen om att man alltid gick barfota o hur hon äcklades utav det haha

  • Anonym (haha)
    Anonym (.) skrev 2020-06-01 00:37:18 följande:
    Usch! Det där med att gå barfota hemma hos någon kan jag hålla med om att det kan vara snuskigt. Varför har det börjat bli som en trend egentligen? Hade en kamrat som frågade om hon kunde gå med skor hemma hos mig. Hon skulle hjälpa mig med en grej. Jag tycker egentligen inte att hon är särskilt äcklig och för min del skulle hon få gå barfota om hon ville, men jag tänkte att hon kanske istället tyckte mitt hem var äckligt och därför ville inte gå barfota :p Så jag lät henne gå med skorna på, för hennes bekvämlighets skull.

    Hur vet man att ens skor luktar illa? För det oroande mig när jag läste ditt inlägg. Jag brukar göra det. Jag har velat skippa strumpor och till och med skor totalt,speciellt på sommaren. Så hur kan man vara helt säker på att ens skor inte stinker? Tänk om den gör det och så märker man inte det. Åh, nej!!

    lämna skorna i kollegans arbetsbil så lär du få höra dagen efter om de luktade illa!


    Kollegan hade kastat in skorna i skåpet där bak för d gick inte att sitta i kupen med dom haha Går alltid barfota i min skor.

  • Anonym (haha)
    Anonym (haha) skrev 2020-06-01 02:09:53 följande:

    Idag åkte  jag och handlade barfota. Träffade en vacker bekant/kompis som också var barfota i affären o som jag, kör dit barfota med. Vi ar dom ända utan skor. Va så nice när jag träffa henne o hon också var det. Tänkte en snabb tanke innan hemma, ska jag ha skorna på i affären eller inte? folk tycker säkert att jag är äcklig.


    Brukade gå barfota jämt i stan för det gjorde mig uppmärksam på glas och rostiga kapsyler, s hunden inte trampade på det. Hörde en granntant som satt o prata med 2 på balkongen om att man alltid gick barfota o hur hon äcklades utav det haha


    stod förresten någon kvinna längre bak o bara tittade roat på oss båda xD
Svar på tråden Är det äckligt när man låter bli att ha på sig strumpor medan man har på sig skor?