• Anonym (Undrar)

    Ni kvinnor som är ok med att era män tittar på porr

    Ni kvinnor som är ok med att era män tittar på porr, tycker ni också att det är ok att era män tittar på vilka porrfilmer som helst sålänge det är lagligt såklart.

    Det jag undrar är hur det skulle kännas om ni skulle ha haft en 40-50 årig partner som tittade på porrfilmer med tjejer i 18-20 års åldern. Skulle du tycka att det vore fel att han tittade på sånt, vi brukar ju döma män som är ihop med kvinnor som är nästan 20 år yngre än dem, men varför har vi inte samma syn på män som runkar till unga tjejer i 18 års åldern. 

  • Svar på tråden Ni kvinnor som är ok med att era män tittar på porr
  • MammAmma

    Ja, jag är okej med vilken porr som helst, så länge den är laglig. Ser porr som fantasier, det måste inte nödvändigtvis ens vara något man skulle vilja uppleva i verkligheten. Kan ju vara "kittlande" för det.

  • Anonym (Lio)

    Jag menar jag skulle bli äcklad om han kollade på porr med typ kiss/bajs/spya eller filmer där det är tydligt att tjejen mår dåligt eller ser ut att vara yngre än 18. Förutom det är jag okej med allt, inklusive unga tjejer. 

    Förstår inte riktigt hur dina två saker har med varann att göra, att ha en relation med någon och kolla på porr? Jag är okej med att min pojkvän kollar på en film med Megan Fox men  inte att han har en relation med henne. Det är två väldigt olika saker. 

  • Anonym (keep it to yourself)

    Vill inte veta något om min partners privata runkliv och fantasier. Hade blivit äcklad och tappat respekten. Vill bara dela det gemensamma. Hade helst önskat att porr försvann helt eftersom det ställer till så mycket oreda och till största delen är rejält sjukt.

  • Anonym (Frida)

    Jag är helt okej med det mesta faktiskt. Sålänge det är lagligt vill säga. Tror ända undantaget är sån tramsig porr där de ska smiskas och tramsa sig, det är bara så avtändande att jag får dra gränsen där.

  • Anonym (Frun)

    Jag har inga problem med porr så länge den är laglig. Vill han titta så får han bara jag slipper. Tycker att det är värre med alla bloddrypande deckare och andra våldsserier på TV. 
    Tala för dig själv, jag dömer inte ut några relationer mellan människor som är myndiga.

  • Anonym (Hanna)

    Ja herregud det är bara fantasier och sånt måste man få ha. Bara för att man är i en relation måste man få ha ett privatliv. Jag själv kollar också på porr ibland när jag vill ha njutning bara för mig själv och slippa tänka på någon annans behov. Samma med min sambo. Det boostar sexlusten. Vare sig det är med eller utan porr.

  • Vaken

    Så länge inte tjejerna ser ut att vara olagligt unga så bryr jag mig inte.

    Skulle faktiskt bli mer bekymrad om han tittade på porr med åldringar.

  • Anonym (Störde mig lite på det.)

    Jag har ägnat väldigt mycket tid på min mans porrsurfande. Jag blev först svartsjuk på en av aktriserna han verkade mest förtjust i. Den andra favoriten han verkar ha är lite mer som man tänker sig att en porrstjärna skall se ut, sexig, snygg osv. men inte så att jag kände mig hotad. Knulldocketypen av utseende. Den förste favoriten som han hade sett mest klipp av kändes inte alls bra. Hon var alldeles för snygg för porr, inte bara porrsnygg utan sådär vacker att det gjorde ont att se henne. Även om det inte hade vart porr utan på ett helt påklätt vanligt sammanhang så hade nog alla män både dreglat och blivit kära...det kändes inte bra faktiskt.

    Jag har nog sett varenda klipp själv med henne som går att hitta. Så fixerad blev jag av henne. Är när det kommer till kritan nog inte kapabel att kritisera porrsurfande då jag själv blev helt fixerad och spenderade flera dagar med att titta på porr.

    Inte fascinerat mig tidigare det där med porr, men det finns kommentarsfält där tittare kommenterar, statistik, jättemånga olika genrer och det är faktiskt rätt fascinerande ändå.   

  • Anonym (...)
    Anonym (Störde mig lite på det.) skrev 2020-06-11 23:31:12 följande:

    Jag har ägnat väldigt mycket tid på min mans porrsurfande. Jag blev först svartsjuk på en av aktriserna han verkade mest förtjust i. Den andra favoriten han verkar ha är lite mer som man tänker sig att en porrstjärna skall se ut, sexig, snygg osv. men inte så att jag kände mig hotad. Knulldocketypen av utseende. Den förste favoriten som han hade sett mest klipp av kändes inte alls bra. Hon var alldeles för snygg för porr, inte bara porrsnygg utan sådär vacker att det gjorde ont att se henne. Även om det inte hade vart porr utan på ett helt påklätt vanligt sammanhang så hade nog alla män både dreglat och blivit kära...det kändes inte bra faktiskt.

    Jag har nog sett varenda klipp själv med henne som går att hitta. Så fixerad blev jag av henne. Är när det kommer till kritan nog inte kapabel att kritisera porrsurfande då jag själv blev helt fixerad och spenderade flera dagar med att titta på porr.

    Inte fascinerat mig tidigare det där med porr, men det finns kommentarsfält där tittare kommenterar, statistik, jättemånga olika genrer och det är faktiskt rätt fascinerande ändå.   


    Nyfiken, men vill du berätta namnen på porraktriserna?
  • Anonym (Störde mig lite på det.)
    Anonym (...) skrev 2020-06-11 23:43:35 följande:
    Nyfiken, men vill du berätta namnen på porraktriserna?
    Elsa Jean heter hon som störde mig och jag blev fixerad av. Alexis Texas heter den andra som jag gillade direkt för att hon passade min fördom.
  • HasseA
    Anonym (Störde mig lite på det.) skrev 2020-06-11 23:55:37 följande:
    Elsa Jean heter hon som störde mig och jag blev fixerad av. Alexis Texas heter den andra som jag gillade direkt för att hon passade min fördom.
    Jag förstår hur du menar, men inte tror jag att typ alla skulle blir kära i Elsa Jean. Visst var hon snygg, men tex jag föredrog den andre ändå (om man tog bort 90 % av hennes smink). Nu är det ju rätt oviktigt vad jag tror/tycker, vill bara skriva det i alla fall.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Frida) skrev 2020-06-11 21:44:20 följande:

    Jag är helt okej med det mesta faktiskt. Sålänge det är lagligt vill säga. Tror ända undantaget är sån tramsig porr där de ska smiskas och tramsa sig, det är bara så avtändande att jag får dra gränsen där.


    Låt oss säga om du hade haft en man i 50-års åldern och ni hade haft en dotter i 18 års ålders, skulle du inte känna dig obekvämt om din man tittade på porr med 18-åringar i. Tänk om din dotter hade haft en tjejkompis i samma ålder och din man fantiserar om henne sexuellt, det är ju bara fantasi, skulle du fortfarande vara ok med det.
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-12 11:45:21 följande:
    Låt oss säga om du hade haft en man i 50-års åldern och ni hade haft en dotter i 18 års ålders, skulle du inte känna dig obekvämt om din man tittade på porr med 18-åringar i. Tänk om din dotter hade haft en tjejkompis i samma ålder och din man fantiserar om henne sexuellt, det är ju bara fantasi, skulle du fortfarande vara ok med det.
    Ja, sålänge det stannade vid fantasi och inte involverade smisk eller liknande.
  • AndreaBD
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-11 17:30:45 följande:

    Ni kvinnor som är ok med att era män tittar på porr, tycker ni också att det är ok att era män tittar på vilka porrfilmer som helst sålänge det är lagligt såklart.

    Det jag undrar är hur det skulle kännas om ni skulle ha haft en 40-50 årig partner som tittade på porrfilmer med tjejer i 18-20 års åldern. Skulle du tycka att det vore fel att han tittade på sånt, vi brukar ju döma män som är ihop med kvinnor som är nästan 20 år yngre än dem, men varför har vi inte samma syn på män som runkar till unga tjejer i 18 års åldern. 


    Min man är 55. Och??? 
  • Anonym (Undrar)
    AndreaBD skrev 2020-06-12 16:59:49 följande:
    Min man är 55. Och??? 
    Så att du är helt ok med att din man runkar till tjejer som skulle kunna vara i samma ålder som din hypotetiska dotter. Det känns inte ett dugg underligt för dig.
  • AndreaBD
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-12 17:48:26 följande:
    Så att du är helt ok med att din man runkar till tjejer som skulle kunna vara i samma ålder som din hypotetiska dotter. Det känns inte ett dugg underligt för dig.
    Jag har ingen aning om han gör, för jag tycker inte att man till varje pris måste veta sånt.

    Så du känner mig, men är själv anonym.... vem kan det vara.... kanske en person som brukar vilja ha bara en åsikt i sina tråd? Skulle ju passa. 
  • Anonym (S)

    Jag är helt okej med att min sambo tittar på porr, det händer även att vi ibland tittar tillsammans han och jag som ett förspel innan sex.

    Jag blir absolut inte svartsjuk för att han tittar på porr med tjejer som är 18-20 år och så länge han håller sig till att titta på porr som är laglig har jag inga problem med det.

Svar på tråden Ni kvinnor som är ok med att era män tittar på porr