Inlägg från: Anonym (Bara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bara)

    Hur blir ni vid ägglossning, vilda och mer kåta?

    Hela mitt utseende förändras när jag har ÄL. Blir slät i hyn, ser piggare ut, ögonen tom ändrar form - alltså inte helt såklart men det är en skillnad, håret glänser mm. Jag har ett jävla flow, energi, glad, trevlig, fungerar jätte bra socialt med allt och alla och känner mig lycklig.

    Därefter så är det ett helvete tills mensen börjar, extrem trötthet, extrema humörsvängningar, nattsvart, brist på tålamod, kan inte ens uppleva glädje eller någon annan positiv känsla.

    När mensen kommer så är jag antingen HELT slut och vill bara sova, alt så lättar humöret en aning redan timmar innan mensen kommer, får bättre tålamod och så men har ännu inte möjligheten till att uppleva välbehag.

    Efter mensen så är det rätt stabilt tills jag återigen får min kick runt ÄL.....

  • Anonym (Bara)
    Anonym (Bara) skrev 2020-06-19 17:18:50 följande:

    Hela mitt utseende förändras när jag har ÄL. Blir slät i hyn, ser piggare ut, ögonen tom ändrar form - alltså inte helt såklart men det är en skillnad, håret glänser mm. Jag har ett jävla flow, energi, glad, trevlig, fungerar jätte bra socialt med allt och alla och känner mig lycklig.

    Därefter så är det ett helvete tills mensen börjar, extrem trötthet, extrema humörsvängningar, nattsvart, brist på tålamod, kan inte ens uppleva glädje eller någon annan positiv känsla.

    När mensen kommer så är jag antingen HELT slut och vill bara sova, alt så lättar humöret en aning redan timmar innan mensen kommer, får bättre tålamod och så men har ännu inte möjligheten till att uppleva välbehag.

    Efter mensen så är det rätt stabilt tills jag återigen får min kick runt ÄL.....


    En annan sak, jag skulle t.o.m. kunna tänka mig att ha sex när jag har ÄL, annars är jag praktiskt taget a-sexuell. Är merparten av övrig tid äcklad bara av tanken.
  • Anonym (Bara)
    Anonym (K) skrev 2020-06-19 22:15:28 följande:

    Såg en dokumentär som berättade att kvinnors sexlust o kåthet går ju i cykler som ni också vittnar om. Men att killarnas låg i på läget hela tiden.

    Kan det vara därför som tjejer inte fattar hur killar har det och tycker kommer är jobbiga?

    Tänk efter själva om ni skulle ta er kåtaste period o ha så hela tiden i månaden. Ni flörtar och vill sätta på killar.

    Då kanske ni förstår oss män lite bättre?


    Mycket troligt är det så för vissa. Men även här i tråden så vittnas det ju om variationer hos oss kvinnor vilket det säkert gör även hos männen. Vi är trots allt individer...
  • Anonym (Bara)
    Anonym (K) skrev 2020-06-20 08:44:51 följande:

    Ja variationer i form av vad du har i huvudet för dagen. Men inte alls i närheten de variationer kvinnor får i form av avstängning och på med hjälp av menscykeln.

    Män har potentialen att bli på alla dagar. Vi är på en konstant jämnare nivå. Det är här det skär sig när tjejerna är avstängd men killen kan bli på då känner hon sig äcklad bara o killen får skit för det.

    Till skillnad från när hon är på.

    Har jag inget dåligt i huvudet eller för mycket jobb så kan jag bli lika på alla dagarna i en månad.


    Fast ?killen får skit för det?? Har du personligen fått skit för det? Och om du vet med dig att det är så för kvinnor så kan du ju heller inte lasta kvinnorna för att de saknar lust under vissa perioder i månaden likaså kan eller bör inte kvinnor ge män ?skit? för att de har lust. Ska man vara i ett förhållande så får man helt enkelt leva med att det ser ut så, eller så får man avstå att vara i en relation?
  • Anonym (Bara)
    Anonym (K) skrev 2020-06-20 15:51:56 följande:

    Nej då lastar inte kvinnor alls för deras cykel.

    Däremot har jag fått skit för att jag själv varit på.

    Kommentarer som ja ni män tänker inte på något annat. Som kille har man fått sin del av nedlåtande kommentarer om sin sexualitet. Nu talar jag inte om brott o våldtäkter o sånt. Men som kille har man ändå fått lära sig att sexualitet o hur man fungerar som normal kille är inget som får ta plats eller pratas om. Det ska gärna gömmas för det är inte lika pk.

    Kåt kille nä usch.


    Ja då har du råkat ut för kvinnor som kanske inte är lika förstående. Däremot så undrar jag vad man eller snarare vad du personligen anser att en kvinna som verkligen saknar lust ska göra när hennes man är på och gärna vill ligga? Ska hon göra det då bara för att han har lust och för att vara snäll?

    Klart det får ta plats, vi är olika biologiskt och det är inget som går att förneka oavsett vad folk säger helt uppenbart.

    Ja menar någonstans så måste man väl ändå kunna koppla bort könsdriften, hur jäkla ?kåt? jag än skulle vara så skulle det försvinna illa kvickt om jag visste att min partner mådde dåligt eller rentav just där och då ansåg det vara allt annat än önskvärt att ligga.

    Antingen så är man sina könsdrifter eller så är man människa med drifter vilka varierar hos individen och även mellan könen.

    Är man i en relation där kvinnan kanske är lite mer påverkad av de hormonella svängarna så kanske man kan finna sig i det, alt avsluta relationen om det viktigaste är att få ligga varje dag i månaden. Eller så inser man att kvinnan kommer ha mer lust när hon har lust och har hormonerna med sig för att ens kunna uppleva lusten och därmed får jävligt bra sex tillsammans med sin kvinna när båda har lust!

    Vilket är att föredra?

    Ligga för husfridens skull och få en kvinna som över tid kommer tappa lusten helt eftersom att hennes partner inte tar hennes känsla eller olust på allvar. Likväl en man som kommer känna sig irriterad och sur på att kvinnan är en kvinna med sina hormonella cyklar som av uppenbara skäl leder till minskad lust. Men som tjatar på sin kvinna om sex oavsett och leder till att kvinnan för att vara snäll ligger ändå vilket leder till dåligt sex, ingen passion, inget egentligt intresse osv och förmodligen förakt för mannens pådrivande.

    Båda kommer må dåligt och ingen kommer ha ett sexliv som gynnar båda.

    Jag menar enstaka fall, visst kan man väl köra en snabbis även om man är inne i en pms fas men när den är som mest intensiv så är det iaf som det har varit för mig, som att bli utsatt för ett övergrepp eftersom att kroppen verkligen inte vill men man gör det ändå för att killen ska vara nöjd. Det har alltid slutat med att jag till sist tappat lusten helt och hållet.
  • Anonym (Bara)
    Anonym (K) skrev 2020-06-21 00:38:17 följande:

    Såklart man inte ska tjata eller tvinga sig till något sex om kvinnan är i fel fas o inte vill.

    Vet inte varför men jag tolkar ditt inlägg som du tar chansen att spy lite galla över män som tvingar till sig sex även fast kvinnan inte vill? Jag har ingenstans skrivit om något sådant ändå får jag ett långt inlägg om just det.

    Det enda jag skrev om att killar av egen erfarenhet får ta skit för vårt konstanta påande. Men det betyder inte att jag automatiskt menar att man ska tvinga sig på kvinnor för det.


    Du är den enda som hittills givit respons på mina inlägg därav faller det sig naturligt att jag frågar dig eftersom att du är man.

    Jag spyr inte galla, jag resonerar och försöker nå samförstånd med en person av motsatt kön. Och eftersom att du inte tillhör skaran som tjatar om sex så behöver du givetvis inte heller känna dig träffad av min beskrivning? Men sen skriver du om ?ert konstanta påande?? Hur uttrycks detta konstanta påande?

    Jag undrar bara generellt om det är bättre att ha sex när båda vill och har lust eller bara köra på tills förhållandet tar slut?
Svar på tråden Hur blir ni vid ägglossning, vilda och mer kåta?