Värsta jag varit med om... hjälp
Det värsta av allt är att jag ville ha fler barn men han var hur anti som helst!
Det värsta av allt är att jag ville ha fler barn men han var hur anti som helst!
Jag ska fråga... Minns bara hennes förnamn för hon har jättesvårt efternamn men vet inte om jag borde som någon annan här råder mig till.
Blir äcklad av hela historian också för grejen är att den här kompisen som jag har frågat har också fru och barn. De åkte på grabbresa och träffade dessa tjejer som var på möhippa. De hade tydligen hållit på under kvällen lite och sedan hade hon typ däckat i någon bastu och han hade hämtat henne för att så kallat hjälpa henne och sedan hade de ja ni fattar. Det äcklar mig det vidriga sättet. En jättefull yngre tjej. Han använder hela tiden snällhet som en ursäkt för att få äckla sig. Det här är inte den man jag känt! Jag kommer att säga till honom nu att han ska vara ute på måndag kväll
jag ska börja säga att vi ska vara isär lite till att börja med så får vi se vad han gör. De har ändå en nära relation så antar att vår dotter kommer att fråga själv också...
Han har ju redan flyttat såVad menar du? Han har ju redan bestämt att han vill vara isär och satsa på henne och den nya familjen.
Finns inget du behöver säga till honom längre.
Du skriver att du är gift med världens snällaste man
Men Det är din man som är gift med världens bästa förstående kvinna och det vet han mycket väl om.
Han utnyttjar dig med hjälp av din stora kärlek till honom.
Du måste gå din väg , lämna honom, komma bort från honom och landa i alla dina känslor å därifrån känna efter å ta framtida beslut när du själv är i bättre balans.
I mina ögon är din man en stor skit och är inget att hålla på med.
Du går under själv genom att försöka hålla på med honom.
har läst konversationen mellan dem han har försökt med kompisen men hon sa nej. De var tydligen på nån raveaktig fest förra året.. suck! Vet inte om jag borde säga någonting till henne känner ändå henne.
De vet och de är jättebesvikna på honom. Säger som ni säger att jag bör gå vidare. Ja vi bör nog gå i samtal kring detta. Blir jätte rörigt för vår dotter nu.
Jag hoppas att du lyckas få tag på hennes man.
Har du hennes namn så kan du hitta henne på Gula sidorna för det land hon bor i.
Jag tycker att hans fru har rätt att få veta att hans fru har varit otrogen och är gravid med ett barn som kanske inte är hans.
Din man är ett praktarsle. Men det är även hon.I synnerhet om hon tänker låta sitt barn växa upp med en man som kanske inte är dess pappa utan att berätta sanningen.
För övrigt så tycker jag att du ska kasta ut din man,om så bara tillfälligt.
Du förtjänar så mycket bättre.
Och låt honom få ta snacket med dottern. Det är hans sak. Inte din.
Det är han som har ställt till det. Inte du.Bra att du har berättat. Du behöver alt stöd du kan få.
Jag hade kontaktat, om det jag som var i din sit.s Men vi är alla olika, det måste ju du själv bestämma. Kanske är du inte helt redo?
Jag tänker att du genom att kontakta kan få veta mer om kvinnan, är allt sant eller är hon någon som leker med din man tex? Visst kan det vara hans barn men det skulle lika gärna kunna vara hennes mans. Men om hennes man inte vet något alls, kanske är superkär och lycklig i väntan på det blivande barnet så behöver han ju få veta att en annan man går och tänker likadant och hoppas på ett liv med henne och barnet. Jag kanske har missat men hade hon tidigare barn med sin man?
Fast det är ju hon som ställer till i så fall, inte du!
Oavsett vad hon sagt till sin man så är ett barn på väg- någon är pappa till det barnet.
Varför skulle han vara våldsam?