Värsta jag varit med om... hjälp
Fast det är ju hon som ställer till i så fall, inte du!
Oavsett vad hon sagt till sin man så är ett barn på väg- någon är pappa till det barnet.
Varför skulle han vara våldsam?
Fast det är ju hon som ställer till i så fall, inte du!
Oavsett vad hon sagt till sin man så är ett barn på väg- någon är pappa till det barnet.
Varför skulle han vara våldsam?
Vad hjälper det dig att kontakta henne/hennes man? Gör det någon skillnad om hon skulle ha lekt med din mans känslor? Dett är ju fortfarande han som svikit dig och som är valt att kasta bort allt ni hade tillsammans för en tillfällig bekantskap som han hoppas skall bli något mer.
Jag skulle nog vilja prata med henne tror jag... ja verkligen håller med till tusen procent. Men jag menar säg att han kommer flippa totalt och kanske göra henne illa framför barnen eller någonting? Kanske av rädsla hon inte berättar? Jag är förbannad på henne för att hon har träffat min man tydligen fyra gånger har jag fått veta nu. Men samtidigt hon känner inte mig.
Fungerar på att ta kontakt med hans vän och hota med att säga någonting till hans fru faktiskt och be honom ge mig hennes fullständiga namn. Min mans telefon kommer jag inte att komma åt för han vill inte sova i samma lägenhet som mig längre... han säger att han skäms jätte mycket över hur illa han har behandlat mig men att han inte kan stoppa sina känslor.
Jag förstår,som sagt,hur du tänker.
Men om han skulle flippa så ligger det inte på ditt ansvar utan på hans eget. Och på hennes.
Det är hon som har varit otrogen.
Och om hon inte har berättat för din man så kan det ju likaväl vara för att skydda sig själv. Som många otrogna gör. För att slippa konsekvenser.
Jag förstår din känsla för henne också.
Men om hon inte vet om dig så har ju hon blivit lika lurad som du.
Och den hon har betett sig svinigt emot är ju sin man.
Så hon förtjänar att få lika mycket skit som din man.
Gör det. Ta kontakt med hans vän. Hennes man har rätt att få veta.
Att din man skäms tvivlar jag på.
Då hade han inte gjort så här från första början.
Då hade han åtminstone varit ärlig mot dig och berättat själv istället för att du skulle få reda på det på annat sätt.
fick svar nu att jag är ett jäkla psycho som vill ta kontakt med dem och att den tjejen inte gjort något fel alls överhuvudtaget utan att det är min man som vill vara med henne och är jätte på henne och att han nu rakryggat gjort slut med mig och att jag ska sluta förstöra och lägga mig i tydligen...
Du kan nog ha rätt i det. De två har snackat genom detta fram och tillbaka. Han har ju ett intresse i hennes kompis också. Har börjat skriva med hans tjej. Hon har också anat att något varit konstigt och vi pratar om att kontakta. Hon vet mer än jag verkar det som om vilka de här människorna är.
Hon har tydligen fått ett ultimatum... antingen kontaktar hon och han lämnar eller så släpper hon detta och han stannar hos henne. Hans kompis hälsade tydligen från min man att om jag kontaktar hans tjej hörs vi inte igen.
Jisses! Hennes man verkar vara av samma skrot och korn som ditt ex.
Om ditt ex hotar med att ni inte kommer att ses om du kontaktar den andra tjejen så drabbar det ju inte dig utan er dotter. Fattar han inte det?
Det är en sak att han valt att bete sig som ett praktarsle mot dig. Men han behöver inte bete sig lika vidrigt mot sitt barn. Barnet är helt oskyldigt!
Och hans kompis. Jag,vad säger man.
Hotar han med att lämna om hon har kontakt med dig så hoppas jag faktiskt att hon väljer att gå. Det är bara patetiskt av honom.
Jag tror att även han har varit otrogen och nu är livrädd för att bli avslöjad.
Jaha? Han får väg för f-n ta ansvar för sitt eget liv. Ta inte detta på dina axlar!
Vad hans tjej gör kan ju bara hon själv bestämma, men om deras relation är så ranglig att han hotar henne med ultimatum för en sån här sak, då hoppas jag hon går.
Om hon vill ha kontakt med dig kan ingen av männen bestämma över det.
Är det på ditt ansvar då att ni ska fortsätta höras?
Ni har barn ihop och han har gjort alla fel man kan göra.
Att han på riktigt ska hota med att ni inte hörs igen bara av rädsla för att du ska förstöra hans nya kärleksliv är helt sjukt. Allt ansvar på honom.
Han kommer ändå inte höra av sig mer än nödvändigt, vad du än bestämmer dig för.